Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 6

(09-06-2019, 07:06 AM)einota Kirjutas:  Peegel on muutnud asukohta ja juhiukse klaas on pooleks läinu Big Grin noo päris pooleks pole aga siis kaheosane

5+
Vasta

Onu Hando puhul võiks lausa imestada, et see putukas reaktiivijõul edasi ei käi....

loll on loll olla.
Vasta

Nõukaajal võis seda Puuki näha tihti Riia mäel tollase EPA peahoone ees seismas, linnas sõitmas mõnikord ka. Kusagilt on meelde jäänud info, et aparaadil olnud peal Mercedese diiselmootor (kust, kurat, küll see tol ajal välja võluti?). Vähemalt viimased veerand sajandit vedeles Tammelinnas ühe eramu aias. Hea, kui keegi sellist rariteeti taastama tahab hakata  Smile .

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta

(10-06-2019, 00:11 AM)Mossemees Kirjutas:  Kusagilt on meelde jäänud info, et aparaadil olnud peal Mercedese diiselmootor (kust, kurat, küll see tol ajal välja võluti?). 

Äkki purukssõidetud Mersu-reanimobiili pealt?
Vasta

(10-06-2019, 10:13 AM)zazik Kirjutas:  
(10-06-2019, 00:11 AM)Mossemees Kirjutas:  Kusagilt on meelde jäänud info, et aparaadil olnud peal Mercedese diiselmootor (kust, kurat, küll see tol ajal välja võluti?). 

Äkki purukssõidetud Mersu-reanimobiili pealt?

Olevat otse Berliinist pärit kone. R6 diisel. Käidi Saksamaal seoses purjetamisega (hr Kruuvi tütar ju kahel korral Eestit olümpial esindanud).
Vasta

OK, mul justkui kuskilt meelde jäänud, et selle purukssõidetud Mersu tehnika elas kuskil veel edasi. Kahjuks ei oska sellele enam kuskilt kinnitust ega täpsustust leida.
Vasta

(09-06-2019, 17:52 PM)Madis123 Kirjutas:  Tartu ARK juba oma esimese reaktsioonina teatas, et arvele ei saa, üks teine tegelane pisut kõrgemalt riiulilt arvas, et ei tohiks probleeme olla, kuna alusraam, pidurid, sillad, rool on siiski tehasetöö. Pealisehitus ja mootor on omalooming, kuid see ei tohiks ju takistada, sest keresid ehitati ka Nuias, Räpinas jt kohtades kõigest, mis käepärane ja saadaval. Aga eks peab tänapäevaseid ARKi tegelasi mõistma, sest ajude kasutamine ja pingutamine ongi tänases ühiskonnas juba üldisemalt taunitav ja arusaadavalt on uut Škodat lihtsam esmaregada, kui mingit puuki.

Musta numbri taotlemine sellisele säilinud ajaloolisele museaalile oleks vast kõige õigem tegu. Teed nii korda nagu ta omal ajal oli ja on veel 100% originaal. Kaaskannatajad soovivad projektinurka Puugist oma teemat!
Vasta

(10-06-2019, 22:04 PM)svenson Kirjutas:  
(09-06-2019, 17:52 PM)Madis123 Kirjutas:  Tartu ARK juba oma esimese reaktsioonina teatas, et arvele ei saa, üks teine tegelane pisut kõrgemalt riiulilt arvas, et ei tohiks probleeme olla, kuna alusraam, pidurid, sillad, rool on siiski tehasetöö. Pealisehitus ja mootor on omalooming, kuid see ei tohiks ju takistada, sest keresid ehitati ka Nuias, Räpinas jt kohtades kõigest, mis käepärane ja saadaval. Aga eks peab tänapäevaseid ARKi tegelasi mõistma, sest ajude kasutamine ja pingutamine ongi tänases ühiskonnas juba üldisemalt taunitav ja arusaadavalt on uut Škodat lihtsam esmaregada, kui mingit puuki.

Musta numbri taotlemine sellisele säilinud ajaloolisele museaalile oleks vast kõige õigem tegu. Teed nii korda nagu ta omal ajal oli ja on veel 100% originaal. Kaaskannatajad soovivad projektinurka Puugist oma teemat!

http://kaatertempo.ee/

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta

(11-06-2019, 07:36 AM)Mufff Kirjutas:  
(10-06-2019, 22:04 PM)svenson Kirjutas:  
(09-06-2019, 17:52 PM)Madis123 Kirjutas:  Tartu ARK juba oma esimese reaktsioonina teatas, et arvele ei saa, üks teine tegelane pisut kõrgemalt riiulilt arvas, et ei tohiks probleeme olla, kuna alusraam, pidurid, sillad, rool on siiski tehasetöö. Pealisehitus ja mootor on omalooming, kuid see ei tohiks ju takistada, sest keresid ehitati ka Nuias, Räpinas jt kohtades kõigest, mis käepärane ja saadaval. Aga eks peab tänapäevaseid ARKi tegelasi mõistma, sest ajude kasutamine ja pingutamine ongi tänases ühiskonnas juba üldisemalt taunitav ja arusaadavalt on uut Škodat lihtsam esmaregada, kui mingit puuki.

Musta numbri taotlemine sellisele säilinud ajaloolisele museaalile oleks vast kõige õigem tegu. Teed nii korda nagu ta omal ajal oli ja on veel 100% originaal. Kaaskannatajad soovivad projektinurka Puugist oma teemat!

http://kaatertempo.ee/

Tänan viite eest! Kui mootor käib,  siis sätime elektiga seonduvad ning kui esimesed ringid tehtud, tekib parem tunnetus,  mida ja mis ulatuses tarvis taastada. Keretööd on aimatavad, huvitab just veermik, mootor,  rool jms pisidetailid, mis seistes ei avaldu. Autole sobiks suurepäraselt komplekti ka "Tempo", aga selle saatus hetkel segane.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne