Traat keevituse valik

Proovisin just, keerasin gaasi peale et paremini kuulda oleks, 4-5 sekundit peale päästiku vabastamist pahistab veel gaasi edasi.
Migatronic sigma2 ja miski 300 on ka masinapeale kirjutatud

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Kiirjuhendi järgi on võimalik gaasi annustamist säädida ...
Vasta

Oligi, tänud!
Eks saab enda laiskust süüdistada, raamat ju sahtlis olemas

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Kas keegi gaasivoolikutel kiirliiteid ka kasutab? Suht tüütu on klamber lahti/klamber kinni kui vaja liigutada kaugemale kui oma garaaži sees.
Vasta

Tavalisi suruõhu omasid jah.
Vasta

Tavalised pneumaatika kiirliited kipuvad veidi gaasi läbi lekitama.
On olemas ka spets gaasi kiirliited, neid pole proovinud.
Praegu kasutusel ISO-A hüdraulika kiirliide, sellega probleeme pole.
Vasta

Vähemalt Esab Caddy`ga on kiirliide kaasas. Hüppab mõnusa pumpsuga lahti, kui  rihveldatud kestast kokku lükata. Kindlasti saab neid Alas ja Kuul`st osta, tellida. Ei lähe midagi kaotsi, kui balloonikraan lahti unub.
Vasta

(30-03-2016, 19:48 PM)Provoker23 Kirjutas:  Kas keegi gaasivoolikutel kiirliiteid ka kasutab? Suht tüütu on klamber lahti/klamber kinni kui vaja liigutada kaugemale kui oma garaaži sees.

hmm... kas siis voolik  pole ühendatud reduktori külge stutseri ja keermega?  voolik jääks ju aparaadi külge.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

(31-03-2016, 10:11 AM)raulex Kirjutas:  Tavalised pneumaatika kiirliited kipuvad veidi gaasi läbi lekitama.
On olemas ka spets gaasi kiirliited, neid pole proovinud.
Praegu kasutusel ISO-A hüdraulika kiirliide, sellega probleeme pole.

Miks pneumaatika liide lekib keevitusgaasiga aga hüdraulika oma mitte?
Vasta

Konstruktsioon on neil tunduvalt erinev, hüdraulika liide ei võimalda tihendite nii suurt deformeerimist, millega kaasneb leke.Mõeldud on see ju 200+ bar survetele.
Nii hüdro kui pneumo kiirliited olid tuntud tootjatelt ja uued.Lihtne proovida,võta mingi pneumotööriist ja väntsuta kiirliidet.Kuulda on susinat või vähemalt seebiveega on leke näha.Võibolla on mõnel tootjal ka 100% lekkevaba pneumoliide olemas. Näppisin ka neid spets gaasi kiirliiteid, nende tihendus on ka oluliselt parem ja konstruktsioon ei võimalda tihendite deformeerimist. Hind on ainult jube kallis.
Vasta

Kemppil algas just ühepäevane reklaamikampaania, kus on võimalik oma veneaegne keevitus sümboolsed sada euri juurde makstes sama võimsa Kemppi vastu vahetada. CNN näitas just pilti tunglemisest mingi Tallinna tööriistapoe juures, üsna naljakas oli kui mitukümmend tunkedes selli üritavad oma kolusid ühekorraga poeuksest sisse pressida. Kiirustage, seltsimehed unetud!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Ha- ha- haa!

Tervitab Veteran.
Vasta

Segan veidi teemat ja vett...

Keevitajatele, eriti keretöö meestele hea tööriist...
[Pilt: 10200-41-6120.jpg]

Oskab ehk keegi öelda, kust sellist saada oleks, ühe koha leidsin, hind on ka paras, aga ehk on kuskil odavamalt?
http://www.toomatool.ee/et/a/kantimis-ja...eevitusele
Vasta

(13-04-2016, 20:50 PM)canyondrift Kirjutas:  Segan veidi teemat ja vett...

Keevitajatele, eriti keretöö meestele hea tööriist...
[Pilt: 10200-41-6120.jpg]

Oskab ehk keegi öelda, kust sellist saada oleks, ühe koha leidsin, hind on ka paras, aga ehk on kuskil odavamalt?
http://www.toomatool.ee/et/a/kantimis-ja...eevitusele
Ehk käib mõni tuttav soomes tööl,Biltemas maksavad 59 jewrikut.
Vasta

(13-04-2016, 21:31 PM)jawamees Kirjutas:  
(13-04-2016, 20:50 PM)canyondrift Kirjutas:  Segan veidi teemat ja vett...

Keevitajatele, eriti keretöö meestele hea tööriist...
[Pilt: 10200-41-6120.jpg]

Oskab ehk keegi öelda, kust sellist saada oleks, ühe koha leidsin, hind on ka paras, aga ehk on kuskil odavamalt?
http://www.toomatool.ee/et/a/kantimis-ja...eevitusele
Ehk käib mõni tuttav soomes tööl,Biltemas maksavad 59 jewrikut.

Hankisin endale sarnase riista aga suruõhuga. Pole veel katsetanud . Maksis 55 jevrikut .Oli mingi tundmatu loom ja laolõpumüük. Cedos sarnane toode 125 eurot.

Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta

(14-04-2016, 17:36 PM)agaa Kirjutas:  
(13-04-2016, 21:31 PM)jawamees Kirjutas:  
(13-04-2016, 20:50 PM)canyondrift Kirjutas:  Segan veidi teemat ja vett...

Keevitajatele, eriti keretöö meestele hea tööriist...
[Pilt: 10200-41-6120.jpg]

Oskab ehk keegi öelda, kust sellist saada oleks, ühe koha leidsin, hind on ka paras, aga ehk on kuskil odavamalt?
http://www.toomatool.ee/et/a/kantimis-ja...eevitusele
Ehk käib mõni tuttav soomes tööl,Biltemas maksavad 59 jewrikut.

Hankisin endale sarnase riista aga suruõhuga. Pole veel katsetanud . Maksis 55 jevrikut .Oli mingi tundmatu loom ja laolõpumüük. Cedos sarnane toode 125 eurot.

[Pilt: 2000016751][Pilt: 2000031417]see õhu pealt peaks välja nägema selline,soomes maksab 69,selle teisega saab auke väheke kaugemale teha ja ära keeratud äärega servadesse.
Vasta

 Seletage mulle lollile nüüd, miks on vaja punktkeevitusele auk ette teha?
http://www.toomatool.ee/et/a/kantimis-ja...eevitusele
Või mõeldakse üht ja räägitakse teist?
Vasta

Ehk punktkeevituse välja lõikamiseks, mitte augu ette tegemiseks? Või kui pole punktkeevitust teed augu ette ja keevitad täis, et saaks korraliku kinnituse?
Vasta

(14-04-2016, 20:05 PM)tcumen Kirjutas:   Seletage mulle lollile nüüd, miks on vaja punktkeevitusele auk ette teha?
http://www.toomatool.ee/et/a/kantimis-ja...eevitusele
Või mõeldakse üht ja räägitakse teist?

Siin on sõnastus vale,auk tehakse selleks,et nt.auto küljekarpi vahetades teed selle sama asjaga augud ca 5-6cm tagant uuele plelile ja siis co keevitusega keevitad läbi selle augu plekid omavahel kokku.Muidugi on olemas punktkeevitus seade aga seda ei jõua keegi osta.
Vasta

no  avad  on  vajalikud  tigiga  laskmisel  , vaevalt  kodukasutuses  punktimis  seadmeid  on  liigapalju .  mõtlen  siis  kaadervärki  , mis  kaks  või  enam  plekiserva  kokku  vajutab  ja  samas  kokku  kasvatab  ,  nagu   autokere puhul   tööstuslikult  toimub.
  läbi  augu  lased  plekid  omavahel   punktiga  kokku , traaati  kasutades   ja  võib  tekitada  päris  autentse  välimusega  liite   , mis  tehase  tööst  liigapalju  ei  erine .
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne