Postitused: 952
Teemad: 19
Liitus: Apr 2013
Maine:
18
Mis mõttes silinder ei lähe omale kohale ?
Kui küünal on maas siis peab vänt normaalselt ringi käima. Räägi täpsemalt probleemist.
Postitused: 122
Teemad: 11
Liitus: Jan 2009
Maine:
2
Esimene mõte mis pähe kargas, et karteripooled ei klapi. Ehk on erinevatelt mootoritelt.
Postitused: 5,279
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
67
Ega väntvõlli laagreid vahetades või siis mootorit kokku pannes võlli kõveraks ei tagunud? Oskamatu käitumise puhul täiesti reaalne tegevus.... Võib-olla keegi ennem haamriga möllanud... Väga lihtne on selle mootori väntvõlli paigast ära ajada... Kas enne kokkumonteerimist kontrollisid võlli seisukorda tsentrite vahel...... jne.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
05-01-2015, 00:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-01-2015, 00:48 AM ja muutjaks oli
unimüts.)
Pole küll võrridega suurt kokkupuudet kuid.
1)Sidur on väntvõlli otsas. Tähendab sidurist edasi toimib kõik normaalselt.
2) Probleem siduris-väntvõllis-silindris-küünlas ja kolvis.
Endal tekkisid uitmõttega küsimused. Kes mõõtis kolvi üle? Kuidas olid kolvirõnga lukupilud? ( see kummihaamri teema vihjab minuarvates just ülemise otsa probleemile)
Isiklikult võtaks mootori osandamise ette.
Silinder maha,kolvirõngad maha ja siis ilma rõngasteta kolvile silinder peale. Siis peaksid sa küljepealt hammakast olema võimeline liigutama väntvõlli.
Igavusest võid ka lahtivõtmise korral proovida kolbi (ilma rõngasteta) liigutada täies ulatuses silindri tööpinda pidi edasi tagasi. Vaata kas kiilub kinni.
Kui kolb ja silinder ok, siis paigalda väntvõlli otsa kolb ja pane silinder tagasi peale proovides siis väntvõlli liigutada. Kui kinni kiilub - väntvõllis viga.
Mootori pooltes viga? See ju kõige lihtsam deagnoosida. Väntvõll on laagrite otsas mootoripooltes. Kui asi ringi käib (ilma silindrita) siis mootoripooled ei poo väntvõlli kinni.
NB
Ärge nüüd seda võrri mootorit ka tuumaprojektiks tehke. Panna ta kõikide pukkide vahele järgmisena räägite veel indikaatorkelladest ja mikro täpsus mootoripooltest.
Tegu ikkagi vene mootoriga, mis ehitatud nagu kalasnikov (suurte lõtkudega töötab ka vee all).
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
(05-01-2015, 00:42 AM)Qunts Kirjutas: Just nii tehakse mootoreid, et pannakse juppe igasugu masinate vahele ja mõõtetakse juppe sajandikes/tuhandikes ja rääkimatta indikaator kelladest.
Mida täpsem on töö seda rohkem jõudu, väikseim kütuse kulu ja pikke eluiga
'
Teema VENE võrri mootor, mitte Bentley auto mootor (mida toodetakse 100% käsitsi parematest materjalidest ja ilma igasuguste lõtkudeta)
Vene võrri mootori puhul oli ette nähtud, et juppe vahetati mootori tööea juures ämbriga. Et kõik see kompott tööle hakkaks oli vaja viletsamat täpsusklassi.
Minu point täppisriistade osas oli see, et noorele võrrimehele selgeks tehes milleks üht või teist täppistööriista vaja - on mõtetu ajaraiskamine. Neid samu vahendeid mittekasutades, ja otse praktikasse minnes konkreetse detailiga, suudab mõtlev inimene loogikaga juba vea üles leida.
Viimasel ajal kohtan neid suuri spetsialiste enamjaolt olekus, kus 2l bock ja peegliees leitud tarkusega on liiale mindud.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 37
Teemad: 5
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Tunne, et inimesed võtavad seda siin suure naljana ja mind peetakse algajaks, kes haamri ja lolli mõistusega mootorit kokku klohmib. Vanust ainult 17 ja mootoritega tegelenud lapsest saadik.
Quints, Silinder liigub sinna maale ilusti, kui tuleb vastu karter. Kui karteri poldid veidikene lahti keerata, siis supsab ilusti sisse. Ehk on asi selles, et silinder ei sobi antud karteripooltele?
Suprudko, see võib ka tõesti olla, sest mootori pooled võivad olla erinevad, d6 ja d8 oma.
TALUPOEG TALUJA, väntvõlli mootorisse asetades ei kasutanud kordagi jõulisi haamri lööke, õrnalt sai ainult kummihaamriga koksitud. Vaevalt, et sedasi sain võlli kõveraks lüüa. Võlli küll ei kontrollinud, aga kui ühes pooles karteris seda ringi ajasin, siis liikus ilusti ja ilma probleemita, täiesti sirgelt nagu peaks.
Unimüts, kolb sobib koos rõngastega ilusti silindrisse, surve on hea ja kolb liigub ilusti silindris. Proovisin sedasi, et võtsin rõngad ära ja panin silindri peale tagasi, käib sama raskelt ikka ringi. Hetkel kaldun arvama, et karteripooled poovad väntvõlli kinni, aga ei ole väga kindel selles.
Postitused: 620
Teemad: 12
Liitus: Feb 2006
Maine:
8
Väntvõll poob sul karteris. Silindri mitte peale mahtumine viitab valele tihendi paksusele. Alusta vea otsimist väntvõllilt. Haamriga pole tõesti mootori juures midagi peale hakata. Võrri mootori lahti/kokku monteerimise lihtsustamiseks olen terve tabeli abivahendeid teinud.
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
tõesti-tõesti , kaks viimast posti autoriteetsetelt autoritelt ja ei ole vaielda vastu . omaltpoolt soovitaks siiski selle kummihaamriga , mis pidavat käeulatuses olema siiski proovida vänta " koputada " , võimalik , et ta oma õige paiga leiab . teha seda siis tundega. kui ei siis ei , siis kõik aatomiteks ja etapikaupa , nagu Meelis ütles . väike moment asjajuures veel , nimelt on vändalaagrid istuga karteris , mis pole halb , kuid samamoodi on võlliotsad istuga laagris , mis panebki asja " haamrit küsima ". kui nüüd võlliotstelt vähe istu lõdvendada , on võimalik sedagi ristapuud koostada nagu pärismootorit , ilma jopi ja mati osalemiseta .
Postitused: 37
Teemad: 5
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Karteri vahel sai panud ikka õige tihend, mitte silikoon. Eelnevalt mootoreid kokku pannes pole seda probleemi esinenud. Koju lähen, siis võtan mootori laiali ja hakkan vaikselt kokku tagasi panema ja siis peaks välja tulema, kust maalt pooma hakkab ja ehk leiab siis ka vea üles. Aga aitäh kõigile!
Postitused: 62
Teemad: 13
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
Millegipärast vägagi kindel, et väntvölli laagrid pole täiesti sees.