Postitused: 1,706
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
Vat seda ei tea, millises turvalisuse klassis see oli kuid...
Aastat 4-5 tagasi müüdi \"Kuldses Börsis\" mitmes numbris 78 aasta \"kuulikindlat\" S-klassi. Kuulikindlus osutus vist müügi juurs selliseks probleemiks, et viimane hind, millega müügis nägin/kuulsin oli 18 keeksi. Usun, et see vast oli tunduvalt malalama turvalisuseastmega ja kordades kehvemas seisus masin.
Postitused: 131
Teemad: 5
Liitus: Dec 2003
Maine:
4
Mitmeid aastaid tagasi (~4-5) nägin Tallinnas üht W126, mis paistis soomustatud olema: väga paksud küljeklaasid, esiaken ka paks ja klaasi alumise osa asemel metall, ja istus see auto ka madalalt. Eesti numbrid olid ka.
Postitused: 47
Teemad: 4
Liitus: Dec 2003
Maine:
0
kas keegi teab, on see tõsi et mersu tehas on nõus kõik kuulikindlad mudelid tagasi ostma või mingit erilist tehase toetust andma? Ka mina mäletan seda kuulutust KB-s ja justkui mäletan ka seda et auto oli vist lõpuks 8K eest omanikku vahetanud. Nendel suurtel SEL-idel oli vist mootor ka teine kui tavalistel, justkui mäletan midagi ligi 7 liitri lähele küündivast kubatuurist, kuigi number auto taga seda ei näidanud.
Postitused: 47
Teemad: 4
Liitus: Dec 2003
Maine:
0
140 kerega kuulikindlaid mersusid on vist päris palju sest kunagi sain isegi ühte välja taguda. Siiani on elavalt meeles kuidas ta uks sulgus. Kuidagi vaikselt kuid lõplikult.. Näppe igatahes vahele jätta ei soovita
Postitused: 448
Teemad: 99
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
isegi nii viis aastat tagasi Tln-s mingit w126 näinud, oli hõbe või helesin. pärla.
Madal, paksud klaasid, küljeklaaside üleval ääres väljaulatuvalt laiad kroomitud liistud.
ot: tuttavad tõid kunagi saksast Sierra Caravani, 2.8 autom. Esiklaas kuulikindel, oli saksas trassil valves. Kahjuks polizeinikud peale mahakandmist esiklaasi kontrolllasu sooritanud.
Minu mäletamist mööda seisis üks kuulikindel S mersu Tallinnas Linnahalli lähedases politsei jaoskonnas numbrid kinnikaetuna. Aga vot ei tea kas kitsede oma või kelleltki ära võetud. Värv oli midagi halli minu meelest
eile nägin seisis tartus õnne tänaval eramaja ees ei osanud vaadta kas sääl kuulikindlad aknad on aga taha oli kirjutatud 450 se vaga korralik oli valu all ja ilus värv ka
Postitused: 177
Teemad: 14
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Kui juba mersudest juttu tuli, siis panen oma mälestuse killu ka sekka.
See oli c.a. 10 aastat tagasi , kui mul õnnestus oma käega katsuda ja väheke manööverdada S600 klassi V12 KUULIKiNDLAT Mersut.
Nimelt, töötasin Muuga sadamas, manööverdasime tollilaos autosi. Tavaliselt toodi autod rongi või autotreileritega. Need kaks MB-d saabusid tavalise kiletendiga rekkaga.
Rekka pealt mahasaamiseks aeti haagise saba taha platvorm treiler.Tõsteti platvormi ülemine osa sobivasse kõrgusesse ja Mina sain selle au osaliseks, et autod maha ajada. Ega algul polnud ka teadlik, et need kuulikindlad on, aga ust avades tundsin et kudagi raske on. Et paremini tagurdada, avasin juhiakna ning (hämming) klaasipaksus c.a 10cm. (viis erineva paksusega kihti)
Ukse jäksasin kinni tõmmata ainult lukustuse esimesse astmesse, rohkem polnud tarviski, sest imes ennast ise täitsa kinni.
Tagumised klaasid ei paistud üldse läbi, ei seest välja, ega väljast sisse. Süüte sisselülitamisel, aga muutusid klaasid läbipaistvaks, seda ainult seest vaadates. Väljast pane või nina vastu klaasi ja näita seest taskulambiga, ikka ei näe.
Alustasin siis tagurdamist platvorm treileri peale.... vaikselt tasa ja targu.....iga nõks piduriga kukkus rekkat nii kõigutama, nagu oleks tormiga mere peal (auto kaal oli vist 5 tonni kanti)
Esiklaasist välja vaadates tekkis ka selline tunne nagu all-vee-laeva illuminaatorist.
Õnneks manööverdasin auto maapeale ilma äpardusteta.
Need autod läksid Venemaale, üks neist väidetavalt VAZ-i tehase direktorile ja teist ei mäleta enam.
Minuteada peaks eestis olema 2 116 kuulindlat, 126 3 meibi 4 ja w140neid peaks olema 10ne kanti pluss miinus 2 mis võivad olla lahkunud või juurde tulnud, samas peaks olema juba ka 4 w220nd mis kuulindlad.
Need suurusjärgud, meibi muutunud asjad - elu keeb kiiresti me aeglases eesti riigis.
Ise näppinud kõiki isendied, 116 ja 126 veel ei olnud ise kinni imeva uksega, neil käis päris ea kolksuga - njaa, sõnadega seda kirjeldada ei saa, nägema ja kogema seda peab.
w220 ehk siis uuem s see juba päris sex, lisavidinaid palju peal, uksed ainult ise lahti kinni käivatki, uksehinged . . . .njaa metsikud . . . . . .
w140nd üks avariiline endalgi seismas, saanud parema nurga avarii . . . juba ammust aega üks uks ja kaks klaais puudu . . .nende hinnad METSIKUD . . . .ootan helget momenti või pimedat juhust et äkki kunagi joppab jupid leida . . . . huvilistele võib teinekord teha ühisekskursiooni vaatamiseks ja näppimiseks
need siis mõned mõtted mis teemat lugedes tekkisid
Postitused: 173
Teemad: 30
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
...on ka Türgi saatkonnal,WDB 210,E320.
Postitused: 163
Teemad: 13
Liitus: Feb 2004
Maine:
1
Kuulikindluses on terve rida klasse, sõltuvalt sellest millise relva vastu ümberehitus kaitset pakub ja seesistujate turvalisust tagab. Valitsustele tehtud masinad, millest ka teema algas, on kõrgeima ohutusastmega ja sellistena tulevad harva müüki. Eestis on mõningad küllalt kõrge turvaastmega MBd jõustruktuuride käes väliskülaliste võõrustamiseks. Igapäevaliikluses on Eestis vast mõni üksik kuulikindel masin; usun, et siin välja pakutud paarkümmend masinat on ilmselt liialdus. Omal ajal, kui W140 turule tuli, siis tekkis kuulikindluse legend pakettakendest ehk kahekordsetest akendest ustel. Loomulikult ei olnud tegemist kuulikindlate, vaid heli- ja termoisolatsiooni parandamiseks tejtud tehnilise lahendusega.