uuemate kaubikute kogemused

Ma nüüd küsin kiusliku küsimuse: selle 200 kkm vältel oled oma raha sinna sisse remondile pannud palju?

Kunagiste "igikestvate kaubikute" puhul polnud esiteks streikivat varustust ja teiseks oli iga paarikümne tuhade järel tehtav remont täiesti normaalne nähtus. Ja seda ei peetud FB-s mainimist väärt asjaks üldse. Sest kogu internet oli toona mingite ülikooliullikeste ja sõjardite salawärk.

Kiidan aga igati kahte viimast postitust: reaalsed kogemused on alati head asjad.
Vasta

(12-02-2022, 22:36 PM)Kult Kirjutas:  2017 aasta Renault Trafic 1.6 107kw, oskab keegi midagi hirmsat või head öelda, konkreetselt see auto on huvi all.
See on päris hea ja ergas mootor, ökonoomne. Veermik kestab, stabilisaatorvarda puksid ja otsavardad on kuluosad. Esineb mootori otsakaane lekkeid, aga need enamusel garantiiga kõrvaldatud. Käigukasti laagrid jäävad linnas madalate pööretega ökotades vähese õliga ja laagri hakkavad undama ca. 50 000 km järel, sama jutud DPF filtriga on palju ummistusi just linnas sõitudega. Kindlasti mina ei soovita järgida tehase poolt antud 40 000 hooldusvälpa ja peab olema julgust vahel torud tühjaks lasta. Samuti on EGR vahejahuti siibrivõlli vahelt tahma lekkeid aga see sõitu ei sega. Siduri vahetamisel ei ole hea mõte kasutada B varuosa, võib jääda tuhikäigul lõgisema. Minu jaoks on tegu hea keskmise hindega  kaubikuga.
Vasta

Kirjutan siis meie õue masinatest ka.
2018 aasta Opel Movano Biturbot vaevab juba üle poole aastat adblue. Käib esinduses ära, natuke sõidab ja jälle avariireziimis. Muus osas sõidab nagu kulda. Läbisõit 130 000+ km.

2019 aasta Fiat Ducato L4H2 ja 179hj mootor. Tühi pole kunagi, enamasti kompab ülekaalu piiri. Sõidab pm kõikjal- teel, põllul, metsasihil jne... 
152 000km seni pole ühtegi probleemi tehnika poole peal. Kui nüüd eelmise kahe bussi(Ducato 2004 2,8 ja Jumper 2011 3,0) kogemuste pealt ennustada siis ca 200 000 peal lähevad ilmselt esirattalaagrid.
Hoolduses iga 20 000. Tehase välp pikem aga seda ei kasuta. Ainsad vahetust vajanud detailid kuluosad- piduriklotsid ja hõõglambid. 
Vana 3,0 Jumperi väändega küll võrrelda ei saa, samas jõudu on ka tühikäigu lähedal.
Vasta

Meeelis V kirjutas
Transit Custom
2017
2L, 96kw
manual 6 käiku
...

muresid hetkel rohkem ei olegi kui, et webasto otsustas nüüd talve teises pooles mitte startida. see aga ei häiri hetkel sest soojaks läheb ka ilma selleta.


Kas Fordi webaga polnud mingi selline jama kaasas, et läheb teatud tingimustel ise lukku ja seejärel peab IA-sse seda lahtilukustama minema? Asi oli kuidagi kütuse madala taseme ja käivituskatsete arvuga seoses, kahjuks täpselt ei mäleta enam pärast mitmendat korda proovimast loobub ja "kinni" jääb. Iseenesest väike asi, aga mõttetut jooksmist ja maksmist kui palju.
Võib-olla on uuematel mudelitel see asi juba kasutajasõbralikumalt lahendatud ja minu kraaksatus polnudki asjakohane, sel juhul jah, vabandused.
Vasta

(15-02-2022, 08:06 AM)CORRADOg60 Kirjutas:  Kirjutan siis meie õue masinatest ka.
2018 aasta Opel Movano Biturbot vaevab juba üle poole aastat adblue. Käib esinduses ära, natuke sõidab ja jälle avariireziimis. Muus osas sõidab nagu kulda. Läbisõit 130 000+ km.
AdBlue on vaja ümber progeda. Sõsarmudelil Masteril oli sama teema ning CityMotors sai kenasti hakkama.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(15-02-2022, 10:30 AM)Walter Kirjutas:  
(15-02-2022, 08:06 AM)CORRADOg60 Kirjutas:  Kirjutan siis meie õue masinatest ka.
2018 aasta Opel Movano Biturbot vaevab juba üle poole aastat adblue. Käib esinduses ära, natuke sõidab ja jälle avariireziimis. Muus osas sõidab nagu kulda. Läbisõit 130 000+ km.
AdBlue on vaja ümber progeda. Sõsarmudelil Masteril oli sama teema ning CityMotors sai kenasti hakkama.

Huvitav.
Miks nad Opelis siis seda teinud pole?
Söödan selle info asjaga seotud isikutele ette... 

Igal juhul tänud vihje eest.
Vasta

Tere!


Kasutuses on eelmine Renault Masteri mudel, ostetud uuena juunis 2018, L3H2 versioon, 2,3 diisel biturbo, 170hj, AdBlue, start-stop süsteemiga. Kolmekohaline, 3,5t kaubiku versioon, mis sai koheselt Avestarki ümberehituse, lisaks 2 istet , küljeaknad, vahesein, riiulid ja töölaud kauba-tööruumi. Lisaseadmetest sai paigaldatud 1,5kW 220V inverter, 12V kompressor, Webasto salongi ja kaubaruumi soojendama ( eraldi torud-klapid). Webasto on mobiililt juhitav, väga mugav.
Läbisõitu on vähe kogunenud, hetkel ca 75000km.
Kuna kõik seadmed käivad originaalaku pealt ja eraldi kontrollerit pole paigaldanud, siis sai aku liiga tihti täiesti tühjaks lastud ja sai ilmselt natuke haiget, siis eile sai just uus aku soetatud. Edaspidi peab ise targem olema ja inverterit ning kompressorit vaid töötava mootoriga kasutama.
Tehas annab hooldusvälbaks 40000km, õlivahetust teen iga 20000km tagant. Selle aja jooksul on lisaks hooldustele vaid piduriklotse esitulede pirne korra vahetatud.
Sõidab väga hästi, probleeme nagu polegi. Jõudu on kõvasti, kütusekulu oli alul täpselt tehase lubatu, nüüd ca 1L rohkem, keskmine 8,5...9,5L sõltuvalt aastaajast. Webasto käis korra garantiiremondis, kohe esimesel talvel, küünal läks vahetusse.
On üks anomaalia, mis annab endast märku korra-paar kuus: nimelt kui rattad täitsa välja keeratud, siis tagasi keerates ja august-muhust läbi-üle sõites käib vasaku ratta juures kolks, üliharva ka parema juurest. Esindus ütles, et roolilati viga, a siis peaks kogu aeg kolisema. Ise arvan, et siiski tegu mingi ime asjade kokkusattumisega ja vedru ei keera end ilusti tugilaagriga tagasi.
Soovitan küll seda masinat.


Lugupidamisega, Janis
Vasta

(15-02-2022, 11:04 AM)saarik Kirjutas:  ....Kuna kõik seadmed käivad originaalaku pealt ja eraldi kontrollerit pole paigaldanud, siis sai aku liiga tihti täiesti tühjaks lastud ja sai ilmselt natuke haiget, siis eile sai just uus aku soetatud. Edaspidi peab ise targem olema ja inverterit ning kompressorit vaid töötava mootoriga kasutama.....

Soovitan paigaldada lisaks teise aku ja kahe aku vahele 12V-12V laadija.
välistab ka ootamatud üllatused kus mingil põhjusel saab start aku tühjaks.
Vasta

Ainult originaalaku jätmine oli teadlik valik, lisaseadmete kasutusaeg on väga lühike.
Jah, see teine aku ja kontroller, mis ei lase käivitusakut liigselt tühjeneda, oleks hea lahendus. Oleks tegu pideva (loe: autoelamu) tüüpi tarbimisega, siis oleks lugu teine.
A hetkel ei hakka enam ümberehitusi tegema, teadlik lähenemine ja booster on lahendus Smile.

Janis
Vasta

(15-02-2022, 09:43 AM)alfredo Kirjutas:  Meeelis V kirjutas
Transit Custom
2017
2L, 96kw
manual 6 käiku
...

muresid hetkel rohkem ei olegi kui, et webasto otsustas nüüd talve teises pooles mitte startida. see aga ei häiri hetkel sest soojaks läheb ka ilma selleta.


Kas Fordi webaga polnud mingi selline jama kaasa, et läheb teatud tingimustel ise lukku ja seejärel peab IA-sse seda lahtilukustama minema? Asi oli kuidagi kütuse madala taseme ja käivituskatsete arvuga seoses, kahjuks täpselt ei mäleta enam pärast mitmendat korda proovimast loobub ja "kinni" jääb. Iseenesest väike asi, aga mõttetut jooksmist ja maksmist kui palju.
Võib-olla on uuematel mudelitel see asi juba kasutajasõbralikumalt lahendatud ja minu kraaksaatus polnudki asjakohane, sel juhul vabandused.

see on hea viide.
nii võib olla juhtunud küll.
sest seni töötas webasto ilma probleemideta nii auto enda juhtimisega kui ka puldist juhituna.
ei teinud eelnevalt paha häält ei ventikas ei pump ja ei suitsenud kah.
aga kõike võib juhtuda.

Teisel Transitil (2011) on Eber peal ja seal aeg ajalt sureb juhtmoodul/emaplaat,  veepump vms. nimega element.
ehk iga paari aasta tagant tahab spetsialisti kätt saada.

kogemusi jagades.

2011 transit 350L  s.t. pikk ja kõrge
mootor 3,2L ja 147 kw s.t. pole just tavaline 2.xL  Toungue
tagavedu ja 6k. käsikast
24/7 on auto koormatud maksimumi piiril. 
Enamasti sõidab lühikesi otsasid linna ja linnalähi piirkonnas seega koormust on nii starterile/mootorile kui
esisillale, sidurile, 

kui 2016 aasta lõpus lasin jõudu peale kerata ja selle tõttu kolvi pooleks lasin sai mootorile tehtud remont
pestud, puuritud, uued kolvid/rõngad, pihustid, pumba remont jms.
jõu keerasime maha tagasi ja peale seda muretu elu.
õlid, filtrid, pidurikettad, klotsid, küljeääretuled, paar roosteauku.

muus osas tehniliselt väga kõva ja muretu tükk tehnilisi hädasid ei ole olnud
kui siis vandusest tekivd pisivead, lõdviku vahelt immitsev jahutusvedelik, cooleri lõdviku rebenemine, vananenud akud, kivitäkked klaasil jms.
Vasta

(15-02-2022, 11:04 AM)saarik Kirjutas:  Tere!
Kasutuses on eelmine Renault Masteri mudel, ostetud uuena juunis 2018, L3H2 versioon, 2,3 diisel biturbo, 170hj, AdBlue, start-stop süsteemiga. .....
Tehas annab hooldusvälbaks 40000km, õlivahetust teen iga 20000km tagant. Selle aja jooksul on lisaks hooldustele vaid piduriklotse esitulede pirne korra vahetatud.
.....
On üks anomaalia, mis annab endast märku korra-paar kuus: nimelt kui rattad täitsa välja keeratud, siis tagasi keerates ja august-muhust läbi-üle sõites käib vasaku ratta juures kolks, üliharva ka parema juurest. Esindus ütles, et roolilati viga, a siis peaks kogu aeg kolisema. Ise arvan, et siiski tegu mingi ime asjade kokkusattumisega ja vedru ei keera end ilusti tugilaagriga tagasi.
Soovitan küll seda masinat.
Lugupidamisega, Janis
See pikk välp on Masteril lahe - 40K ujuv välp kukub isegi maanteesõidul reaalselt 7-8K kanti ja siis käsib hooldusesse. Eks ta paras müüginipp ole. Käin ka ise 20...25K tuuris hooldustes, sest lisaks on vaja pidureid hooldada kuna muidu kipuvad kinni jääma.
Need kolksud jalge alt on amordi tugipatjade-laagrite probleem, siiani kõigil omatud Masteritel see probleem olnud. Seda on raske tuvastada (kiputakse ka stab. tugesid ja šarniire vahetama) aga peale amordi patjade vahetust on mure kadunud mõneks ajaks.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Webasto-ga seoses: enda Masteril on ta paigaldatud nii, et on käsitsi keeratav nupp ja eraldi lediga vajutatav nupp. Tööasend on siis keeratav nupp põhjas (talvel), soojendi tööle panemiseks kas siis mobiililt käsk või vajutatavat nuppu tuleb all hoida 3+ sekundit. Välja lülitamiseks on mobiililt aeg ette antud või samamoodi manuaalselt seda nuppu all hoida 3+ sekundit.
Jama tekkis kui aku sai tühjaks. Webasto enam käima ei läinud. Esimest korda käisin seadme esindaja juures, tegid testi, kõik töötab. Imestasid, et kuidas see nn. vanem seade üldse mobiililt juhtimisega töötada saab...a see selleks. Viga ei tuvastatud, sest seda polnudki.
Järgneval korral kui aku tühi oli, siis avastasin-sain aru, et soojendi uuesti käima saamiseks tuleb korra see keeratav nupp maha keerata-välja lülitada. Ja siis uuesti sisse lülitada. Ju ta siis teeb mingit nö restarti seal. Selles mõttes paras lollus, et nii teha tuleb, a vähemalt seade töötab.


Lugupidamisega, Janis
Vasta

Täpselt, 40000km hoolduses (garantiiaeg, ametlik esindus) polnud ette nähtu pidurite hooldust. Ja ca peale 2000km läbimist hakkasid pidurid vahelduva eduga vilistama ja kriuksuma. Mingi hetk tegime ise ära, klotsid olid suportites kinni. Lahti võetud, puhastatud, määritud ja uued klotsid sisse.
Ja siis on nende amordipatjadega ka asi selge, kogemus-sisetunne olid õiged.


Lugupidamisega, Janis
Vasta

(14-02-2022, 19:33 PM)v6sa Kirjutas:  Ma nüüd küsin kiusliku küsimuse: selle 200 kkm vältel oled oma raha sinna sisse remondile pannud palju?

Kunagiste "igikestvate kaubikute" puhul polnud esiteks streikivat varustust ja teiseks oli iga paarikümne tuhade järel tehtav remont täiesti normaalne nähtus. Ja seda ei peetud FB-s mainimist väärt asjaks üldse. Sest kogu internet oli toona mingite ülikooliullikeste ja sõjardite salawärk.

Kiidan aga igati kahte viimast postitust: reaalsed kogemused on alati head asjad.
Kaubik igapäevane hädavajalik töövahend. Mis vaja - tehakse ära, kuid see liigne elektroonika ja kontroll on see mis laguneb. Mehhaanikaga probleeme pole.
Kasutan täisväärtuslikult ja heaperemehelikult.
kulud nagu ikka : piduriklotsid 2kmpl, õli iga 10-12k tagant. muud ei ole veel midagi vahetanud.
Suure hoolduse tegi IA oma kuludega kui pihusteid vahetasid so. õlisjooksva rihma vahetus ca 1800 EURi.
Vasta

(15-02-2022, 09:43 AM)alfredo Kirjutas:  Kas Fordi webaga polnud mingi selline jama kaasas, et läheb teatud tingimustel ise lukku ja seejärel peab IA-sse seda lahtilukustama minema? Asi oli kuidagi kütuse madala taseme ja käivituskatsete arvuga seoses, kahjuks täpselt ei mäleta enam pärast mitmendat korda proovimast loobub ja "kinni" jääb. Iseenesest väike asi, aga mõttetut jooksmist ja maksmist kui palju.
Võib-olla on uuematel mudelitel see asi juba kasutajasõbralikumalt lahendatud ja minu kraaksatus polnudki asjakohane, sel juhul jah, vabandused.
Ilmselt parim rohi nende moodsate autoga suhtlevate webade vastu on weba aju vahetus tavalise(manuaalse) vastu.Järelturul liigub neid piisavalt.Siis salongis nupp on/off lülitiga või taimerist käivitad ja alati on katel soe kui sõitma lähed.Mul bussil oli ka auto ajuga suhtlev täiesti mõtetu junn peal,midagi tuksi läheb mine esindusse ja pleki...Sügise oligi ventikas maha põlenud...Webasto ülesanne on mootor enne sõitu üles soendada,soe mootor ei vaja ka küünlaid ja kallid küünlad kestavad kauem...Ja talvel pakasega -15+ on eriti oluline kui saad enne sõitu katla soojaks.aknad saab kah sooja katlaga puhtaks.
Vasta

Mõni kogemus tulnud. 
Iveco daily 2014+ generatsioon

Piduriklotsi kulumisanduri juhtmed ikalduvad põhja all ära. Peenike juhe kehva kooste. Töökojas öeldakse et paljudel on see ahel sillatud. Tüüpviga.

Jahutusvedeliku rõhuandur paisupaagis hakkab alarmi andma. Samuti pidavat olema tüüpviga.

Viga mis pole otseselt viga aga annab ajutise häire on see kui adblue paagi liiga täis lased. Siis ultraheli andur ei saa aru.
Vasta

2017 Transit Custom
Varem ei täheldanud aga nüüd. 
Soe õhtu külm hommik.
Hommikul käivitades on ehk kümme sekundit ekraanil õhtune soe temperatuuri näit enne kui korrigeerib tegelikkuseks.
Ükspäev näitas käivitades 16C olevat aga siis mõtles nulli peale ümber.
Ehk süsteem süüte sisse keeramisega ei tee kohe hetke temperatuuri mõõtmist aga aga mingi aja pärast alles ja seni kuvab näitu mälust.
Vasta

Süsteemi käitumine täiesti loomulik. Mu telefonil ( aastavanune Nokia ) ka ajanäit vahetub ja uueneb nupulevajutusest.
Vasta

(13-09-2022, 22:29 PM)MeelisV Kirjutas:  2017 Transit Custom
Varem ei täheldanud aga nüüd. 
Soe õhtu külm hommik.
Hommikul käivitades on ehk kümme sekundit ekraanil õhtune soe temperatuuri näit enne kui korrigeerib tegelikkuseks.
Ükspäev näitas käivitades 16C olevat aga siis mõtles nulli peale ümber.
Ehk süsteem süüte sisse keeramisega ei tee kohe hetke temperatuuri mõõtmist aga aga mingi aja pärast alles ja seni kuvab näitu mälust.
Programmi loomulik tegevus temperatuuri (tema jaoks) kiirete ja suurte muutuste korral. Küsib andurilt mitu korda "kas tõesti on nii külm?" ja alles siis hakkab uut väärtust näitama. Mu 91. aasta Cherokee käitus muide samamoodi.
Vasta

Töötades igapäevaselt andurite ja temperatuuride kuvamisega on see minu jaoks ebaharilik. Ja senised teised autod pole sellise jokutamisega küll hiilanud.
Süüde sisse ja kohe on õige näit. Murdosa sekundiga saab ju takistus mõõdetud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne