VAZ-i mootor ZAZ-i käigukasti otsa
#1

kas keegi teab kuidas panna sapikale sigulli mootorit peale???? oleks tänulik vajaliku info eest.
Vasta
#2

selle jaoks on vaja vaheplaati vaz\'i mootori ja zaz\'i käima vahele.kui tahad ise teha siis tee sabloon ...ühele poole joonesta zaz\'i kasti ots ja teisele poole vaz\'i mootori ots.tuleb märkida ka aukkude kohad. veidike jamamist on sidurikorvi ja võlli täpseks saamisega joonisel. kui sabloon valmis tuleb leida kusgilt al-plaat(1,5-2cm paks) või raud plaati ja see joonis sinna ümber teha.ning välja lõigata(freesida :??? )
vähemalt nii kujutan mina seda asja ette :eureka

OldSchool Rulez...Smile
Vasta
#3

jah luazikule on nii pandud 01-mootor, mida olen ise näinud. Kuskil netis on ühe venelase aretis ka olemas, millest täiuslik fotokogu ja suur jutt selle kõrvale
Vasta
#4

lihtsalt ini mõttes... mu ühel endisel klassivennal on selline masin olemas (luaz siksu mootoriga)... kui huvi on ja sa tartus oled siis ma usun, et ta masinat saaksid uurida küll natuke
Vasta
#5

mul oleks vaja neid vaheplaate ja need järgi teha või lihtsalt joonist. Mul on kõik muu olemas, aga ise seda juba ei tee, ikka treialil tuleb lasta teha.
kas keegi äkki teab netist kuskilt mingit lehte, kus sellest midagi on?
http://www.carrating.org/car.php?1967
Vasta
#6

muide see viide mille ma panin, on mu zaz, millele ma tahaksin vaz-i mootorit vahele panna. http://www.carrating.org/car.php?1967.
Vasta
#7

Tõenäoliselt saad abi firmast nimega Kavor, mis on 40 aasta jooksul Estonia vormeleid tootnud. Kuna vanematel Estoniatel kasutati sapaka kasti korpust, siis peaks neil neid vaheplaate vist isegi riiulil olema?
igatahes, www.kavor.ee
Vasta
#8

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: vootele
Tõenäoliselt saad abi firmast nimega Kavor, mis on 40 aasta jooksul Estonia vormeleid tootnud. Kuna vanematel Estoniatel kasutati sapaka kasti korpust, siis peaks neil neid vaheplaate vist isegi riiulil olema?
igatahes, www.kavor.ee

Mul enda autol ka vaz-i mootori ja zaz-i kasti vahel Kavori vaheplaat. Antud plaati tuleb natuke ümber teha, kuna vormelil on madala kliirensi huvides kastil \"kõht\" ülespoole keeratud.
Vasta
#9

VAZ ist ei tea aga me panime muhule datsuni 1,2 mootori muhu kkasti külge,töö kvaliteet oli kyll keff aga edasi liikus muhk mingi aeg nagu f1,jõhkralt tiris,esimesed rattadgi sai maast lahti kui väga vaja.
Vasta
#10

Krdi hea on see, et sapika ja vaz-i käigukasti võlli otsad on ühesugused, pole muud vajagi kui ainult umbes 1cm paksust metallplaati ja sinna sisse vajalikud kinnituste augud puurida.

Suured tänud neile, kes võtsid vaevaks kribada selle teema kohta.
Vasta
#11

Veidi OT,kuid olen kuulnud,et sapakatele on paigaldatud ka Tšehhi päritolu Alka-Orlican külmikagregaatide mootoreid.Teab keegi sellistest trikkidest ja Alka mootoreist pisut rohkem rääkida?
Vasta
#12

Sapamees Kirjutas:Krdi hea on see, et sapika ja vaz-i käigukasti võlli otsad on ühesugused, pole muud vajagi kui ainult umbes 1cm paksust metallplaati ja sinna sisse vajalikud kinnituste augud puurida.

Suured tänud neile, kes võtsid vaevaks kribada selle teema kohta.

Ei ole siis midagi nii, et paar auku sisse jne. Vaheplaadi soovitatav paksus on umbes 2,5cm ja materjaliks peaks olema alumiinium, mitte nagu mõni teind on, et terasest. Kui paar auku aind sisse oleks vaja puurida siis need plaadid ka ei maksaks nii palju, selle valmistamisega on tükk tööd, seal on üsna palju soone ja rante, kõik peab olema väga täpselt tehtud. Ise ostsin hiljuti selle vaheplaadi ja sain üllatavalt odavalt, tüüp küsis kõigest 300.- mis on selle vaheplaadi eest väga soodne hindSmile
Vasta
#13

mrali Kirjutas:Veidi OT,kuid olen kuulnud,et sapakatele on paigaldatud ka Tšehhi päritolu Alka-Orlican külmikagregaatide mootoreid.Teab keegi sellistest trikkidest ja Alka mootoreist pisut rohkem rääkida?

Kaheksakümmnetel liikus selline aparaat Jõgeva vahel.Kiirust arendas nii et 2106-e väsitas ära.Seisma jäi sellepärast klapipesa olevat alla kukkunud ja ei olnud meistrit kes selle ära parandab.Alka kone pole ju muud kui Škoda 120.Ja kui Škodat tahad
lammutusse anda siis esimene asi mis küsitakse kas plokikaan on terve.
selle järele pidi kohe järjekord olema.Pidi väga mõranemisaltid olema.
Käisivad tookord sovtransi meeste käest ka küsimas,aga neil endal olnud
ka kitsas käes.
Autot enam alles ei ole,kuid kunagist omanikku ma tean ja kui ta jälle
Soomest kodu käima tuleb uurin lähemalt mis ja kuidas.

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#14

Rnz Kirjutas:Vaheplaadi paksuseks aitab 12 mm. Kas teha alumiiniumist või rauast, pole vahet.Al-ist tehes jääb lihtsalt kergem. Põhi mõtteliselt saab selle tegemisega ise hakkama küll, juhul kui on olemas treipink.

Esiteks ma ütlesin, et SOOVITАTАV paksus on 2,5cm. Lihtsalt treipingist ei aita, peab olema ka üsna palju oskusi ja lihtsalt joonise järgi on ise raske seda teha, mõtekam oleks osta kas valmis tehutd juba või lasta teha sest, et kui soov alumiiniumist teha ja ise nikerdama hakata sisi võib midagi valesti minna ja on suhteliselt hinnaline alumiinium plaat raisku läinud, ega see alumiinium ju kuigi odav pole.
Vasta
#15

to Rnz: No kui sa ise treipinki osavalt kasutada oskad siis jah kuigi külasta mõnd spetsialisti ja räägi kavori meestega ja sulle öeldakse, et soovitatav paksus on 2,5 aga no mul suht savi mis paksusega sina tegema peaksid. Ja ma usun, et kavori vennad teavad nats rohkem kui sina.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne