29-10-2018, 12:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-10-2018, 12:24 PM ja muutjaks oli Jarmo.)
Leian samuti, et see liigne muretsemine on...... liigne.
Asju juhtub nagunii ja ka tavakasutamisega tuleb sinna igal juhul ka kriime-kraame-täkkeid peale ja see kõik käib asja juurde, sest kasutatav auto saabki kasutusjälgi.
Värv kulub lõpuks samuti nagunii.
Esimese põlvkonna Corvettest ehitatud kustomil "X-Sonic", mis arenes väga radikaalseks projektiks, vahetusid sellised erilahendustega
värvitööd päris tihti. Üks paintjob näiteks kestis vaid ühe päeva - käidi näitusel ära ja järgmisel päeval Ed Roth tulistas uue töö sinna peale.
Kustomiskenedes on pidevalt näha autosid, millele on tehtud põhjalik värvitöö, aga ühel hetkel näiteks sheivitakse veel lingid ja mõned liistud
ning need kohad on toorelt kruntvärviga üle lastud ja sõidetakse niiviisi tükk aega ringi, tihtipeale isegi aastaid.
Mu meelest on just põnev, et masin on mingis pidevas arengus. Ei pea olema kohe plaksti valmis ja aegade lõpuni samasugune, vaid on
stage 1, stage 2, stage 3 jne. Läbi aegade erinevad versioonid.
Kui see buss saab mõnda kohta paugu ja pleki osas õnnestub kere taastada, siis värviga teeb sinna ka mingi cover-up'i peale ja ongi kõik.
Võibolla on vaja teha terve detail, võibolla terve külg, aga võibolla piisab lihtsalt kasvõi mõnest lisakujunduse juurdetegemisest.
Custom pinstriping sündis ka läbi selle, et kapotil oli vaja üks täke kuidagi ära peita.
Pole mõtet üleliia muretseda, autod on ikka nautimiseks. Meie maailmas muutumatu asi on fakt, et kõik muutub.
Asju juhtub nagunii ja ka tavakasutamisega tuleb sinna igal juhul ka kriime-kraame-täkkeid peale ja see kõik käib asja juurde, sest kasutatav auto saabki kasutusjälgi.
Värv kulub lõpuks samuti nagunii.
Esimese põlvkonna Corvettest ehitatud kustomil "X-Sonic", mis arenes väga radikaalseks projektiks, vahetusid sellised erilahendustega
värvitööd päris tihti. Üks paintjob näiteks kestis vaid ühe päeva - käidi näitusel ära ja järgmisel päeval Ed Roth tulistas uue töö sinna peale.
Kustomiskenedes on pidevalt näha autosid, millele on tehtud põhjalik värvitöö, aga ühel hetkel näiteks sheivitakse veel lingid ja mõned liistud
ning need kohad on toorelt kruntvärviga üle lastud ja sõidetakse niiviisi tükk aega ringi, tihtipeale isegi aastaid.
Mu meelest on just põnev, et masin on mingis pidevas arengus. Ei pea olema kohe plaksti valmis ja aegade lõpuni samasugune, vaid on
stage 1, stage 2, stage 3 jne. Läbi aegade erinevad versioonid.
Kui see buss saab mõnda kohta paugu ja pleki osas õnnestub kere taastada, siis värviga teeb sinna ka mingi cover-up'i peale ja ongi kõik.
Võibolla on vaja teha terve detail, võibolla terve külg, aga võibolla piisab lihtsalt kasvõi mõnest lisakujunduse juurdetegemisest.
Custom pinstriping sündis ka läbi selle, et kapotil oli vaja üks täke kuidagi ära peita.
Pole mõtet üleliia muretseda, autod on ikka nautimiseks. Meie maailmas muutumatu asi on fakt, et kõik muutub.
Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee