soojendusradiaatorid: milline?
#1

teadupärast ei sobi meie laiuskraadile päris suvaline - odav hiina kaup ei pruugi sooja anda... Mis tootjate / pakendajate kaup ülesande kõrgusel olla võiks?
näiteks Nissens? Ava? Hella?

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#2

(08-12-2014, 11:43 AM)13piisab Kirjutas:  teadupärast ei sobi meie laiuskraadile päris suvaline - odav hiina kaup ei pruugi sooja anda... Mis tootjate / pakendajate kaup ülesande kõrgusel olla võiks?
näiteks Nissens? Ava? Hella?

Hella. Punkt. Muud ma enda autole külge ei paneks. Audiklubis asja pikemalt lahatud ja järeldused on samad.

Audi S8 4.2 1998
Audi 200 2.1 5E 1981
Volkswagen T3 Syncro Caravelle GL 1990
Ex Audi 100 2.2 R5 1985; Audi 100 2.8E V6 1992; Audi 90 2.0 R5 1986, Audi 100 2.2 R5 1986, Audi 100 2.8Q V6 1991
Vasta
#3

aitäh - audiklubi teemakäsitlus annab jah päris hea pildi. Järeldus on tõesti, et Hella / Behr võiks originaali kõrval ainuke suht kindlat tulemust andev olla. Makstes originaali hinnast vaid umbes neljandiku Wink

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#4

"Hella made by Behr" ahi sai masinale külge ning tuba on iga ilmaga soe.

radikal järel käies näidati mulle üht teist "Hellat" - sellist, mida tellija ei soovinud. Sellel oli Ava Coolingu kleeps. Mis ei sobinud inimesele, kuna ta tahtis sellise kleepsuga radika rohkem sooja andva vastu vahetada...
kui need jutud õiged olid, siis pakendab Hella muuhulgas ka meie laiuskraadile sobimatuid asju. Ning esialgu arusaamatult rõhutatav "made by BEHR" viide on ehk omal kohal.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#5

 Ei viitsi enam uuesti toda Audiklubi teemat läbi lugeda aga mälu järgi seal oli  et Audi 100 oma peab firmakas olema. Samas 80 ja A4 võib vuffel olla. Enda 80nel vist juba 8 aastat Toprani salongiradikas ja kolm neli aastat mootori radikas 30 eurone Koivunenist ostetud hiinakas-töötavad mõlemad. 
 Tolle tagasitoodud firma radika puhul võib asi olla äkki selles et auto oli TDi, kus iga sooja gramm arvel. Samas bensukaga poleks vbolla arugi saanud.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#6

(09-02-2015, 22:24 PM)Tegelane5 Kirjutas:  Samas bensukaga poleks vbolla arugi saanud.
bensu-masinal olen soendusradikaks hiinlast proovinud. Nägi originaalist vaid veidi hõredam välja, aga sooja andis ikka kole vähe. Vahetasin hiinlase originaali vastu ja enam ei proovi ega soovita ka teistel proovida. Sellest ka siinse teema algatamine - hiinlane ja suvaline B-jupp on üpris tõenäoline rehale astumine, originaali hinna eest tahaks aga tavalise värvilise metalli asemel vähemasti väärismetallist asja saada Smile
jahutusradikad ei ole meie kliimas nii kriitilised - kui mõõt on õige, siis küll suudab ka "hiinlane" piisavalt jahutada. Tallinna fooride vahel meetreid ning möödatuhisevaid jalakäijaid loendades kohati muidugi jahutusventilaatori abiga Smile

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#7

(16-02-2015, 13:05 PM)13piisab Kirjutas:  
(09-02-2015, 22:24 PM)Tegelane5 Kirjutas:  Samas bensukaga poleks vbolla arugi saanud.
bensu-masinal olen soendusradikaks hiinlast proovinud. Nägi originaalist vaid veidi hõredam välja, aga sooja andis ikka kole vähe. Vahetasin hiinlase originaali vastu ja enam ei proovi ega soovita ka teistel proovida. Sellest ka siinse teema algatamine - hiinlane ja suvaline B-jupp on üpris tõenäoline rehale astumine, originaali hinna eest tahaks aga tavalise värvilise metalli asemel vähemasti väärismetallist asja saada Smile
 Mis autoga üldse tegu oli?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#8

C20XE mootoriga Opel Vectra A. Hea näide masinast, mille puhul ei ole muret vähese soojatootmisega - keskmine kütusekulu on 10..12l/100, maanteel 7..8. Tuba oli soe nii algse radikaga kui hiinlase asemele leitud pruugitud GM-kirja omavaga. Süsteem ei ole õhutamist nõudev ning küll ta oleks läbitud 5..10Mm jooksul ka ise ära õhutunud Wink

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne