BMW R65 1980
#28

Tänasida plaan oli massin kokku liita. Liidetavate järjekorrast teatavasti ei olene summa järjekord, sellest ka lähtusin. 

Poole päevaga sain tsikli kokku ära. Kõik tundus kena, panin süüte sisse, toorest ei tõmmanud, tõmbas starter paar ringi, sai bensu peale ja pauhti käis. Olles vene siklitega nooruses küll tegelenud, siis see saksa tehnika on imelik - töötab. Vene siklite kogemus ütleb, et sul võib olla säde, benss jõuab kohale, kompressioon ka justkui on aga see ei garanteeri mitte midagi. Võib ka mitte ühte matsu tulla. 

Kõik ilus kuni katsusin sidurihooba ja sidur null. Kruttisin seda peale ja kruti palju tahad - 0. Paned käigu sisse ja proovid siduriga veeretada, mitte üks kramm ei võta sidur. Jõudsin järeldusele, et kuskil kala ikkagi on. Asusin siis lahti kakkuma seda konstruktsiooni. 
Ja taaskord leidsin ilusa tulemi peale 3 tundi lahtikakkumist (tagumine osa raamist tuleb kõik lahti kakkuda, et saaks käimakasti maha ja sidurile ligi) - olin siduri surveplaadi tagurpidi pannud. Polegi ennem mäletamist mööda siduriga väga palju tegelenud ennem, ei mõtelnud ka, kui kokku panin. Täielik lünk mälus, et ma ei mõtelnud ka millelegi, kui selle kokku panin. 
Surveplaat teisipidi peale, sikkel kokku tagasi. 


11h tööd kokku ja kell 9 õhtul pühkisin laubalt higi. Koos tagasi. Tõehetk aga see oli see ilusam neist kahest. Sidur lahutas. Siis polnud enam miskit, kohe kiiver pähe ja külateele tuld andma. Pöördesse läheb kenasti, karburaatorid ei ole balansis hästi ja tühikäik on liiga madal, suri kohapeal kohe välja, ka mõnes järsemas kurvis suutis välja surra. Minek aga parem kui ennem, kohe väga palju kuuma uute rõngastega ei andnud aga oli tunda, et täiesti sõidetav. Eks 37kw pole just teab mis rakett aga samas on väänet siklil. 
Esimene sõit oli igastahes mõnus, poleks justkui ära olnudki seljast. 

Tutikas tühikäiguandur sai lahtimonteerimisel muidugi viga - käimakasti all ja käis kuskil vastu ära, klemmid olid veidi loksuga tagasi pannes. Ja enam ei põle ka see tuli. Mis seal siis ikka, mul pole sellest suuremat, et tühikäigutuli armatuuril ei põle, niikuinii alati ise jalaga tunnetan. Vaatame, mis ülevaatusehärra selle peale pomiseb. 

Vaja veel uus sadulanahk saada. Mõtlesin nahatamisse viia aga avastasin, et Inglismaalt saab selle valmisõmmeldud naha 30 seekliga. Siis vist juba tellin valmisõmmeldud naha ja tõmban ise pähe talle. Alusraam vajab kõva roosteravi happe ja keevise näol niikuinii. 

Valmis ta on ja sõidab - eks minu eesmärk oligi sõitev isend teha, mil rooste oleks elimineeritud ja näeks ka viisakam välja, ise värvimine väga hästi ei õnnestunud ja vanad poldid läksid ka enamuses tagasi - ei hakanud liiga ilusasti tegema, muidu oleks ehk pooleligi jäänud. Praegu endal rõõmu igastahes küll. 

   
Vasta


Sõnumeid selles teemas
BMW R65 1980 - Autor: AnatoliJermakov - 25-11-2014, 22:04 PM
RE: BMW R65 1980 - Autor: Aspelund - 25-11-2014, 22:40 PM
RE: BMW R65 1980 - Autor: Aspelund - 25-11-2014, 23:44 PM
RE: BMW R65 1980 - Autor: AnatoliJermakov - 26-11-2014, 22:39 PM
RE: BMW R65 1980 - Autor: Aspelund - 26-11-2014, 22:59 PM
RE: BMW R65 1980 - Autor: AnatoliJermakov - 28-11-2014, 00:06 AM
RE: BMW R65 1980 - Autor: isandpauk - 28-11-2014, 16:57 PM
RE: BMW R65 1980 - Autor: AnatoliJermakov - 28-11-2014, 18:31 PM
RE: BMW R65 1980 - Autor: Qunts - 28-11-2014, 23:55 PM
RE: BMW R65 1980 - Autor: AnatoliJermakov - 29-11-2014, 00:35 AM
RE: BMW R65 1980 - Autor: DevilDeVille - 30-11-2014, 00:22 AM
RE: BMW R65 1980 - Autor: mlsluik - 04-12-2014, 05:43 AM
RE: BMW R65 1980 - Autor: AnatoliJermakov - 04-12-2014, 22:43 PM
RE: BMW R65 1980 - Autor: AnatoliJermakov - 04-12-2014, 22:46 PM
RE: BMW R65 1980 - Autor: AnatoliJermakov - 11-12-2014, 19:55 PM
RE: BMW R65 1980 - Autor: AnatoliJermakov - 04-02-2016, 18:01 PM
RE: BMW R65 1980 - Autor: AnatoliJermakov - 06-03-2016, 22:36 PM
RE: BMW R65 1980 - Autor: Aspelund - 07-03-2016, 08:28 AM
RE: BMW R65 1980 - Autor: AnatoliJermakov - 07-03-2016, 17:34 PM
RE: BMW R65 1980 - Autor: AnatoliJermakov - 08-06-2016, 22:11 PM
RE: BMW R65 1980 - Autor: AnatoliJermakov - 12-06-2016, 22:52 PM
RE: BMW R65 1980 - Autor: AnatoliJermakov - 22-06-2016, 09:58 AM
RE: BMW R65 1980 - Autor: aavu - 22-06-2016, 23:53 PM
RE: BMW R65 1980 - Autor: v6sa - 23-06-2016, 07:05 AM
RE: BMW R65 1980 - Autor: Raudpats - 23-06-2016, 07:05 AM
RE: BMW R65 1980 - Autor: marz - 23-06-2016, 09:31 AM
RE: BMW R65 1980 - Autor: AnatoliJermakov - 24-06-2016, 19:22 PM
RE: BMW R65 1980 - Autor: AnatoliJermakov - 03-07-2016, 02:03 AM
RE: BMW R65 1980 - Autor: AnatoliJermakov - 22-07-2016, 09:43 AM
RE: BMW R65 1980 - Autor: AnatoliJermakov - 26-07-2016, 12:04 PM
RE: BMW R65 1980 - Autor: Aspelund - 26-07-2016, 12:48 PM
RE: BMW R65 1980 - Autor: AnatoliJermakov - 26-07-2016, 13:29 PM
RE: BMW R65 1980 - Autor: AnatoliJermakov - 25-04-2020, 19:58 PM
RE: BMW R65 1980 - Autor: v6sa - 25-04-2020, 21:42 PM
RE: BMW R65 1980 - Autor: AnatoliJermakov - 28-04-2020, 20:22 PM
RE: BMW R65 1980 - Autor: Tort - 26-06-2020, 10:57 AM
RE: BMW R65 1980 - Autor: isandpauk - 28-06-2020, 23:19 PM
RE: BMW R65 1980 - Autor: AnatoliJermakov - 07-05-2022, 09:05 AM
RE: BMW R65 1980 - Autor: AnatoliJermakov - 02-11-2022, 14:15 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne