Zil131 diffrilukk
#1

Kuulsin täna, et Zil 131-l on olemas ka diffrilukuga varjant, või saab diffrit asendada mõne muu diffriga. Keegi midagi täpsemalt oskab öelda?

Mina olengi 87 aasta parim väljalase Wink
Vasta
#2

Vene veoautodel olid lukustatavad sildadevahelised diferentsiaalid. Sillasisesed lukud olid vaid GAZ-66-tüüpi masinatel, need ka mitte lülitatavad, vaid piiratud libisemisega. Selline info on minule juba aastaid tagasi kõrvade vahele meelde jäänud.
Vasta
#3

Ähmaselt meenub, et KamAZi mootoriga Uralidel olid tagumistes sildades ka lukud. Pole kindel, aga lapsepõlvest meenub. Tollal oli kokkupuude ühe Ida-Saksast toodud diisel-Uraliga, samaaegselt Zil-131-ga. Mälu järgi olid Uralil sellised lisad olemas. 
Vasta
#4

KamAZ-i mootoriga Ural-4320-l ei ole sillasiseseid diferentsiaalilukke. Kui esisild on sisse lülitatud, kaabivad vähemalt kolm ratast. Samamoodi puuduvad lukud ka ZIL-131-l. Lihtsalt sillad on omavahel jäigalt ühenduses.
Vasta
#5

(02-10-2014, 21:53 PM)KristjanT Kirjutas:  Vene veoautodel olid lukustatavad sildadevahelised diferentsiaalid.
Zil-131 küll mitte.


Sillasisesed lukud olid vaid GAZ-66-tüüpi masinatel, need ka mitte lülitatavad, vaid piiratud libisemisega. Selline info on minule juba aastaid tagasi kõrvade vahele meelde jäänud :
Valesti jäi - 66-l on nukk-lukk differ. Kui üks pool tühja käib, siis lukustab täielikult difri. Mingit libisemist ei ole. Aga kõvad asjad.
variant
variant
variant
ei ole j
Vasta
#6

http://www.soov.ee/laanevirumaa/Zil_138_...m?ca=1&w=3 Aga seljuhul küsimus mis sildadega sellel isendil tegemist on?

Mina olengi 87 aasta parim väljalase Wink
Vasta
#7

ZIL kabiin on mingi lääne toodangu veermikule tõstetud ?
Vasta
#8

ZIL-138 peaks olema gaasiga töötav masin. See siin paistab olema hoopis mingi ümberehituse läbi teinud, see on ka ühes varasemas kuulutuses mainitud, kus sama autot müüakse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne