Uaz vahekasti väljavõte
#1

Niipalju olen targemaks saanut, et tegu on Uaz vahekasti väljavõttega. Niipalju loll olen, et ei tea, et mida sellega originaalis käitati. Vastused teretulnud! Viimane pilt laenatud, loodame, et omanik ei ässita autorikaitset kallale...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Pilt (pildid)
   
Vasta
#2

4x4 käis ka mingi aeg läbi midagi analoogset,vist mingi puurmasina käitamiseks äkki.
Vasta
#3

Minu teema see ilmselt oli. Konkreetset vastust ei saanud, et mida sellega algselt ringi aetud on. Kahtlustan, et  asi on pigem militaarsest suunast pärit. Lihtsalt minu teada pole Uazidel väljavõtteid kunagi olnud või on need vähelevinud. Nüüdisaegsel Venemaal on muidugi igasuguseid imesi ehitatud, kuid see ei liigitu originaalse alla. Seega otsingi vastust küsimusele, et mida algupäraselt on sellega tehtud.
Vasta
#4

GAZ69 omab vintsi jaoks väljavõtet aga see näeb teistsugune välja - lülituskang on küljes. Amfiibmasina sõukruvi? GAZ46 väljavõte on sama mis GAZ69. UAZ3907 sisust pilte ei leidnud kiirotsinguga. Lülituskangi puudumine tekitab rohkem küsimusi.
Vasta
#5

Kas Uazi vahekasti saab neutraalile panna? Loogiline oleks, et kui vahekast on neutraalil, siis oleks hambumine ja väljavõte töötaks. Vastasel juhul see jookseks kogu aeg kaasa ja isegi minu rikutud fantaasia ei suuda ette kujutada, et mida oleks vaja läbi vahekasti vahelduvate pööretega keerutada. Sõukruvi on huvitav pakkumine, kuid vist ebatõenäoline. 4x4 foorumis sooviti panna sinna otsa hüdropump, kuid originaal see ei oleks. Netiotsing ei anna ka ühtegi pilti selle jubina kohta. Top secret värk..
Vasta
#6

Äkki on tuletõrjepumba või generaatori käitamiseks ? Uaz baasil on igasugu veidruseid toodetud
Vasta
#7

(22-10-2014, 14:28 PM)volvo Kirjutas:  Äkki on tuletõrjepumba või generaatori käitamiseks ? Uaz baasil on igasugu veidruseid toodetud

80`ndatel toodi Tallinna Elamumajanduse Aurtobaasi ( TEA) üks kummaline UAZ, millel sahk ees ja hari viltu kõhu all...kahjuks ei l mäleta enam kuidas harja käitamine käis. aga põrandast oli torniga augud lihtsalt läbi löödud ja polt+mutter ilma seibideta kokku keeratud.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#8

Siin on sama asi suuremalt.   http://www.upload.ee/image/4295272/UAZ_C...t._015.jpg

Hari ja sahk võiksid loogiliselt võttes saada oma käitamiseks vajaliku jõu läbi hüdro. See jälle eeldaks, et hürdo toimib otse mootorilt kas keti või muu analoogse asja abil, sest vahekasti väljavõte ei toimi kui sidurit vajutada või käigukasti vabale pannes. 

Kui reaalne on, et saaks lisakardaaniga kolmesillaveoga auto teha?
Vasta
#9

Lehelt http://forum.uazbuka.ru/archive/index.php/t-162788.html paar mõttetera:
 
Tsitaat:UAZZER888
КОМы ставились на 469 и 3151 в оччень малых количествах для привода доп.оборудования:- часности привода трала на саперных уазах в инженерных ротах ВС СССР.У нас стояли две таких машины на хранении и у них даже было две рул.колонки и два рул.колеса для смещения трала вправо-влево рулем установленным справа!


Tsitaat:УАЗКА48

04.11.2013, 08:48
Фигово... Кто использовал коробки отбора мощности для УАЗ производства Липецкого завода коммунальных машин
Так там привод идет от шкива двигателя. На шкив устанавливается флянец, от него через карданную передачу подключается коробка отбора мощности с гидронасосом.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#10

Kuna mu vene keel üldse on suht puudulik ja tehniline vene keel täiesti olematu, siis paluksin kiiret tõlget. Niipalju sain aru, et väga vähe kasutatud üldse..

Tänud ette!!
Vasta
#11

Tsitaat:UAZZER888
КОМы ставились на 469 и 3151 в оччень малых количествах для привода доп.оборудования:- часности привода трала на саперных уазах в инженерных ротах ВС СССР.У нас стояли две таких машины на хранении и у них даже было две рул.колонки и два рул.колеса для смещения трала вправо-влево рулем установленным справа!

[kiire tõlge] Jõuvõtu karpe paigaldati mudelitele 469 3151 väga väiksearvuliselt lisaseadmete käitamiseks. Sealhulgas traalide käitamiseks sapööri-UAZ'idel insener-tehnilistes vägedes, NSVL relvajõudude koosseisus. Meil (jumal teab, kellel? / toim) oli hoiul kaks taolist masinat ja neil oli isegi kaks roolisammast ja kaks rooliratast traali juhtimiseks paremal küljel [/kiire tõlge]


Tsitaat:УАЗКА48

04.11.2013, 08:48
Фигово... Кто использовал коробки отбора мощности для УАЗ производства Липецкого завода коммунальных машин
Так там привод идет от шкива двигателя. На шкив устанавливается флянец, от него через карданную передачу подключается коробка отбора мощности с гидронасосом.

[kiire tõlge] Kehvasti... Kes on kasutanud UAZ-i jõuvõtukasti, mis on pärit Lipetski kommunaalmasinate tehasest?
Seal on ajam võetud väntvõlli rihmarattalt. Rattale on paigaldatatud flants, mis on kardaani kaudu ühendatud hüdropumbaga jõuvõtukastiga [/kiire tõlge]


Antud kaks posti ei ole järjestikused, vaid valitud iseloomustamaks foorumi postis küsitud jõuvõtukasti ja hilisemalt teemas mainitud kommunaalmasinate lugu.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#12

Tänud veelkord!!
Vasta
#13

Zoo,meelde tuli. Eile netis sobrades oli juttu ka ühest teisest jõuvõtukastist (mitte sellest, mis posti algul pildil), mis käitas hüdropumpa. Paigaldati neid mingitele kommunaalmasinatele kasti kallutussilindri käitamiseks. Kasutusjuhendis oli kirjas, et tööaeg maksimaalselt 30 sekundit. Lahtiseletatult oli asi selles, et UAZ-i jaotuskasti neutraalasendis seisavad kõik hammasrattad paigal ja põhjast õli enam üles ei tuua.
Lihtsalt niisama, äkki kellelgi on sellist infot tarvis...

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#14

Uurisin veel veidi netis ringi aga teemaalgataja pildil olevat väljavõtet pole silma hakanud.

GAZ46 vindi väljavõte on siin näha: http://www.russianmilitary.co.uk/blogg/S1031338.JPG
3907 saan aru et on vaid prototüüpe tehtud.
Järgneval pildil jälle hoopis teistmoodi näeb asi välja, samodelka tegelikult: http://i052.radikal.ru/0902/a3/48296a1df239.jpg
Siin müüakse mingit väljavõtet koos hüdropumbaga: http://forum.uazbuka.ru/showthread.php?t=143433
Siin müüakse veel ühte vahekasti väljavõtet mis ülemise luugi peale paigaldada, kinnitus tundub sarnane antud teemas toodud piltidele: http://nab-chelny.dorus.ru/auto/spares/k...88780.html

Üldiselt: Для привода дополнительного оборудования (лебедка, гидронасос). Устанавливается на РК вместо крышки. //Täiendava varustuse jaoks (vints, hüdropump). Paigaldatakse vahekasti kaane asemele. Lisaks kirjutatakse mitmel pool et sel väljavõttel puudub õlitus ja seega üle 30sek ei tohi kasutada. Näha oli ka tänapäevaseid väljavõtteid millel eraldi õlituse toru küljes. See küll ei puutu vist selle teema alla.
Vasta
#15

Tänud kõigile vastajatele ja kaasamõtlejatele!! Asja päritolu ja ilmne sobivus on tuvastatud. Õlitusprobleemid ilmselt takistuseks ei saa kuna ühel pildil on näha, et tegu on kinniste laagritega, millel kirjad "made in japan". Kuna asi on ilmselt mõeldud ekspordiks, siis tõenäoliselt kasutati kapitalistlike laagreid, et asi parem saaks. Minule on tegu mittevajaliku asjaga ja kuna mõned inimesed 4x4 foorumis ja ka üks siinses on avaldanud soovi asi omandada, kuid kellelgi ei ole hinnast nägemust, siis oksjonile see läks, piirhind puudub.
http://www.osta.ee/uaz-vahekasti-valjavo...75708.html
Vasta
#16

Selles videos on 1.00 minutil näha üks arvatavasti sellist väljavõtet kasutav riistapuu:  http://www.youtube.com/watch?v=KvxqFU2JybA
Vasta
#17

Lavassaare Raudteemuuseumis on UAZ mootoriga motriss, mille ümberpööramine toimus originaalis masina põhja all raskuskeskmes paikneva hüdraulilise või pneumaatilise tungraua abil. Mis tungrauda käitas, ei ole teada. Võimalik et samasugune väljavõte käitaski. Või siis reeversikastil mingi väljavõte. Süsteemist on tänaseni säilinud ainult lülituskraan masina parempoolsel küljel.
http://www.museumrailway.ee/valis_11.jpg
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne