elektriline roolivõimendi
#1

uurin maad millisel tänapäevasemal liikuril võiks olla elektriline roolivõimendi
selline mida saab pookida roolisamba vahele
mida võiks leida ka romulast nt.

http://www.nexteer.com/technology/steeri...-steering/

 
Vasta
#2

Osad suzuki altod, 2000a ja edasi, opel corsa ka sealtkandist

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#3

kui tead siis kas nendel on lihtsalt vaja panna elektriline toide peale
ja ühest võllist keerad teist keerab ise ja see on kõik
või on neil mingi muu "konks" veel küljes

otsin seda vw T2 bussile
Vasta
#4

Krt, just otsisin tikutakust seda teemat kus suht köik oli lahti seletatud mis selle kohta teada vaja oleks, aga ei leia hetkel, otsin edasi.
Pöhimötteliselt on nii, et vaja on ka mingit kontrolleriboxi, seal oli siis soovitatud kust neid asju köige soodsamalt saada.
Kui öieti mäletan siis sammas kannatas osta romulast ja kontorller mingist firmast
Suzuki omal oli vaja spidokasignaali, ja veel mingeid asju, kuna nad on kiirusetundlikud.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#5

jah mäletan isegi, et kuskil foorumis oli teema aga ei leidnud ka ise seda kohe

netist leidsin sellise teema

http://www.super7thheaven.co.uk/blog/cor...-a118.html

ega kiirema sõidu ajal polegi hullu aga kui hoog raugeb ja vaja manööverdada siis on ebamugav
otsin abilist kes aitaks keerata

kuna aga vanad vw bussid ei hiilga elektroonika poolest s.t. ega seal vist peale geneka aku ja tulede midagi muud elektriga toimivat ei ole (loomulikult ka küünlaleek silindris) siis jah kiiruse andurit ABS-ist ei saa teemaks tuua vist.

kui leiad siis pane viide siia

aga ehk teab veel keegi millel sellist asja kasutati ?  
Vasta
#6

Ma ei leidnudki, mälu järgi otsustades peaks see vahel olema tollel priidu vanal plymouthil, uue omaniku käes. Ehk kustutati liigse arki poolse huvi töttu vms, eitea. Kui öieti mäletan siis autoklassiku töötoast keegi rääkis lähemalt et olla ka minile paigaldand vms
A corsa oma selline:
http://www.ebay.de/itm/elektrische-Lenks...45f81f3702

Ma arvan et saaksid selle kiiruse ka ikka kuskilt kätte, see ju tavaline magnetimpulss, rattaspido vms ntx
Elektrit volkaris niipalju ikka vast jagub, ega see mootor ju täispööretel käi koguaeg Wink

Ise jeblasin citroen c3 elektrilise vöimuga mingiaeg, seal muidugi aitab see latti ennast, mitte roolisammast, niiet see hästi ei sobi. Ja sel oli veel vägev kolakas aju ka.

Meelde tuli veel, et ntx skoda fabial u2000a, on elektrohüdrauliline vöimendi, st et elektrimootor ajab vöimupumpa ringi
Kas T3'l pole roolivöimuga latti, mida saaksid kasutada?

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#7

Uuemad bemmid kasutavad el. roolivõimu. Mootor on integreeritud lati külge. Paraku väljaspool autot pole sellega midagi teha. Ei saa mootoritki tööle, rääkimata süsteemi korrektsest toimimisest. Ehk suht mõttetu jutt. Wink
Vasta
#8

http://www.ebay.co.uk/itm/Renault-Clio-2...0984984338

[url=http://www.northwestcarparts.co.uk/RENAULT-CLIO-EXPRESSION-16V-ELECTRIC-POWER-STEERING-PUMP-ECU][/url]

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#9

Kiirusesignaali puudumine teeb kiirustundlikust roolivõimendist tavalise roolivõimendi. Tõenäoliselt jääb ta siis kõige rohkem võimendama, rool kogu aeg väga kerge. Vähemalt Hondal oli nii, tõsi küll seal oli hüdrauliline.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#10

kuskilt jäi kõlama kellegi kogemus fiat punto vms.putukaga sõites et armatuuris oli nupp
võim sisse / võim välja
sees oli väga hea sõita linnas ja väljas oli väga hea sõita maanteel
vastupidi oli paha

ehk minulgi oleks teema vaid aeglane linnaliiklus ja manööverdamine
parkimine jms. aeglane rihtimine.

maanteel oli rool nii kerge, et seal oleks võimendamine juba üleliigne
praegugi oleks vaja hoopis vastupidi raskemaks teha maanteel seda rooli

hetkel vaatlen seda corsa teemat edasi - ehk ongi sobiv ?

üks paigalduse teema õigesse keresse
http://www.vwkd.co.uk/bb/viewtopic.php?t...178e418323
Vasta
#11

Tere,
Minul on selline el. asjandus Punto Grandel küljes, kuid ma liigeldes seda ei kasuta. Lülitatuna teeb rooli liialt kergeks. Vidin ise on samba küljes. Esimesest Puntost on mul ka kuuris  üks alles.
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=2526250
Vasta
#12

Tere.

Venemaalt saab ladale elektrilise roolivõimendi tellida klassik/niva/samara. Eestis mitmed olemas, enamasti kasutatakse autospordis. Hinda ei oska ütelda aga saab uurida kui vaja.

Eesti Ladaklubi
Vasta
#13

(25-10-2014, 23:25 PM)suslik83 Kirjutas:  Tere,
Minul on selline el. asjandus Punto Grandel küljes, kuid ma liigeldes seda ei kasuta. Lülitatuna teeb rooli liialt kergeks. Vidin ise on samba küljes. Esimesest Puntost on mul ka kuuris  üks alles.
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=2526250

ka selle juurde käib ka mingi "aju"
Vasta
#14

Selline nupust lülitatav tundub vist köige mötekam, sest eeldatavalt pole tal seda kiirustundlikkust.
Krt, pean isegi hakkama mötlema kuhu sellist panna saaks Big Grin

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#15

Fiat Punto 188
Vaevalt sel mingit aju on, suht primitiivne auto.
Vasta
#16

(26-10-2014, 10:47 AM)Olle Kirjutas:  Fiat Punto 188
Vaevalt sel mingit aju on, suht primitiivne auto.

Võin isiklikult kinnitada, et aju on olemas. Paar päeva tagasi näppisin seda. Asub sealsamas roolisamba all. Umbes kuue pistikuga.
Lisaks sellest lülitusnupust. See ei lülita võimendit mitte sisse-välja, vaid kas võimendab või võimendab rohkem. Kahtlejad võivad kaitsme välja tõmmata ja veenduda, et "rool läks ikka pagana raskeks".

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#17

(26-10-2014, 11:17 AM)Wiki432 Kirjutas:  
(26-10-2014, 10:47 AM)Olle Kirjutas:  Fiat Punto 188
Vaevalt sel mingit aju on, suht primitiivne auto.

Võin isiklikult kinnitada, et aju on olemas. Paar päeva tagasi näppisin seda. Asub sealsamas roolisamba all. Umbes kuue pistikuga.
Lisaks sellest lülitusnupust. See ei lülita võimendit mitte sisse-välja, vaid kas võimendab või võimendab rohkem. Kahtlejad võivad kaitsme välja tõmmata ja veenduda, et "rool läks ikka pagana raskeks".

see tähendab et lihtsalt sellele jupstükile voolu andes ei toimeta ning vajab mingit juhtmoodulit sinna kõrvale
Vasta
#18

Nojah, umbes nii. Pildilt vaadatuna:
[Pilt: a92d6650e15398eab2120abc6977e8ad_marked_5.jpg]
On näha silindriline täiturmootor ja rohelise sildiga ajumoodul. Must plastklink on roolisamba kõrguse muutmiseks. Kas ja kuidas Puntoväliselt asja tööle saab, pole aimugi.
Vasta
#19

siis on see sama nagu opel corsal ja sellel petetekse seda aju mingi potekaga ja veel mingi "musta kastiga"

müügil komplektidena e-bays.

näiteks http://www.ebay.co.uk/itm/271644599013?c...9880752456

seal näha potekas ja must karbike paremal pool pildiservas
Vasta
#20

 Kiirussignaali saab tekitada lihtsa NE555 kivi + paari vidinaga. Ma ei tea palju ja kuidas see võimendi signaalile reageerib aga pmtslt oleks väga lihtne teha nö gain nupp kust saab võimendust peale ja maha keerata.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne