23-08-2017, 23:43 PM
(23-08-2017, 21:39 PM)meli666 Kirjutas: Tõe huvides, siis selle mootori vile peale saigi proovitud käega pöörlemisele kaasa aidata. Siis tuligi välja, et kasulikum oleks ikka enne indikaatoriga kontrollida.
Mootor kinni vist otseselt ei olnud, nagu näiteks ühe faasi puudumisel võlli tõmblemine kohapeal
Aga kirjas see:
Harkovi elektritehnika tehas, tüüp AOL31-4M, 220/380V, 2.8/1.6A, 0.6Kw, 1410 Rpm, 50Hz, KPD 74%, cos 0.76, 1956a
Sul kaitsejuht ehk koro ikka on mootori külge ühendatud? Ei tundu loogiline muidu, et korpus pinge all, aga muundur ei reageeri..
Kui mootor otse vooluvõrku ühendada, kas siis ka korpus pinge all?
Olen näinud juhust, kus kaitsejuht oli ühendamata (või katkenud) ning korpus voolu all, aga kaitse ei reageerinud, sest mootor oli isoleeritud alusel.