Viimane limusiin
#41

Big Grin  Kena lugeda. Loomulikult on suuremal autol suurem kandevõime. Tervelt 10kg võtab rohkem peale, kui mu Suzuki Alto.  Toungue
Vasta
#42

(25-11-2014, 21:31 PM)41Degree Kirjutas:  Üht pidi nukker, teist pidi suhteliselt... ma ei oskagi öelda, mis tunne oli vaadata seda toidutalongisaba ja palgasaba ja sööklasaba ja...
(28-11-2014, 20:13 PM)90Deville Kirjutas:  Edit: film oli tore, meenutas aega ja kohta kuhu kunagi sattuda ei tahaks...
Virtuaalõlunaad 90Devillele minu segaste tunnete väga täpse sõnastamise eest! Smile
Vasta
#43

(28-11-2014, 20:13 PM)90Deville Kirjutas:  Kui hiigelsuurt ja esinduslikku autot tahta ja samalajal rikkur olla, siis piisaks mulle täiesti RR Phantomist, selle tiblade maitsetu kolaka peale ei viitsiks isegi kuseda.... Smile

Edit: film oli tore, meenutas aega ja kohta kuhu kunagi sattuda ei tahaks...

Üsnagi sarnane koht pole üldse kaugel.... leiab teise Kopli poolsaare tipust.
Tõsi, töö käib seal nagu enamvähem töö ikka, tööriistad on tänased ja töö tulemus ka, kuid olme, kaustadega tädid, talongid, söökla (ms ainuke koht vist, kus kuivatatud puuviljadest kompotti veel tehakse, seda kusekollast ja nii nostalgilist) ..... on kohe päris-päris samad. Selline kummaline sümbioos minevikust ja tänapäevast.
Vasta
#44

Vaatasin ka ära selle video. Ise pole küll sel ajal elanud, seega midagi meenutada pole.
Küll aga hakkas huvitama see suuruse jant.  Googeldasin välja sellise lehe.  http://www.sovavto.net/ZIL/4104-e.htm
Tuleb välja, et suuremal variandil täismass üle nelja tonni. Seega C kategooria pill?
Vasta
#45

http://www.autonet.ee/uudised/autouudised/65854

Venemaa raskemasinate tootja ZIL avaldas fotod uuest Venemaa väidetavalt sõjaväe tellimusel tehtud futuristlikust jalaväe transpordimasinast. 

Esialgu ideeautona esitletud sõiduk on ehitatud ameeriklaste Humvee põhjale ning suudab väidetavalt erinevas formeeringus lahingusse kanda kümme inimest.

Tagamistesse nurkadesse on ehitatud istekohad, mida saavad sõdurid kasutada sõidu pealt vaenlase pihta tulistamiseks.

Hetkel veel nimeta neliveoline ideeauto peaks väidetavalt kaaluma vähem kui 2,5 tonni, mis viitab väga minimaalsele soomusele. Auto põhi on miiniplahvatuste kahju minimeerimiseks ehitatud kiilukujuliseks.

Sõidukit veab edasi 183-hobujõuline diiselmootor ning 5-käiguline manuaalkäigukast. Futuristlikust välimusest hoolimata on autol lehtvedrustus ning trummelpidurid.

Auto sisse vaadates tekib muidugi tunne, et päris sõdurid kogu oma varustusega sinna mitte kuidagi ära ei mahu, vähemalt mitte nii, et nad ka kiirelt liikuma pääseks. Pigem võib mõne aasta pärast näha selliseid sõidukeid, natuke luksuslikuma varustusega, mõne Vene oligarhi käsutuses.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#46

eelmises postituses olevalt lingilt näeb ka pilte selles omapärasest isendist Wink
[Pilt: 75542.jpg][Pilt: 75547.jpg]

...
Vasta
#47

(08-12-2014, 03:20 AM)mlsluik Kirjutas:  Esialgu ideeautona esitletud sõiduk on ehitatud ameeriklaste Humvee põhjale 

Mis osa sellel peletisel Humveega ühine küll on?
Vasta
#48

(08-12-2014, 09:38 AM)dzeiaar Kirjutas:  eelmises postituses olevalt lingilt näeb ka pilte selles omapärasest isendist Wink

Mulle meeldib kõige rohkem see (käigu?) kang keskkonsoolil. Ehtne Vene värk.
Vasta
#49

See leiutis on mingi peen vene huumor tundub.
Soomusautoks on küll selline kerekuju jumala mööda.
Sealt esiklaasist pole sellise kalde ja soomusklaasi puhul kindlasti välja näha.
Kuulikindel klaaspakett paistab niigi halvasti läbi ja on 50mm paks.
Kui sealt sellise nurga all läbi vaadata siis peame vaatama läbi 30 cm klaasi.
Mis veel silma jäi peale ainuomase käigukangi et kõik pedaalid on eri autodelt.
Sillad aga on ehk isegi Zili omad.
Vasta
#50

(09-12-2014, 00:10 AM)2715 Kirjutas:  Sealt esiklaasist pole sellise kalde ja soomusklaasi puhul kindlasti välja näha.
Kuulikindel klaaspakett paistab niigi halvasti läbi ja on 50mm paks.
Kui sealt sellise nurga all läbi vaadata siis peame vaatama läbi 30 cm klaasi.

http://opik.fyysika.ee/index.php/book/view/15?vert=1
Valgus otsib ikka lühemat teed.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#51

Jäi vilm vaatamatta ja nüüd enam üles ei leia.
Vasta
#52

(25-12-2014, 14:47 PM)ahtos Kirjutas:  Jäi vilm vaatamatta ja nüüd enam üles ei leia.

 Ingliskeelsete subidega on siin:
https://www.youtube.com/watch?v=wlWeOZowgRY&app=desktop

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#53

Küsisin ERR'ist et kas antud filmi oleks võimalik taas kavasse võtta, vastus oli etteaimatav ja täiesti arusaadav. Aga vene ja ingliskeelne versioon on õnneks täitsa olemas.



Tere Meelis!
Tänud kirja eest!

Kahjuks pean teatama, et meie õigused filmi Viimane limusiin näitamiseks on lõppenud.

Sarnased autorifilmid, mis kuuluvad maailma dokumentaalfilmide paremikku, on ETV2 eetris igal teisipäeval kl 22.05. Julgen neid soojalt soovitada - filmid on ERRi veebis ka 7 päeva jooksul peale eetrit järelvaadatavad. Loodan, et leiate meie valikust endale huvipakkuvaid filme.

Parimat soovides,

*********
Dokumentaalfilmide hankija
ERR


'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#54

(25-10-2017, 19:41 PM)mlsluik Kirjutas:  Küsisin ERR'ist et kas antud filmi oleks võimalik taas kavasse võtta, vastus oli etteaimatav ja täiesti arusaadav. Aga vene ja ingliskeelne versioon on õnneks täitsa olemas.



Tere Meelis!
Tänud kirja eest!

Kahjuks pean teatama, et meie õigused filmi Viimane limusiin näitamiseks on lõppenud.

Sarnased autorifilmid, mis kuuluvad maailma dokumentaalfilmide paremikku, on ETV2 eetris igal teisipäeval kl 22.05. Julgen neid soojalt soovitada - filmid on ERRi veebis ka 7 päeva jooksul peale eetrit järelvaadatavad. Loodan, et leiate meie valikust endale huvipakkuvaid filme.

Parimat soovides,

*********
Dokumentaalfilmide hankija
ERR


http://www.aljazeera.com/programmes/witn...24920.html
Vasta
#55

vene variant on  pool tundi pikem...

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne