Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 6

(09-06-2019, 06:06 AM)einota Kirjutas:  Peegel on muutnud asukohta ja juhiukse klaas on pooleks läinu Big Grin noo päris pooleks pole aga siis kaheosane

5+
Vasta

Onu Hando puhul võiks lausa imestada, et see putukas reaktiivijõul edasi ei käi....

loll on loll olla.
Vasta

Nõukaajal võis seda Puuki näha tihti Riia mäel tollase EPA peahoone ees seismas, linnas sõitmas mõnikord ka. Kusagilt on meelde jäänud info, et aparaadil olnud peal Mercedese diiselmootor (kust, kurat, küll see tol ajal välja võluti?). Vähemalt viimased veerand sajandit vedeles Tammelinnas ühe eramu aias. Hea, kui keegi sellist rariteeti taastama tahab hakata  Smile .

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

(09-06-2019, 23:11 PM)Mossemees Kirjutas:  Kusagilt on meelde jäänud info, et aparaadil olnud peal Mercedese diiselmootor (kust, kurat, küll see tol ajal välja võluti?). 

Äkki purukssõidetud Mersu-reanimobiili pealt?
Vasta

(10-06-2019, 09:13 AM)zazik Kirjutas:  
(09-06-2019, 23:11 PM)Mossemees Kirjutas:  Kusagilt on meelde jäänud info, et aparaadil olnud peal Mercedese diiselmootor (kust, kurat, küll see tol ajal välja võluti?). 

Äkki purukssõidetud Mersu-reanimobiili pealt?

Olevat otse Berliinist pärit kone. R6 diisel. Käidi Saksamaal seoses purjetamisega (hr Kruuvi tütar ju kahel korral Eestit olümpial esindanud).
Vasta

OK, mul justkui kuskilt meelde jäänud, et selle purukssõidetud Mersu tehnika elas kuskil veel edasi. Kahjuks ei oska sellele enam kuskilt kinnitust ega täpsustust leida.
Vasta

(09-06-2019, 16:52 PM)Madis123 Kirjutas:  Tartu ARK juba oma esimese reaktsioonina teatas, et arvele ei saa, üks teine tegelane pisut kõrgemalt riiulilt arvas, et ei tohiks probleeme olla, kuna alusraam, pidurid, sillad, rool on siiski tehasetöö. Pealisehitus ja mootor on omalooming, kuid see ei tohiks ju takistada, sest keresid ehitati ka Nuias, Räpinas jt kohtades kõigest, mis käepärane ja saadaval. Aga eks peab tänapäevaseid ARKi tegelasi mõistma, sest ajude kasutamine ja pingutamine ongi tänases ühiskonnas juba üldisemalt taunitav ja arusaadavalt on uut Škodat lihtsam esmaregada, kui mingit puuki.

Musta numbri taotlemine sellisele säilinud ajaloolisele museaalile oleks vast kõige õigem tegu. Teed nii korda nagu ta omal ajal oli ja on veel 100% originaal. Kaaskannatajad soovivad projektinurka Puugist oma teemat!
Vasta

(10-06-2019, 21:04 PM)svenson Kirjutas:  
(09-06-2019, 16:52 PM)Madis123 Kirjutas:  Tartu ARK juba oma esimese reaktsioonina teatas, et arvele ei saa, üks teine tegelane pisut kõrgemalt riiulilt arvas, et ei tohiks probleeme olla, kuna alusraam, pidurid, sillad, rool on siiski tehasetöö. Pealisehitus ja mootor on omalooming, kuid see ei tohiks ju takistada, sest keresid ehitati ka Nuias, Räpinas jt kohtades kõigest, mis käepärane ja saadaval. Aga eks peab tänapäevaseid ARKi tegelasi mõistma, sest ajude kasutamine ja pingutamine ongi tänases ühiskonnas juba üldisemalt taunitav ja arusaadavalt on uut Škodat lihtsam esmaregada, kui mingit puuki.

Musta numbri taotlemine sellisele säilinud ajaloolisele museaalile oleks vast kõige õigem tegu. Teed nii korda nagu ta omal ajal oli ja on veel 100% originaal. Kaaskannatajad soovivad projektinurka Puugist oma teemat!

http://kaatertempo.ee/

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta

(11-06-2019, 06:36 AM)Mufff Kirjutas:  
(10-06-2019, 21:04 PM)svenson Kirjutas:  
(09-06-2019, 16:52 PM)Madis123 Kirjutas:  Tartu ARK juba oma esimese reaktsioonina teatas, et arvele ei saa, üks teine tegelane pisut kõrgemalt riiulilt arvas, et ei tohiks probleeme olla, kuna alusraam, pidurid, sillad, rool on siiski tehasetöö. Pealisehitus ja mootor on omalooming, kuid see ei tohiks ju takistada, sest keresid ehitati ka Nuias, Räpinas jt kohtades kõigest, mis käepärane ja saadaval. Aga eks peab tänapäevaseid ARKi tegelasi mõistma, sest ajude kasutamine ja pingutamine ongi tänases ühiskonnas juba üldisemalt taunitav ja arusaadavalt on uut Škodat lihtsam esmaregada, kui mingit puuki.

Musta numbri taotlemine sellisele säilinud ajaloolisele museaalile oleks vast kõige õigem tegu. Teed nii korda nagu ta omal ajal oli ja on veel 100% originaal. Kaaskannatajad soovivad projektinurka Puugist oma teemat!

http://kaatertempo.ee/

Tänan viite eest! Kui mootor käib,  siis sätime elektiga seonduvad ning kui esimesed ringid tehtud, tekib parem tunnetus,  mida ja mis ulatuses tarvis taastada. Keretööd on aimatavad, huvitab just veermik, mootor,  rool jms pisidetailid, mis seistes ei avaldu. Autole sobiks suurepäraselt komplekti ka "Tempo", aga selle saatus hetkel segane.
Vasta

Lõuna-Võrumaal. Kõlbab veel ehk varuosadeks.    

Oldsmobile 98 1970 ja Mifa 1949.
Vasta

Bedford Blitz CF250 üsna nutuses seisus.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Avan  DELFI ja mis ma näen - Tänase Eesti päevalehes poliitilisele kirjutisele  maaelu väljasuremisest pankade karmi laenupoliitika tõttu (väga õige jutt muideks) oli lisatud selline foto . Teraviljakombain CK-4 (välimuse järgi tundub päris liikuv masin ) seismas kuskil  Virumaa maakolkas Huljas. Kas keegi teab kas see kombain veel alles on või on rännanud juba muuseumisse või saanud vanarauaks.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

Sõitsin Huljalt täna tund aega tagasi läbi ja see kombain on ikka seal . On olnud seal tegelikult juba pikka aega.

_____________________________________
Kuldsete kätega soss-sepp.

Vasta

Selle Hulja CK-4 seisukorra kohta peaks nüüd siit üsna põhjaliku ülevaate saama.
http://album.ee/album/604893/50368073
Pildid tehtud 20.08.
Kas see CK-4 võiks äkki hoopis varjupaiga teema alla sobida?
Vasta

Kas keegi teab selle CK-4 taustast midagi ja kelle see üldse kuulub ja millal viimasti töötas .Väga huvitav oleks sellist infot teada.Minu arust sellise masina koht oleks näiteks  põllumajandusmuuseumis  sest seal põllu peal võivad vanaraua kratid selle  tehnika ajaloo seisukohast väärtusliku  masina ka ära rüüstada või hoopis ära varastada. Mõtlesin et  üldse võiks olla näiteks Tartus Ülenurmel põllumajandusmuuseumis olla väljas kõik kolhoosiaegsed vene kombainid. CK-3 seal olemas aga võik olla ka CK-4 , Niva , Kolos , Eincei 1200 ja DON-1500 ja ida-saksa E-516 või 517 .  Kardan et varsti on kogu see veneaegne kraam vanarauda rännanud ja siis pole enam kuskilt midagi võtta muuseumis säilitamiseks .

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

Inimene, kes minu palvel toda objekti pildistamas käis, käib/sõidab sealt mööda viimased 6 aastat, iga päev.
Väidetavalt on objekt seisnud kogu see aeg samas kohas. Omanikust ei tea ta midagi.
Piltide järgi hinnates on see masin töö käigus sinna ära surnud (mootor-kast-sild?) Ja nii ongi jäänud.
Sedamoodi ei paista välja, et oleks sihilikult temast ausammas tahetud teha.
See on küll ainult minu arvamus. Selle poolt olen ka, et ta kas kuhugi muuseumisse, või varjupaika saaks toimetatud.
Vasta

Täpselt ei tea aga arvatavasti kuulub see Aru põllumajandusele või Aru grupile, kes on seal kandis suured tegijad. 
On ju selgelt nähe et see ei ole lambist sinna jäänud vaid pandud rahvale vaatamiseks
Vasta

Mingi vanem mootor müügis, ehk pakub kellelegi huvi. Eriti informatiivne kuulutus pole....
https://www.soov.ee/13614246-mootor/details.html

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Л12/4 tundub olema. Kuigi mulle sellised vanad mootorid kangesti meeldivad, siis õnneks või kahjuks mulle juurde ei mahu. Hr Raudpatsil oli vist ka vahetusfondis üks selline.
Vasta

https://forum.motolodka.ru/read.php?f=1&...&t=1427007

vabandust, a unistused ongi vist karamellist tehtud vahetpidamataselt

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne