Postitused: 1,556
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
27
25-01-2015, 19:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-01-2015, 19:23 PM ja muutjaks oli
metsakohin.)
No mitte ei suuda lõugu pidada.
Kruvid on väga paha mõte. Kui ei suuda ilma jätta, siis pane naelad. Kui kardad rekka tuult, siis väike tormisem ilm teeb rohkem kahju.
Natuke selgituseks ka. Sauna seinad saavad ikka natuke niiskust ja paisuvad, siis jälle kuivavad. Edasi on kaks võimalust: a) tõmbab kruvid pooleks (ise kogetud) b) paned tigedamad kruvi - lõhub seinamaterjali ära.
Aga muidu ainult edu ehitamisel ja kaifi saunatamisel.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 244
Teemad: 19
Liitus: Sep 2003
Maine:
1
Täpselt, täpselt. Õige koha peal lõuad valla päästsid. Kaua kaalusin - naelad, kruvid või üldse rihm/tross kuidagi ümber tõmmata. Võib olla saigi vale valik? Leevenduseks jälgin, et keermestatud osa ei ulatuks tapi sisse. Nii peaks vajudes ning kokku kuivades sileda osa peal liuguma.
Postitused: 244
Teemad: 19
Liitus: Sep 2003
Maine:
1
Hakkan seda keermelati varianti järjest tõsisemalt kaaluma. Nädal või paar nagunii juurde ei pääse, et siis aega juurelda. Esimese probleemina näen selle variandi juures seina paksust, õigemini õhukesust - 28mm. Kui 8mm auk puurida jääb kummagile poole vaevat 1cm seina. Ja katsu sa nii täpselt puurida, et teiselt poolt ka keskele satuks.
Kas panna 8mm keermelatt või jätkuks ka 6mm?
Lati pikkust tuleb oma 2m jagu. Kas nii pikk latt mitte ise juba välja ei veni ja murdu?
Või peaks trossi eelistama?
Või tooks ikka trossi seina pealt. Ülemise laua külge klamber ja alla raami külge. Tross tõmmitsaga vahele?
Kui keegi omab kogemusi antud materjalidega või arvab midagi, siis kommentarid on teretulnud.
Postitused: 4,351
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
26-01-2015, 11:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-01-2015, 11:57 AM ja muutjaks oli
aavu.)
Ära tõsiselt võta aga mul kui täielikul võhikul tekkis trossijutu peale mõte: pane alumisse otsa mõni mootori klapi vedru. Las hoiab pideva pinge all. Ja ikka kaheksa tk, nurkadesse ja seina keskele ka.
Tõmmits ju järgi ei anna, liiga jäik.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 244
Teemad: 19
Liitus: Sep 2003
Maine:
1
Hetkel pole küll millegiga hoobelda. Esikohal praegu töö, töö ja töö. Mis mõnes mõttes polegi nii paha, kuna töö eest on ikka tasu ka oodata. Mida siis sauna peale saab kulutada.
Katus muidu mul järgmine alateema. Üritan ennast kurssi viia kuidas paigaldada bituumensindlit ning kuidas moodulkorstna läbiviik katusest teha. Kaubanduses paistab ainult Icopal kärg-profiili kohapeal olema - igav.
Aga aprillist alates peaks vaba aega juba tulema. Käed juba sügelevad.
Postitused: 244
Teemad: 19
Liitus: Sep 2003
Maine:
1
No aga mis imet sinna veel oleks võimalik panna? Mis oleks kerge, õhuke ja näeks ka normaljok välja?
Minu töö on juhtida suurt/koledat metsarekkat, nii et olen näinud kuidas murduvad mingid tahvlid mis seotud vastu tuleva auto katusele, kuidas lendab minema haagiselt suur kapp, pilbasteks. Sealt ka minu eelpool postitatud kartused.
Arvestama peab ka seda, et kärusaun pole igapäevane tänavaristleja ja kui palju igasuguste asjade vastu kindlaks teda mõistlik on teha. Aga kui on ideid siis nii paremad kui sitemad on oodatud.
Postitused: 10,568
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
151
Kuis kivi tunduks? Raske muidugi saab.
Onduline plaadi saab kenasti kinni õmmelda.
Variandiks on alati plekk. Seda saab päris huvitavate profiilidega.
Aga võib-olla hoopis laudkatus?
Postitused: 583
Teemad: 1
Liitus: Dec 2013
Maine:
4
Ma uuriks kuidas ja millest tehakse neid "tormikindlaid" katuseid saartel. Kunagi ETV näitas saadet saartest ja seal asuvatest uusehititest mis saavad siis oluliselt tormikindlamad katused kui see tavaks mandril. 90kmh tunnis liikuva auto ja vastu tulev veoauto tekitab paraja "tormi"
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
90 versta tunnis on ümardatult 24 meetrit sekundis. vastutulija teist niipalju juure annab juba vägagi jämeda tormi jagu valja. lisaks igasugu pöörised ja muud muutujad.
seukse järelveetava ehitise tuulekindlus tuleks ikka tublisti üle dimensioneerida.