#1
Star 

Tere Foorumlased.
Olen värske jumzi omanik ning ka uus siin foorumis Big Grin
Jumz sai soetatud ehitustööde tarvis, ning kui aus olla siis pole traktoritega eriti häid kogemusi. Kuna masin pole esimeses nooruses ning on aasta seisnud siis vajab ka veits putitamist et ta korralikult töökorda saada. Vaatasin et siin foorumis on päris huvitavaid jumzi teemasid ja ka spetsialiste kes ehk oskas nõuga abiks olla.
Eelmine neljapäev sai masin pärnumaalt ära toodud ning auto pealt maha aetud. Ja nagu ikka... hakkad asja lähemalt uurima siis neid vigasid ikka leidub Big Grin hüdro õli lahmab igaltpoolt, kogu elektrivärk vajab vahetust, vett tilgub jne. Big Grin Mootor töötab vähemalt ilusti. Täna aga ilmnes selline imelik asi... nimelt kui sai kiirendi sisse pandud ning kõrgem käik siis hakkas mingit imeliku heli kostma... nagu midagi undaks kui koormus taga on... (allamäge sõites ei olnud). Mulle endale tundus et see vist ei peaks nii olema? Kas ehk on õli kuskilt välja jooksnud? Või siis midagi täitsa pekkis? Ilmselt seal käigukastis peaks õli sees olema aga kust seda vaadata või juurde lisada... seda ei tea. Igaljuhul väga imeli hääl kostus, kui aeglustiga sõita siis ei olnud.
Lisasin ka mõned pildid masinast:
   
   
Plaanis masin täiesti ära renoveerida niiet paras projekt seisab ees Big Grin
Loodan et saab asja.
Vasta
#2

Super, üks vana kabiiiga isend ka foorumis renoveerimisel. Kuidas selle undamisega on, kas kõikide käikudega? Tagasillas ja käigukastis üks ja sama reservuaar. Mõistlik ilmselt ära vahetada, seda on seal ca 40 liitri jagu. Mina tõin enda masina septembris ja lasin sealt välja sellist ollust, millele nime ei oska eriti anda.
Kuidas hüdrojagajate seisukord, need ei leki?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#3

(09-11-2014, 23:06 PM)saarrand Kirjutas:  Super, üks vana kabiiiga isend ka foorumis renoveerimisel. Kuidas selle undamisega on, kas kõikide käikudega? Tagasillas ja käigukastis üks ja sama reservuaar. Mõistlik ilmselt ära vahetada, seda on seal ca 40 liitri jagu. Mina tõin enda masina septembris ja lasin sealt välja sellist ollust, millele nime ei oska eriti anda.
Kuidas hüdrojagajate seisukord, need ei leki?

Tundus nii et mida kiiremaks läks, seda hullemaks undamine läks ja seda vist kõikide käikudega. Aeglusti peal ei olnud nagu midagi kuulda. Kahjuks ei saanud väga palju testida kuna üks hüdro toru (mõra oli sees) hakkas jubedalt õli välja pritsima ning nool vajus alla. Panin õli juurde ning sain noole uuesti üles ja parkisin masina uuesti ära Big Grin Peab homme ära keevitama, siis saab uue testi teha. Ma arvan ise kah et mõistlik oleks see kasti õli välja vahetada, kui seda üldse seal on. Loodan et mingid hammasrattad või asjad vahetust ei vaja. Mootori õli oli eelmine omanik välja vahetanud... see on vähemalt uus. Kust seda kasti õli üldse kontrollida saab, või täita? Hüdrojagajad esmapilgul ei lekkinud... kuid peaks ennem masina korralikult ära pesema siis on näha... praegu kõik nii õline et ei saa hästi aru kust mida lekib Big Grin
Vasta
#4

Tere tulemast klubisse, kui nii võib JUMZi huvilisi siin foorumis nimetada. Sinu mures ma Sind väga aidata ei oska, enda kevadel soetatud masinat pole veel nii kaugele lahti võtnud. Loodan, et Sinu projektist saab asja ning ka minu poolt palju jõudu ja edu.

Liikuv tehnika kulub, seisev tehnika laguneb.
Vasta
#5

Väga tore, et keegi taolise aparaadi restaureerimise kohta huvi tunneb Smile 
Traktor nagu Jumz kogub aina kuulsust Cool
Ootame aina pilte ja juttu remondist.
Vasta
#6

Loodan isegi et saab sellest projektist ikka asja. Pilte saab kindlasti Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne