VW Type2 - 1976

maailm on kohati ikka väga imelik.
see, kes midagi oma kätega teeb, saab vastu päid ja jalgu.
ja see, kes tümitab, saab kiitust ja kummardust.
Vasta

(12-12-2019, 21:45 PM)diesel Kirjutas:  ...see, kes midagi oma kätega teeb, saab vastu päid ja jalgu.
ja see, kes tümitab, saab kiitust ja kummardust.

Miks sa demagoogitsed? 
Tegijad on saanud ka kiita ja "tümitajad" vasta päid ja muid kehaosi.
Vasta

hakkas silma kuis austet kriitilisele kaasfoorumlasele anti foorumi hindamissisteemis kiitust selle eest.
Vasta

Hea, et meelde tuletasid. Jäin isegi ühe siinse postituse talletamise mõtte üle arutlema. Nüüd tegin selle võla tasa.
Vasta

hr Wagoneeri garaažist väljusid värskendust saanud veljed
mis nüüd uuel aastal saavad uue näo

[Pilt: t760_received_429172707966570.jpg]
Vasta

(12-12-2019, 08:46 AM)Jarmo Kirjutas:  Mulle ka paljud autod-tsiklid-musa-mis iganes muu asi ei meeldi ega paku huvi, aga ma ei hakka absoluutset tõde kuulutama seetõttu, et miski asi konkreetselt minu maitse järgi ei sobi. 

Vot see on õigesti öeldud! Paraku kipub olema palju inimesi, kelle jaoks on "minu arvamus" ja "vale arvamus". Minu meelest on lahe, et Eestisse on jõudnud või jõudmas erinevad visioonid hobika ehitamisest ning kuigi hipibuss pole minu lemmikute hulka kunagi kuulunud, on see konkreetne putukas vahva ning vähemalt mina olen seda meelt, et see on enam-vähem vist üks parimaid toorikuid katsetamiseks.
Ning tõesti, kritiseerida on lihtne, õnneks on AM foorumis vist enamus sellised, kellel käed õige koha peal on Wink
Krt, jutt läks pikaks, aga point on see, et erinevus rikastab!
Vasta

Uus juhtmestik. 

[Pilt: t760_DSC_1385.jpg]
Vasta

ideekavand on sisustuses kasutada rotangi
kas see õnnestub veel ei teagi
aga proovime

[Pilt: t760_DSC_1378.jpg]




[Pilt: t760_DSC_1380.jpg]
Vasta

ja jõuluvana hilines natuke Toungue

tõi kaks pakikest

väiksemas on rock and roll voodi
suuremas on palju väikseid asju lisaks tagumisele stangele mis haagisele taha läheb.

[Pilt: t760_DSC_1388.jpg]
Vasta

Saabus väike pakike. Äkki sobivad. Ehk veel kroomi  Big Grin

Aknapesu düüsid. Originaal on nõmedad mustad plastik junnid. 

[Pilt: t760_DSC_1411.jpg]
Vasta

on tehtud katsetusi rotangiga - proovime veel
hetkel veel ei loobu

[Pilt: t760_received_552631758624946.jpg]

esimeste uste "raamistik"

[Pilt: t760_DSC_1402.jpg]


proovimiseks ja visualiseerimiseks sai kokku pandud nn. rock and roll pink/voodi
paras nikerdis on ja vajab tööd et asjast asja saada aga saab.

[Pilt: t760_DSC_1422.jpg]

sai ka põrandale sile põrand valmis lõigatud, vajab veel kinnitamist ja paigaldust

[Pilt: t760_DSC_1425.jpg]
Vasta

vaikselt olen proovinud edasi nokkida

põrand sai vineeri maha kongi ja "kapoti" peale.
kerge isolatsioon selle all ja koopad pealt isoleeritud

[Pilt: t760_DSC_5238.jpg]

pingi ja voodi alune/tagune sai ka vaiba maha.

[Pilt: t760_DSC_5280.jpg]

pink/voodi millest eelmine kord lõpetasin oli üks paras nikerdis
pidi koosnema pakist võttes siis 26st jupist vist + poldid mutrid 
aga mul oli vähemalt 2 juppi puudu rääkimata polte mutreid 
lisaks oli koostamine küsitav kus laiuse reguleerimiseks nn. teleskoobina teineteise sees nelikant torud pidid fikseeritud saama .... ? ei teagi kuidas ?
naised saunas rääkisid, et kruvide või poltidega aga ma ei mõistnud seda heasti.
mis seal ikka sai asjad kokku keevitatud ja puuduvad jupid tehtud
lisaks oli seljatoe nurk liiga lamavas asendis mis isegi statsionaarsel diivanil oleks liiast olnud rääkimata siis liikuvast autost 
igaljuhul sai ka seda viga parandatud ja nurga muutmiseks auk teise kohta puuritud.
ütleme siis et paras toorik millest saab ise toote moodi asja teha.

[Pilt: t760_DSC_5245.jpg]

[Pilt: t760_DSC_5246.jpg]

[Pilt: t760_DSC_5247.jpg]

lõpuks sai ka üle pintseldatud ja kuna ei jää nähtavaks siis piisab sellest kvaliteedist

[Pilt: t760_DSC_5278.jpg]

ka tagaluugi polstri meisterdamine on pooleli 
proovime kuidagi oma nägemust mateeriasse panna 
ja nagu vaiba pildidl näha siis ka külje peale hakkan midagi looma.
esimesed kujundid on välja lõigatud.

[Pilt: t760_DSC_5279.jpg]
Vasta

Said rehvid velgedele


[Pilt: t760_20220215_160638.jpg]

Tasakaalustuse äärmused.
Teised mahtusid sinna vahele kõik.


[Pilt: t760_20220215_160708.jpg]



[Pilt: t760_20220215_160729.jpg]
Vasta

Ma nüüd loodan, et see muljetavaldav ebaühtlus ikka valitud rehvidest ja mitte roostest ebaühtlaselt puretud velgedest tingitud on. Ega löödavate servaraskusega poleks vist välja mänginudkiSmile
Vasta

Väga ilusad veljed aga esimese pildi peale tahaks küll karjuma hakata, raskused peaksid olema ainult ühe kohapeal, selline täheke näitab ikka kalibreerimisest väljas tasakaalustus pinki.
Vasta

Täpilt samade volkkari velgedega olin ka mina samas seisus kahe veljega. Aitas kui rehvi asendit veljel mingid kraadid muudeti ja tulem sai peris heaks. Ajastutruuduse mõttes nuumaks silma löödav raskus.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Pingi taga olev mees pigem kalibreerimata.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(15-02-2022, 20:58 PM)spitfire Kirjutas:  Aitas kui rehvi asendit veljel mingid kraadid muudeti ja tulem sai peris heaks. Ajastutruuduse mõttes nuumaks silma löödav raskus.

Pildil näha, et raskused pandud suht võrdsetes kodustes vastamisi ühele ja teisele poole serva. Ehk siis enamus raskusi lihtsalt nullivad üksteist. Järelikult ratas iseenesest ei tohiks kuigi mööda olla.
Vasta

Tänu sellele velje teemale, märkasin ahastusega, et päevakorras olnud rokk ja roll voodi lõigu olen segastel asjaoludel maha maganud. Nimelt tuleb välja, et mõni jupp aega tagasi olen maadelnud sama probleemiga.

Kuna see esmapilgul lihtne probleem tahab tegelikult peris korralikku nuputamist ja mis seal salata iga sent siia-sinna mõjutab ka hilisemat praktilist kasutamis mugavust.
Panen enda lahenduse samale olukorrale mõne pildiga üles koos kommentaaridega, aga jah, ka minu mõttelend algas metallistmeraamist, millisest ma siiski üpris ruttu loobusin. Kasutasin "rock and roll" hingi.

Selle esimese plaadi mõõdud (seina ääres) ja hingede paigutus sellel dikteerivad tegelikult kõik järgneva.  Testida paraku ei õnnestu enne kui on finiito. 
       
Tagant järele tarkusena võib tõdeda, et seljatoe kalle oleks võinud olla paar senti suurem. See suurem seljatoe kalle paraku mõjutab plaadi asendit voodi avatud asendis mis pole siis enam täpilt loodis, aga seda tegelt ei tunneks. Teine möödapanek, seljatugi sai all asendis toetuma mootorikatte vineerplaadile. Kui oleks seal jätnud 3cm jagu katmata pinda oleks seljatoe plaat toetunud otse keremetallile ja oleks olnud 100% sile pind. Aga teine põhjus ja sellest veel olulisem on, et see oleks andnud 2cm madalama istmepõhja istme asendis. Kokkuvõttes oleks iste saanud "iste" asendis veits mugavam.

           
Selle väikese 2cm ebatasasuse seljatoe ja mootorikatte kõrguste vahes kompenseerisin paksema porolooniga mootoril. Pikutades on mugav ja üleminekut ei tunne. Istme all on väga praktiline kast, kuhu saab ... nojah tead isegi. Kogu kombo käib asendist teise, minutiga. No ok, kahega Smile

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

8 st 2 olid enne 
nüüd siis 6 veel.

[Pilt: t760_20220215_160742.jpg]

[Pilt: t760_20220215_160756.jpg]

[Pilt: t760_20220215_160815.jpg]

[Pilt: t760_20220215_160825.jpg]

[Pilt: t760_20220215_160928.jpg]

[Pilt: t760_20220215_160937.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne