Joosepil hakkas higav, Morris peaegu 8
#1

Pe..e majas. Elu läks üksluiseks ja tuli loll idee oma Morrise raip välja otsida. Ärge lööge, et ratsin. On nii kaua teine meitemaal olnud ja nõukaaega nautida saand. Peale esiosa ja esisilla midagi originaalset asjal pole. Tehnika doonoriks Mosse 412. Kõik algas lahedalt ja kiirelt, kuid siis äkitse. Error. Morrise esisilla asetus originaalpealst radiaatoriga sama koha pea, mossel aga oma 300mm tagapool. Tiivad jm1 no ei istu kuidagi, esiratas jääb jalgade juurde.
Mida teha?
Mosse mootor sillaküljes. Mootori raamile ehitades ei jää kohta roolikarbile enam ning nagunii sada muud häda tuleb. Silda teistpidi keerata ka ei tundu saavat. Mõni muu sild? Mille, kust kiirelt saab?
Mõni illustreeriv pilt.

Hetke olukord. Kere on sellises kohas, kus tiib jookseks kenasti viisakalt ja ratas oleks koopa suhtes keskel. Kapott aga ulatab aga kuskil 250mm vähem.
[Pilt: 2375162388c775_l.jpg]


Kui mina auto sain, oli 401 mootor peal, seal juba seuke asetus.

[Pilt: 028521499384de_l.jpg]



Nii ta kunagi Kambjas vist oli...
[Pilt: 0285156996f1df_o.jpg]


Kokku jooksis ehitus nüüd sellega kuidas asi saada normaalseks. Saan aru, et kõik tegevused omasoolistega on lubatud, kuid päris nii ei tahaks....



Vasta
#2

Mida soovitada ? Too mootor tahapoole. Ma ei kujuta praegu ette, kus see roolikarp mossel asub, kuid mingite kardaanliigendi(te)ga roolisammas võiks tulla kõne alla? Generaatori võib ju teisele poole viia, kui ette jääb. Mootorikronsteini saab ka teisiti lahendada.
  Kana pidavat ka mesipuusse minema, kui jõud taga! 

   Kui ilmtingimata mosse , siis äkki keskmootor!

   Jaksu ja veelkord tänud esisilla eest!   Äkki annan selle tagasi, kui lihtsam lahendus tuleks?

Tervitab Veteran.
Vasta
#3

Äkki loobuks roolikarbist üldse, mul on üks morrise roolilatt, äkki saab kompunnida ?
Vasta
#4

Säilita kuju ja muuda asi tarbimisväärtust omavaks junntükiks.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#5

Oleksid sa mulle paar kuud tagasi maininud, et sellist asja ehitama hakkad, oleksin sulle ühe morrise A seeria mootori koos käigukastiga andnud, on teine mosse omast tiba pisem.
Vasta
#6

Sellist projekti teeks ise hea meelega. 

Ise teeksin nii. Kuna autol originaal tehnika puudub siis ei ole vahet mis tehnika peale see asi ehitada. Esisild on paigas, ok las jääb. Mootori ja kast valiksin uuema poolse kus suuruse ja kw suhe oleks tiba mõistlikum (näiteks bmw m43). Mootori kinnitus saab selle raami külge teha kuhu iganes, ilmselt ka originaalis ei toetunud mootor sillale. Kindlasti ei kasutaks rooli karpi vaid latti, gardaaniga saab lati kuhu iganes panna. Latiga jääb ka kuluvaid osi kohe vähemaks. 

Netis kapotialuse pilte vaadates saab aru, et seal ruumiga just priisata ei ole. Aga mõistlikute omadustega masina saaks sellest kindlasti. Minu eesmärk oleks, et saaks ka linnade vahel selle autoga rõõmsalt kulgeda. See eeldab selleks mõistlikuid ülekandeid ja piisava väändega mootorit. Enda hobiauto viimase aasta muudatused on just selle suunitlusega olnud, et saaks pikki vahemaid läbida ilma, et mootor koguaeg kõrgel pöördel töötaks ja kiirus oleks siiski tänapäevalik.

Edu.

Eesti Ladaklubi
Vasta
#7

Jo see mossemootor seal peal ole ikka selleks, et arkiga mitte tülli minna. Kuna eeldatavalt passis kirjas et mosse mootor peal, siis saab raiuda et selline oligi koguaeg
See auto ilmselt on(saab) väga kerge, pakuks 600kg ringis?
Seega peaks talle istuma mingi väikese auto mootor, ntx tuleb meelde suzuki swifti 1.3l asjandus, töötab nagu ömblusmasin, on kerge ja omab vist äkki 50kw. Kuna neid tagaveoliste kastide otsas väga ei ole siis ilmselt tuleks vitara kast otsida. Legaliseerimiseks tuleb see ilmselt valetada 1.0 liitriseks, tol oli vast alla 40kw
Teadmiseks veel, et kui praegu on passis mingi teine number kw kui tehases, siis ametliku mootorivahetuse puhul vöetakse aluseks siiski tehaseandmed, millest siis edasi see 10-20-30 teema nende kaalude ja vöimsustega.
Lattrooli paneks ka ise kindlalt.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#8

Mis tähendab pealkiri : Joosepil hakkas higav, Morris peaegu 8 ? 

HIGAV, paraku sellist sõna  ÕS ei tunnista

http://www.eki.ee/dict/ekss/index.cgi?Q=Higav&F=M
Vasta
#9

No Joosep,igav ei hakka sul kindlasti. Oled juba hulga vaeva näinud ja ei taha siin eriti targutada ka aga mina oleks teinud asja nii,et pannud niipalju originaalosasid kui on ja ülejäänud siis vastavalt vajadusele. Teadupärast on ikka originaalne käiguosa kõige parem aga kõik oleneb siis ehitaja soovidest ja olemasolevast materjalist. Ma ei tea mis oli vanasti selle auto liikumiskiirus aga selge on see,et tänapäevased sillad ja üldse käiguosa on kordades kindlam. Toome kasvõi näiteks minu Fordi käändtelje poldi jämeduse......pool tolli... Big Grin  Sellepeale ütleks,et tuleks ära keelata. Aga reaalselt pole kuulnud,et sellepärast oleks miskit juhtunud.  Eks vahest tasub ka teiste nõu kuulda aga eks sa ise oled tegija ja otsustaja. Meie võime siin niisama nõu anda ja targutada.... Wink Aga jõudu siis!
Vasta
#10

Mitme kohaliseks on plaanitud?

Piltidel ei tundu kabiinis just eriti palju ruumi olevat
Vasta
#11

Arvele mask-vissi mootoriga ära ja siis pemmi purskega 1,8 oleks igati asine lahendus. Laseks inimesemoodi sõita jne.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne