BMW 315 (E21) Müüdud
#21

Nüüd on keevitatud nii, et silmad kui kiimas albiino-jänesel.
Juhipoolne põhi osutus ainult tehase pigimatiks, natuke koputades lagunes kõik.
torustik maha kistud, loodetavasti homme saab FEBist 8mm vasktoru toiteks.
Vasta
#22

Vaikselt edeneb.
[Pilt: IMG_66980692722863.jpeg]
Vasta
#23

Kas sellel autol on mingi hiljem paigaldatud klaasist katuseluuk? Kui jah siis olen seda autot  omanud aastal 2009. Igaljuhul soovin edu.
Vasta
#24

(12-01-2015, 19:07 PM)stennadi Kirjutas:  Kas sellel autol on mingi hiljem paigaldatud klaasist katuseluuk? Kui jah siis olen seda autot  omanud aastal 2009. Igaljuhul soovin edu.

Luuk on tõesti hiljem lisana pandud.
Vasta
#25

Vaikselt edeneb
[Pilt: 20150117_012516.jpg]
[Pilt: 20150117_012550.jpg]
[Pilt: 20150117_012743.jpg]
Vasta
#26

Veljed on ägedad
Vasta
#27

Selline siis umbes sai.
[Pilt: 2015-01-17%2019.53.09.jpg]
Tegin väikse pesu ja garaazi tagasi. Aga põhjamastiksi püstol on jalga lasknud.
Vasta
#28

Ei näidata seda pilti paraku 403 koodiga.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#29

Registreeritud MNT-s, õhtul algavad testsõidud
[Pilt: 2015-01-19_10.17.04.jpg]
Vasta
#30

Täiesti mõtetu projekt, liiga ruttu hakkab valmis saama.
Big Grin Tegelt vaid kadedus, et mu risuga sada korda rohkem pean jamama



Vasta
#31

(19-01-2015, 14:05 PM)Jossu Kirjutas:  Täiesti mõtetu projekt, liiga ruttu hakkab valmis saama.
Big Grin Tegelt vaid kadedus, et mu risuga sada korda rohkem pean jamama
Natuke motivatsiooni sulle Smile

Meil auto regatud, kindlustus kehtiv, naastud all. Veel teha tuled regullida ja TÜV läbida.

Vasta
#32

(19-01-2015, 23:14 PM)nymmik Kirjutas:  ... tuled regullida ...

Ta liigub siiski. Cool

Kas need "udutuled" reaalelus ka nii hirmsasti värisevad?
Vasta
#33

need tuled ei värise vaid omavad isereguleeruvat kurvitule funktsiooni.
Vasta
#34

(20-01-2015, 08:42 AM)v6sa Kirjutas:  
(19-01-2015, 23:14 PM)nymmik Kirjutas:  ... tuled regullida ...

Ta liigub siiski. Cool

Kas need "udutuled" reaalelus ka nii hirmsasti värisevad?

Värisevad jah, tuleb ära regullida ja vardad alla panna.
Aga kurvituledeks nad ongi keeratud Wink ehk nad ei näita otse auto ette.
Vasta
#35

Talveralli läbi, tehnika pidas 5+ vastu, mitte ühtegi viperust ei olnud.
Selgeks sai et katel kapoti all on Hõre ja jõuetu, nüüd siis on tegelt 1 aasta aega leida sinna vähe tummisem asi, on täiesti olemas 2L rida-kuus aga seda pommi ei taha ka panna sinna.
Samuti oli puudus LSD difrist, ilmselt peab ühe IS ostma doonoriks Toungue

Vasta
#36

(23-02-2015, 11:37 AM)nymmik Kirjutas:  Talveralli läbi, tehnika pidas 5+ vastu, mitte ühtegi viperust ei olnud.
Selgeks sai et katel kapoti all on Hõre ja jõuetu, nüüd siis on tegelt 1 aasta aega leida sinna vähe tummisem asi, on täiesti olemas 2L rida-kuus aga seda pommi ei taha ka panna sinna. Samuti oli puudus LSD difrist, ilmselt peab ühe IS ostma doonoriks Toungue

Nymmik, reaalselt tasub kõiksepealt uurida, milline oli selle mudeli kunagine homologeering. Lihtsalt niisama pole ka mõtet asja lõhkuda või ümber ehitada. 315 ei ole nõrk, kui seda õigesti remontida ja vähe vabamalt hingama saada. 
Teine asi: Euroopas on ka lõputult rallisid, kus tahtmisel käia sõitmas Big Grin Ja igati ilus e21 315 on ikka kena küll! Meie Talveralli on omamoodi nähtus aga mõiste "rally" tähendab ka hoopis palju suuremat ja lahedamat ülemaailmset tegevust vanatehnikaga. Lätlaste youngtimerite sõidud on ju vähe teine teema ja eks tasapisi tuleb neid ju juurde ka. 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne