Uunikute 14. Talveralli 2015,nutt ja hala,kas sierraga rajale saab?
#41

(04-01-2015, 13:16 PM)nymmik Kirjutas:  
(04-01-2015, 12:16 PM)41Degree Kirjutas:  ....


Lärmata saab igat moodi ja ega ainuõiget lahendust pole kui et aasta piir kindlalt paigas nagu kunagi öeldud. 1982 viimne taks ja olgu sa mosse või volvo uuema aastaarvuga peale ei saa.

Minuarust juba PLASTSTANGE'ga peaks keeld olema Smile , mis tähistabki üldjoones 1982 aastat kus need hakkasid ilmuma.
Plaststane on hea ja selline veidi veniv mõiste. See võiks üks kriteerium olla. Keeruline on piiranguid seada aga kui ikka stardirivi lõhki bookitakse - siis peab millegi alusel valiku tegema. Arusaadav, et eranditult Mossede, Vazide ja Gazide rida pole huvitav. Kuid eelnevatel aastatel on stardirivis jäänud silma see, et osa autodest on parajad rimakad. Ja olgu säärase äraaetud masina tootjaks kes iganes - Mersu või Mosse - mingit silmailu seal pole. Positiivne on see, et enne Talverallit saavad auto24-s paljud vanad ja odavad autod müüdud:-) Tehnika peaks ikka kobe välja nägema.
Mis puudutab plaststangedega Vazi mudeleid 2105 siis uunikumid need pole. Aga korralikud VFTS-i replicad on ju väga edevad. Samas suvalised mõlkis ja roostes vene päritoluga hobirallikad võistelgu ikka Rahvarallidel. 
Osalevate inimeste arvu on lihtsam piirata. Näiteks 2 nägu autos. Selliselt ei lähe sööjate/magajate arv ulmeliseks. Osavõtjate arvu vähenemisest tingitud finantsilist puudujääki korraldajale saab kompenseerida osalustasu tõstmisega. See meede lühendaks tõenäoliselt ka veidi stardirivi.
Vasta
#42

Lisaksin oma võbolla paar asjatundmatut kommentaari, kuid need on tähelepanekut olemasolevatest vestlustest ja seetõttu ehk teemakohased. 

*Tean mitut tuttavat kes ei tule oma vanaisade pärandatud mossedega, seejuures piinlikult heas korras  eksemplaaridega üldse välja talveralli raames. Meie maal ei või kunagi teada mis see ilm teeb ja tükib ikka auto lõhkumiseks asi minema. Millest järeldan, et talveralli formaat siiski autoarmastuse ja FUN vahepeale kuskile jääb. See definitsioon juba omab rahvapeo hõngu, igaüks ajab ikka siukse hobuse välja mida võtta on ja teistel ehk ei ole. Mis ma tahan öelda, et kirglikud autoarmastajad, kelle ülimaks eesmärgiks on, et tema neljarattaline armsam säiliks siuksena nagu on, ettevõtmise käigus kahjustada ei saaks, ei ilmu nagunii sellele ürrile. Ta koguneb omasugustega teises kohas. Seega talveralli eos tõmbab ligi autosid mida tarvitatakse ja mille tarvitamisest rõõmu tuntakse. Selles kontekstis, kõik need volgad, mossed ja sigullid on samuti tarbekaup ja võrdväärsed tolleaegse lääne toodanguga. Siinkohal ma ei avalada arvamust kuhu langeb minu eelistus tehniliste lahenduste osas, ehk mis on hea  auto eeltingimus. Igaleühele oma. See, et meie esiisade garaazides nood vene masinad võimutsesid ja meil muud võtta ei olnud selle mõnda aega meie maal valitsenud totra riigikorra tõttu, noh mis seal ikka. 
Võhikuna eelmisel aastal ei teinud ma erilist vahet erinevatel mossedel, ei eristanud massist üksikuid. Okei ühel on silmad kandilised ja natuke moodsam näeb välja. Tervikpildist jääb mulje, et venelased muud ei suutnud kui iludetaile vahetada, iga natukese aja tagant ehiti kuuske erinevalt. Hiljem ajalugu uurides sain aru, et pmt nägin kolmanda põlvkonna mosselaviini. Mis ma tahan öelda, vöhikuna kes vene tehnikat ei tunne jätab siuke samasuguste autode nägemise hulk ükskõikseks, üldpilt ei ole enam põnev. Ümbesnagu võiks juba paluda margile endale piirangut, 50 mosse asemel 10 ilusat väljavalitud mosset ja 4 muud marki autot, iga margi kohta 10. Sellise valiku alusel 50 auto nägemine võlub mind oluliselt rohkem kui 50 mosset...
Ja üleüldse, eelmisel aastal ei näinud ma mitte ühtegi pikapp mosset, ega pirukamosset!!!! Meh?!

*Vestluses on korra läbi käinud mõte, et autosid võiks filtreerida plastmassist kaitseraua järgi? Noh see onju sama kui öelda, et kutsutud on vaid autod mille salong on vaid puidust või täisnahast. Maamunal on plastmass olnud masstoodangus 1950 kanti alates, sellest alates ka autode tootmise juures. Kuimitu osalevat masinat langevad sellesse või enne seda toodetud ajajärku? Mulle tundub, et plastmass materjalina on ebaoluline selles kontekstis, pigem on küsimus tehnilises lahenduses. Küsimus on kas autol on kaitseraud või mitte, olgu ta siis passiivne või aktiivne amortidega. Autotööstus hakkas minu meelest allakäiku tegema kui vedav telg muudeti esimeseks ja kaitseraud asendus stangega. Paaniline kulude kokkuhoid on toonud punkti kus täna oleme, kaitseraud muutus plastmass koorikuks mis porolooni täis topitud...stangeks.
Illustreerimaks, et kõik pole see mis pealtnäha paistab siis minu 2000 aasta volvo, mis näeb välja kui plastmass käkk, argumendiks muidugi voolujoonelisuse saavutamine. Ta omab tegelikult aktiivset kaitserauda nii ees kui taga. Peal on plastik ja all metall armatuur amortidega mis ilusti liigub sisse ja välja, niinagu see on ka vanematel 900/700/200 ja 100 seeria volvodel, kõigil plastmass peal! Puudutasin siin vist vähemalt 50 aastat autotööstuses. Kuid kõik omavad funktsioonilt päris kaitseraudu!
Vasta
#43

Täiesti erapooletu kõrvaltvaatlejana pean ütlema, et peale tootmisaasta muid selekteerimisvariante jäänud ei ole.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#44

Teoreetiline küsimus (järgmiseks aastaks?), et kas selline ''plaststange'' kvalifitseeruks rivvi? 1981a Audi 200. See aasta tuleks aja sobivusel sama autoga, aga pealtvaatajana.

[Pilt: 23449647700c7f_l.jpg]

Audi S8 4.2 1998
Audi 200 2.1 5E 1981
Volkswagen T3 Syncro Caravelle GL 1990
Ex Audi 100 2.2 R5 1985; Audi 100 2.8E V6 1992; Audi 90 2.0 R5 1986, Audi 100 2.2 R5 1986, Audi 100 2.8Q V6 1991
Vasta
#45

(05-01-2015, 23:09 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(05-01-2015, 22:56 PM)Junkers88 Kirjutas:  Seosega ei tule järgmistel aastadel sellist probleemi et pool sõidukid on mingi golfid , citroenid   uued volvod ,sierad , sittaks palju IZh 412 , ja 05 08 zhigulid    ja muud ( mitte uunikumid) .

Suht savi, mis aastast see 412 pärit on. Igal tuhandel juhul vaataks mõnda korralikku 79 aasta Toyotat või Mazdat parema meelega. Küsimus on ikkagi selles, et ei oleks kogu stardirivi ühesugused käkid. 

Ostage siis selline Mazda või Toyota ja tulge rallile , ja vaatame siis teie poole parema meelega , aga alati tulete Caddyga . Meie võistkonnale aga meeldib Moskvich , ja iga aasta tuleme uue mudeliga ,ja ikkagi täitame põhi reegel - vanem kui 80 a . Aga kui tahate et stardirivi oleks erinev , siis asi on suht lihte , ärge laske läbi autod varem kui 80a , ja ongi asi korras . Rohkem ei ole 400-500 inimeste arvu , ei ole 130 160 autod , minus 10-20 ladad , minus 10-20 moskvichit ja izhid , minus kõik teised välisriikide autod . Vaatame näiteks kes on viimasena registreerimis teemale kirjutanud , ja näeme et tahab osaleda volvo 1988 a . Millega mõtleb mees ? Mingi aja pärast korraldajad lasevad tema läbi , saab numbrit ja võttab osa ürituses . Peale rallit ja enne järgmist korda , jälle sama möla et miks nii palju Maaskvichit ja Zhigulit . Sad tfuuu
Vasta
#46

(06-01-2015, 00:15 AM)loonik Kirjutas:  
(04-01-2015, 13:16 PM)nymmik Kirjutas:  
(04-01-2015, 12:16 PM)41Degree Kirjutas:  ....


Lärmata saab igat moodi ja ega ainuõiget lahendust pole kui et aasta piir kindlalt paigas nagu kunagi öeldud. 1982 viimne taks ja olgu sa mosse või volvo uuema aastaarvuga peale ei saa.

Minuarust juba PLASTSTANGE'ga peaks keeld olema Smile , mis tähistabki üldjoones 1982 aastat kus need hakkasid ilmuma.
Plaststane on hea ja selline veidi veniv mõiste. See võiks üks kriteerium olla. Keeruline on piiranguid seada aga kui ikka stardirivi lõhki bookitakse - siis peab millegi alusel valiku tegema. Arusaadav, et eranditult Mossede, Vazide ja Gazide rida pole huvitav. Kuid eelnevatel aastatel on stardirivis jäänud silma see, et osa autodest on parajad rimakad. Ja olgu säärase äraaetud masina tootjaks kes iganes - Mersu või Mosse - mingit silmailu seal pole. Positiivne on see, et enne Talverallit saavad auto24-s paljud vanad ja odavad autod müüdud:-) Tehnika peaks ikka kobe välja nägema.
Mis puudutab plaststangedega Vazi mudeleid 2105 siis uunikumid need pole. Aga korralikud VFTS-i replicad on ju väga edevad. Samas suvalised mõlkis ja roostes vene päritoluga hobirallikad võistelgu ikka Rahvarallidel. 
Osalevate inimeste arvu on lihtsam piirata. Näiteks 2 nägu autos. Selliselt ei lähe sööjate/magajate arv ulmeliseks. Osavõtjate arvu vähenemisest tingitud finantsilist puudujääki korraldajale saab kompenseerida osalustasu tõstmisega. See meede lühendaks tõenäoliselt ka veidi stardirivi.
aga keegi ei tee see korraliku vfts replicad , patsaanid panevad peale paar klepsu ja vot ralli lada on valmis . ja saavad ilusti läbi . Sad
Vasta
#47

Kordamine tarkuse ema:
Piirang 1 - Sõiduk peab olema vanem kui 30 aastat- PUNKT. Vahet pole millega tegemist. Igasugu spets masinad eraldi arvestuses.
Piirang 2 - Masinas max 3 inimest: Juht,kaardilugeja ja mehaanik ( loe varumees ).
Piirang 3 - Kõik kes masinas peavad olema kained sõidu lõpuni. Kui keegi sõidukis on joobes sõidu lõppedes on kohene arvestusest väljaarvamine ning kirja läheb "Katkestanud".
Piirang 4 - Enne starti tehnokontroll -masinad mis on ohtlikud rajale ei lasta. Me kõik teame, et ülevaatuseid saab siia maani osta.

Siin minu 5 kopika eest ideid.

1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Vasta
#48

(06-01-2015, 09:05 AM)Junkers88 Kirjutas:  aga keegi ei tee see korraliku vfts replicad , patsaanid panevad peale paar klepsu ja vot ralli lada on valmis . ja saavad ilusti läbi .  Sad

Vot teeb küll korraliku replicat aga ei kippu sinna !!!


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#49

Oohooh, nüüd hakkavad ridala mehed suud pruukima-  need paar golfi on ilmselge overkill, ning muudavad stardirivi igavaks? Kellegi kahjuks ei ole need liikurid ei ümarate vormidega, ei kroomstangedega, valed rattad on pandud vedama, aga vähemalt pole nad kiiruga ülesputitatud roimad, mis ralli ajal või selle lõppedes külma närvi ja naeruga kuhugi võssa või kraavi võib maha unustada.
Kui mk1 ka enam klassikaks ei peeta, siis on asjalood pahasti juba.
Tean, et paljud tahaks selle mõtte eest mind kuhugi riputada, kuid ehk aitaks stardirivi pisut see parandada, kui viimase ralli näiteks 10 viimast lõpetanud MASINAT järgmisest rallist eemaldada (kuulun ka ise sinna listi) Smile jääb kohustus asja pisut tõsisemalt võtta, ning uus eriline liikur soetada.

Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Vasta
#50

(06-01-2015, 09:03 AM)Junkers88 Kirjutas:  Ostage siis selline Mazda või Toyota ja tulge rallile , ja vaatame siis teie poole parema meelega , aga alati tulete Caddyga .  

Pole vist vaja sellise hooga herneid ninna tõmmata. Loomulikult on Cadillac tore auto ja sel aastal on tõepoolest esimest korda aastaarvuks üle 80 aga see ei muuda fakti, et ta on Eesti võtmes unikaalne. Laiemalt rääkides on meie tiim käinud peal ikka päris mitut marki autodega, kõik alla 1980 väljalasked ja iga aasta erinev (jah, oleme omi autosid ka kamraadidele kasutada andnud, kui see lisab erinevaid autosid stardinimekirja): 

Jeep FC 1959
Taunus 17M Super 1964
VW rannabagi mingi 70
Hanomag-Henschel F25 1971
Cadillac Eldorado Convertible 1973
Peugeot J7 1975
Cadillac Deville 1978
Cadillac Fleetwood Formal Limousine 1978
Chevrolet Camaro 1979
Cadillac Cimarron

nuh, ja tegelikult käisin puhtalt ilupärast ühel aastal ka 1987 Citroen BX nimelise kaunitariga.

Loomulikult oleks vanusepiirang tore asi, minupärast kasvõi 1960 või 1940, lisakski motivatsiooni vanemat tehnikat starti tuua.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#51

Devil - Sa ei pea oma tausta osas küll "aru andma". Kel staazhi rohkem või pilt muidu laiem, teab sellest niigi Smile

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#52

Mina tahaks rajale tulla tõeliselt raju klaasikuga : Rex Targa R-10





Ainuke probleem on selles ,et mul ei ole seda ja ei tea kust võiks leida ...... Sad
Vasta
#53

Õhk hakkas vist liikuma ja õhus on tunda avameelsust! Noore eesti mehena, kes peab autodest lugu siis muidugi ma ei saa ju maha salata, et kui lähen ürrile(pealtvaataja või osalejana) siis minu meeli pigem rõõmustab võimalikult paljude erinevate unikaalsete mudelite nägemine. Ükskõiksus kaasneb sellega kui samad mudelid erinevates värvides ringi vuravad. Tahest tahtmata kui mingi mudel kümnes erinevas versioonis ruulib(oh häda kui neide hulgas on ka üks või mitu tõelist räime) siis what's the point?! Ehk siis, ainuüksi aastaarvu järgi ei ole ka ju võimalik öelda miuke auto on selle ürri esindusvääriline?! Vältimaks tundliku teema puudutamist siis toon näite 200 seeria Volvode põhjal. 20 aasta jooksul tehti põhikonstruktsioonis muutumatuna püsinud põhja peale kümnes erinevas iluliistudega versioonis masinaid. Kui nüüd kargavad välja kuskilt 50 matsi oma 200 seeria volvodega kellel aastaarvu poolest on vaikiva kokkuleppe põhjal õigus osaleda siis autoarmastajana see mulle muidugi ei meeldiks, sest pilt üheülbaliseks muutunud on. Olgu pigem sellest massist välja valitud kupee, sedaan, vagun ja kohad erimudelitele. Kasvõi loosi alusel, järgmisel aastal saavad teised vennad võimaluse oma sarnaseid autosid näidata...
Vasta
#54

(06-01-2015, 09:34 AM)Aibast Kirjutas:  Kordamine tarkuse ema:
Piirang 1 - Sõiduk peab olema vanem kui 30 aastat- PUNKT. Vahet pole millega tegemist. Igasugu spets masinad eraldi arvestuses.
Piirang 2 - Masinas max 3 inimest: Juht,kaardilugeja ja mehaanik ( loe varumees ).
Piirang 3 - Kõik kes masinas peavad olema kained sõidu lõpuni. Kui keegi sõidukis on joobes sõidu lõppedes on kohene arvestusest väljaarvamine ning kirja läheb "Katkestanud".
Piirang 4 - Enne starti tehnokontroll -masinad mis on ohtlikud rajale ei lasta. Me kõik teame, et ülevaatuseid saab siia maani osta.

Siin minu 5 kopika eest ideid.

Punkt 4 on utoopia. See lisaks antud üritusele mõttetut mahtu rohkem kui asi väärt, selle jaoks oleks vaja leida täiendavad kohtunikud, tehnika, aeg ja see kõik ajaks "peo lõhki".


Ja üldse, igasugustest "reeglitest" tuleks üritada mõistusega mööda minna. Selge on see, et eriteenete eest on rajal mõni Samara, mõni '88 Celica, isegi mõni '91 240 Vulva on ära eksinud. Need ei kao kuhugi. Ja kui reeglid liiga karmiks ajada, siis tunneks mõned ennast "ebavõrdse" või solvatuna.
Seni on Korraldaja subjektiivsed otsused kaotanud stardirivist sinna sobimatud autod, see on ka toiminud. Sel aastal on registreerimine veel kaugelt rohkem lõhki kui eelmisel aastal, eks ole näha, mis otsustatakse. Kas tuleb kuskile "kirves" või neelatakse jällegi 500+ rahvamass alla.
Vasta
#55

(06-01-2015, 05:08 AM)Audi100C2 Kirjutas:  Teoreetiline küsimus (järgmiseks aastaks?), et kas selline ''plaststange'' kvalifitseeruks rivvi? 1981a Audi 200. See aasta tuleks aja sobivusel sama autoga, aga pealtvaatajana.

[Pilt: 23449647700c7f_l.jpg]

No see mudel on tegelikult metallstangedega. US versioonile lisati nats plasti mis olid tootmises enne "sigarit". ise olen EU kaks sellist 100 läbi pidanud üks 2.0 porge R4 mootoriga ja teine 2,2L 5pütane, ütleks et hea oli sõita. Munade soojendaja oli nii elektriline kui rooli alt sai ka kuuma-külma õhku lasta kui keema hakkas minema Smile
1993 aasta talv, keskkool on äsja selja taga
[Pilt: 2AUDI1OK.JPG]

See et REX R10 rajale tulla? no mul oli rex nr.2 see oleks külmas pilbasteks lennanud
[Pilt: 174.JPG]

Mitu aastat tagasi loobusin temast ja on kuskil Nõmme garaazis. 1 isend on Motospordimuuseumil. 1 isend Laagris "Vedru " käes, 1 isend läänemaal hinnaga 9999.- ja üks isend on Portugalis müügis kui ei eksi 5K €
Vasta
#56

Härrased ärge paanitsege vaid lugege, mis on punasega kirjas: 
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=50725

 Eelregamine, kindlad tulijad, autod olemas....
Vasta
#57

Kas on ka miski kuupäev milleks võib oodata uusi reegleid ja muudatusi?
Vasta
#58

Tere.
Algselt oli Talveralli ainult kahe vanatehnikaklubi (Unic ja Unic-Moto) liikmetele.Nüüd aeg edasi läinud lisame+ sõprus vanatehnikaklubid üle Eesti,Läti,Leedu,Soome,Rootsi jne   
Sellest ka sõidu nimi selline,vanatehnikaklubi (Unic ja Unic-Moto) liikmetele talvel  ralli.
Lihtne juu.
Kas on küsimusi.
Nii,et liitumis avaldusi vutt,vutt täitma. Ja aastamaksu tasuma.
Tervitustega Allan.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#59

(06-01-2015, 13:50 PM)zazik Kirjutas:  Ja üldse, igasugustest "reeglitest" tuleks üritada mõistusega mööda minna. Selge on see, et eriteenete eest on rajal mõni Samara, mõni '88 Celica, isegi mõni '91 240 Vulva on ära eksinud. Need ei kao kuhugi. Ja kui reeglid liiga karmiks ajada, siis tunneks mõned ennast "ebavõrdse" või solvatuna.
Seni on Korraldaja subjektiivsed otsused kaotanud stardirivist sinna sobimatud autod, see on ka toiminud. Sel aastal on registreerimine veel kaugelt rohkem lõhki kui eelmisel aastal, eks ole näha, mis otsustatakse. Kas tuleb kuskile "kirves" või neelatakse jällegi 500+ rahvamass alla.
Just selle viimasega tegeleme praegu ja "annab lootust", mis tähendab muidugi... ja seda just Sinu välja toodud põhjustel, kus lihtsalt ei taha kedagi ebavõrdsena või solvatuna näha. See on muuseas Tiina soov-tahe, mina neelaks kordi rohkem solvumisi alla, nagu teada. 
Üldse on üha raskem ja raskem mingeid piire kusagile seada, sest oleme seda asja ISE "liiga kaua" ajanud. Ehe näide on Talverallidega põhimõtteliselt samaealine Sitikas, mis seisab nüüd "surnuna" maja taga ja/või Malloc sünniaastaga 1991, kes esimesel meie tehtud sõidul oli AKP-1 jooksupoiss aga tänaseks ammu täismees ja ralli ajaks ka üle 4 aasta pärislubadega, kuhu lisandub 2 aastat esmaseid ja esimesed ise sõidetud Talverallid 16-aastase "lollilubadega". Ja me mõtleme siis aastale 1988, kui näiteks üks Porsche 944 siia maamunale ehitati ning see on ikka nii ammu ja auto nii vana, et kuidas Sa ütled, et "käi jala, osta veel vanem asi omale"??? Või see, et kui toimus üldse esimene Talveralli, siis olid need 80'te lõpu autod tõesti igapäevaautod ja julge 95% kogu Eesti autopargist eelmisest sajandist. Meil olid pereautodena siis 1992 aasta Astra Wagon ja tuliuus Saxo, mis olid absoluutselt pädevad masinad. 
Lihtsalt: need autod on siis 25-35 aastat vanad ja selliseidki on hetkel olematud 99 tükki pakkuda... 

Ja ma pean tooma näite Soomest: meil Tiina ja Mallociga oli selline igapäevaautoks täpselt 19 aastat tagasi aga täna isegi ei mõtleks selel peale! Aga näed, Soome on ikka niipalju meist suurem riik ja inimesed vähem autopeded, et keegi sõidab SEAL igapäevaselt sellise Valtteriga siiani!!! Kui mitu eestimaalast sõidab aga TÄNA igapäevaselt 50 AASTA VANUSE autoga??? Kui mitu nii vana on üldse kogu Talveralli ajaloo jooksul stardis olnud? Veel üks näide ja ma loodan, et keegi automotolane ennast nüüd solvatuna ei tunne: Eestis saab 2500 euroga sellise Volvo ja Soomest sellise Cortina. Isegi ralli(ajaloo) mõistes väga ühesugused masinad, Cortina küll grammike kuulsam, aga rääkides vanatehnikarallsit, siis ei ole need ju võrreldavad. Üks on tavaline aga tõesti ülikorralik "tellis" ja teine legendaarne poole sajandi vanune korvtoolide ja sportrooliga "tähttuli". 
Ehk kui lihtne on Soomes samasugust asja teha: mida tahes regamisel vibutada on sigalihtne ja tõesti ütled, et "osta siis sobiliku vanusega masin" sest ka netopalk arvele on hoopis teine number. 
Edit2: Ühe lisanduse pean veel tegema: Soomest saab 2700 euroga XR4 Sirje, Eestist igapäevaautokski sobiva tõesti ülikorraliku 4-Maticu. Nüüd on ka Sirje ära toodud Big Grin 
Ja siis veel üks paar hinnaga 3200 euri: Soomest 1962 aasta Hillman Minx või Eestist 1988 aasta 323 GTX 4WD. Ja kui tahta mistahes kujulise edeva ja äratuntavalt vanaaegsega kustahes osaleda, siis Eestist lähima hinnaklassiga aga ikkagi palju kallimana leiaks sellise suure-laheda kupee-Lincu
Keegi ju ei saa öelda, et ma ei ole kõik need aastad promonud lahedamaid leide lähiriikidest, mis paljud on olnud ka reaalselt odavad aga korralikud. Aga tolku pole olnud grammivõrd ka - KAHJUKS! Ja nii ongi rajal mõnesajaeuroste laadamossede plejaad. 

PS: me ei ole käinud ühelgi vanatehnikaüritusel kolonnis sõitmas uuema autoga kui 1982 kroomstangedega ja rallidisainis E1. Selline on olnud Uunikute Talveralli Korraldajate kõige uuem auto ja tiimi outfit vanatehnikaüritusel!!! Ja kui me võtaks iseenda järgi, jookseks 90% reganutest lati alt läbi... Pisut uuema aastaarvuga Piraadilaev koos tiimiga oli teine teema ja saime ka eriauhinna Tähesõidult. 
[Pilt: Lustisoit1-pisike.jpg]
Vasta
#60

Kui midagi veel mitte sel aastal, kuid ehk järgmisel aastal muuta, siis tuleks äkki vahetult peale 2015 rallit kohe selge peaga 2016 masinate kriteeriumid-tingimused välja hõigata? Smile200 osaleda sooviva auto piir polegi enam kaugel...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne