GAZ 52-04 MRS-1i e. sissepurskega 52
#1

Tere,

plaan siis selline, et paigaldan 52 mootorile sissepritse süsteemi. Laenan agregaadid ja elektroonika OPEL Senator 3.0i esimesest põlvkonnast e. mingi Le või d-tronik pritse.

sisselase tuleb teha täiesti uus, kuhu külge installin pihustid ja drosseli.

väljalase tuleb ka torukolle Liguri toodang

jagaja ka OPEL -i oma  väikeste ümbertöötlustega

Pildid panen lingiga dropbpoksist.

https://www.dropbox.com/sc/ei2icbthovqyi...Mn_wKPJ-9a


Asjal lihtsalt sportlik huvi kas ka miskit muutub ja kas üldse käima läheb Smile
Vasta
#2

Miks sisselase on nelikantorust?
Vasta
#3

kuna plokikaane augud ka nelikant siis ei viitsinud ümaraga jännata, õhk liigub ikka sinna kust sikutatakse Smile
Vasta
#4

TIG-iga keevitatud, miks mitte alumiiniumist kollektor?
Vasta
#5

TIG küll korralik RV jaok kuid mitte Al u jaoks. Jäi raha puuduSmile
Vasta
#6

Ohh, varsti siis ju varumootoreid tarvis, tean ühte vanti kel neid hetkel müügis Wink  Toungue

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=50773



Kui juba sissepritse siis ehk tuleb ka väike puhur vahele, omast kogemusest julgen väita et 0.3-0.6 bar kannatab stock 3.5 liitrine vabalt. Ühe bar'iga sain sõita mitu päeva ning niisama ajaviiteks läbi holseti täis laksuga (1.6bar näitas) lendas keps koos mõeldava osaga väntvõllist masinast päris kaugele ja lõhkus ka minu sigakalli elektroonilise õlipumba....  Peale seda kasutan selliseks pullitegemiseks roolivõimu pumpa... Wink     Üldiselt suht kiirelt jõudis kohale et ega siit 3.5 liitrisest suurt miskit välja ei pigista, meeletu ressursi eest muidugi pannakse see küll käima kuid suvaline 80€ eest saadaolev 2.5l bummeri läbihooratud katel käib ikka paremini edasi... Siin tekkis endal igatahes väike mõttepaus. 

Sissepritsega saab muidugi selle õnnetu mootori mõnusalt ühtlaselt käima, mõned näited laiast maailmast on olemas isegi...   
Turbokas läbi weberi ajas mootori meeletult äkiliseks, teisega sai vabalt asfaltit freesida ning kolmandaga kruusal sõõrikuid joonistades lendab kardaan orbiidile või tõmbab siduri laiali... 

Enda puutumata jäänud mootorid viskasin müüki ning gaasikule järgmiseks on valmis tehtud "pommikindel" mersu r5 diisel, uus sisu on juba sees ning hetkel veel hoian seda varuks, ehk leiab miskit vähe nobedamat ning soodsat millega katsetusi jätkata. Mõttes on BMW M51 millest odavamat 100kw õlipõletit ei leia vist... Wink    Aga kas keegi sellele vana 2.4l D mehaanilist pumpa on peale aretanud?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#7

Egas eesmärk ole orbiidile lennutada, lihtsalt paremini kulgeda ja kui vajutad siis tuleks ka seda natukest. Noh et mootor olekski vähem kapriisne.

Cool

Orbiidile plaanime minna OPEL-i cih mootoriga kunagi ja seda ASCONA B või MANTA aiste vahel
Vasta
#8

(07-01-2015, 02:09 AM)mlsluik Kirjutas:  Ohh, varsti siis ju varumootoreid tarvis, tean ühte vanti kel neid hetkel müügis Wink  Toungue

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=50773



Kui juba sissepritse siis ehk tuleb ka väike puhur vahele, omast kogemusest julgen väita et 0.3-0.6 bar kannatab stock 3.5 liitrine vabalt. Ühe bar'iga sain sõita mitu päeva ning niisama ajaviiteks läbi holseti täis laksuga (1.6bar näitas) lendas keps koos mõeldava osaga väntvõllist masinast päris kaugele ja lõhkus ka minu sigakalli elektroonilise õlipumba....  Peale seda kasutan selliseks pullitegemiseks roolivõimu pumpa... Wink     Üldiselt suht kiirelt jõudis kohale et ega siit 3.5 liitrisest suurt miskit välja ei pigista, meeletu ressursi eest muidugi pannakse see küll käima kuid suvaline 80€ eest saadaolev 2.5l bummeri läbihooratud katel käib ikka paremini edasi... Siin tekkis endal igatahes väike mõttepaus. 

Sissepritsega saab muidugi selle õnnetu mootori mõnusalt ühtlaselt käima, mõned näited laiast maailmast on olemas isegi...   
Turbokas läbi weberi ajas mootori meeletult äkiliseks, teisega sai vabalt asfaltit freesida ning kolmandaga kruusal sõõrikuid joonistades lendab kardaan orbiidile või tõmbab siduri laiali... 

Enda puutumata jäänud mootorid viskasin müüki ning gaasikule järgmiseks on valmis tehtud "pommikindel" mersu r5 diisel, uus sisu on juba sees ning hetkel veel hoian seda varuks, ehk leiab miskit vähe nobedamat ning soodsat millega katsetusi jätkata. Mõttes on BMW M51 millest odavamat 100kw õlipõletit ei leia vist... Wink    Aga kas keegi sellele vana 2.4l D mehaanilist pumpa on peale aretanud?

On peale pandud küll.
Vasta
#9

Süüde jääb jagajaga? Ise tahaks sama eksperimenti 53 mootori ja seadistatava ajuga teha Big Grin
Vasta
#10

Jah süüde jagajaga. Lihtsalt Opeli l-jetroniku komplekt oli käepärast. Muidugi oleks lihtsam mingi megasquirt või analoog kuid ei ole tugrikuid mille eest osta.

53 pöörde pill tõenäoliselt dekstoliidid lendavad, sealt peaks pauku saama piisavalt. Korralikult tehtud pillid jooksid ju 130 välja ja seda põhimõtteliselt originaalseades.
Vasta
#11

aga milleks jagajat vahetada - toimetavad ju ühtviisi ning pritsega jagajal enne Motronicut ju seost ei ole (ja ega Motronic teda kah ju nõua?)?
kas muidu sisselaske puhul kaalusid ka pihustite ja kütuselati + drosseliosa liitmist algupärase kollektoriga? Ma olen mõlgutanud mõtteid ühe kaldus vene reasneljase toitmiseks Motronic 2.5 abil ning selle puhul on algne kollektor justkui lihtsalt pruugitav - kütuselati lühendamine ning drosseliosa üleminekuflants on hulka lihtsamini tehtavad, kui terve uus kollektor.

aga Su sisselaske keevistel on silmal hea puhata küll. Jõudu!

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#12

Mul jooksis TA-6 ka 90 välja. Allamäge vaba käiguga. Päris hirmus oli.
Vasta
#13

(08-01-2015, 01:52 AM)13piisab Kirjutas:  aga milleks jagajat vahetada - toimetavad ju ühtviisi ning pritsega jagajal enne Motronicut ju seost ei ole (ja ega Motronic teda kah ju nõua?)?
kas muidu sisselaske puhul kaalusid ka pihustite ja kütuselati + drosseliosa liitmist algupärase kollektoriga? Ma olen mõlgutanud mõtteid ühe kaldus vene reasneljase toitmiseks Motronic 2.5 abil ning selle puhul on algne kollektor justkui lihtsalt pruugitav - kütuselati lühendamine ning drosseliosa üleminekuflants on hulka lihtsamini tehtavad, kui terve uus kollektor.

aga Su sisselaske keevistel on silmal hea puhata küll. Jõudu!
Kahjuks L ja Le- jetronikul on vaja jagajat, sealt saab info pritse. Antud süsteemil puudub vändaandur, seda tööd teeb "halliandur" jagajas.


Olin TA-6 roolis 15 aastasena siis ei tundunud miskit hulluna hetkeni kui allamäge kabiin rooli kinnikiilus ja vastu seina sõideti. Puidust flinstoni autoga ongi hull sõita.
Vasta
#14

Muuga olgu kuis on aga kas tegija sellega on arvestanud et neis silindrites kus kanalid koos on saab segu oluliselt rikkam?
Teatavasti miski ei garanteeri seal kahe kõrvuti pihusti puhul just ja ainult selle ühe pihusti kütuse jõudmist ainult ühte silindrisse.
Pritse toimub ka eeldatavasti iga sädeme ajal ehk 3 korda ühe väntvõlli pöörde kohta.
Vasta
#15

Sellise asjanduse puhul oleks pigem monopritse teemaks.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#16

(09-01-2015, 02:02 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Sellise asjanduse puhul oleks pigem monopritse teemaks.

Karpale turbokas alla ja ongi monopritse missugune...  Toungue

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#17

Hetkel saaks kanalitesse vaheseinad keevitada.
Vasta
#18

(09-01-2015, 01:02 AM)2715 Kirjutas:  Muuga olgu kuis on aga kas tegija sellega on arvestanud et neis silindrites kus kanalid koos on saab segu oluliselt rikkam?
Teatavasti miski ei garanteeri seal kahe kõrvuti pihusti puhul just ja ainult selle ühe pihusti kütuse jõudmist ainult ühte silindrisse.
Pritse toimub ka eeldatavasti iga sädeme ajal ehk 3 korda ühe väntvõlli pöörde kohta.

52 kaanel eraldussein kaanes sees vlantsist kaugel, lähen hetkel lihtsamat teed ja proovin ära kas üldse pauku teeb. Kanalite eraldamine on mahukam ja nõuaks kaane maha võtmist ja laual tegemist. Konsulteerinud ka teistega, mitte kaasfoorumlastega, pidi tööle hakkama küll. Aga kuidas seda teab ainult 52 ise.
Kui 2 nädalaga pauku ei tule rallin 4x4 VOLVOGA - 8 tonni rasket rauda
Vasta
#19

Teoorias on seal teine häda veel: sisselaskekollektori ristlõige on jääv ja seega läheb segu eest tahapoole rikkamaks. Praktikas võib kogu meie teooria selle madalapöördelise preparaadi juures olla marginaalse mõjuga ja pada käib rahuldavalt ka praegunähtava raudvaraga. Toungue

Eks küünlad ütlevad seda peale mõnekümneminutist töötamist. Rolleyes
Vasta
#20

Gaz-52 mootoris on sisse-ja väljalaskekanalid otse mootoriplokis.Mis kaane kanalite tegemisest siin räägitakse,seltsimehed?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne