uuemate kaubikute kogemused

mu isuzul ka see kamm, vahel läheb lihtsalt lolliks, nt piirijärjekorras seistes päeval oli ligi +30, mitmetunnise järjekorra ajal läks õhtul jahedaks (ca 18-20) aga auto väidab ikka nt +28 ... Hommikuti on tavaline õhtuse tempi näitamine ja huvitaval kombel see ei muutu järsult õigeks, vaid kraadikaupa ehk 16 pealt 15, 14 jne kuni jõuab nt 6 kraadini, mis tegelikult umbes täpselt peaks olema ... tegelt vähetähtis asi ja ise pole sellega pead vaevanud.
Vasta

Küllap seal pardaarvutis tempi kõikumise vältimiseks arvutatakse mingi n arvu viimaste lugemite keskmine ja seda serveeritakse sulle tegeliku temperatuuri pähe.
Vasta

Terved näidikud on tänapäeval loomingulised.
Kolkswagen Jamaropil kustub õlirõhutuli ära kui süüde on üle minuti sees ning töötava mootoriga ei sütti alla 1500 pöörde.
Ford Customil aga paned süüte sisse ja nagu imeväel on mootori temperatuur 5 minutiga normaalne ilma käivitamata...
Bmw temperatuurinäidik on vahemikus 65-105 keskel ja inimene ei saagi teada et tal termostaat ei tööta.
Kolkswagen Pornstarteril langeb kütusenäitaja silmnähtavalt kui parema jalaga suruda aga hoogu üles saades tekib 20 minutiga imepäraselt kütust juurde jne jne.
Vasta

(15-09-2022, 20:39 PM)2715 Kirjutas:  Terved näidikud on tänapäeval loomingulised.
Kolkswagen Jamaropil kustub õlirõhutuli ära kui süüde on üle minuti sees ning töötava mootoriga ei sütti alla 1500 pörde.
Mitte ainult mainitud mudel ei käitu nii, vaid enamus vag grupi uuemast toodangust. 
Enamlevinud metallikhalldiisel on kõige rohlem aldis remonti tulema kinnijooksnud vända või nukaga. (Õlipumba võlli riknemine).
Vasta

Esiklaasi pesur pihustab söiduajal ainult kojameeste peale,vaja oleks pihustada körgemale.Kas on võimalik pump kulunud vöi düüsid kulunud reguleerida neid vist ei saa.Autoks ford transit custom 2014a.
Vasta

Düüsid peaks ikka igal autol reguleeritavad olema. Pane nõel düüsi sisse ning keera vajalikku suunda paika.
Vasta

Düüsid võivad ka sitased olla,tark oleks nt bensufilter vahele panna.
Vasta

(26-12-2022, 15:00 PM)muska71 Kirjutas:  Düüsid võivad ka sitased olla,tark oleks nt bensufilter vahele panna.

See pluss ostetud pesuvedeliku või minusugustel koonritel vihmavee (mitte kaevust tuleva mineraalvee) kasutamine. Samuti tuleb puhas haakaksoo soojuspumba välisosast (suvel ka siseosast).

Nõelaga ettevaatlik läbiluudamine on alati esimene võte.

Konkreetse transu ehitust ei tea, aga Renault Kangoo II-l on võimalik hooletult lund pühkides lükata düüsid pesast välja nii, et need päris ära ei kuku, aga pritsivad väga madalale.
Vasta

Ma selle Võsa pakutud soojuspumba vee kasutamisel hoiaks oma hobuseid tagasi.
Talve alguses on välisosa sulatusvesi ikka päris tolmune. Lumerikkamal talvel jah hiljem küll aga noh sellest lihtsam oleks ehk lund sulatada.
Ja suvel siseseadme kondensaatvesi sisaldab ikka kuhjaga igasuguseid baktereid mis vee paksuks teevad ja klimpi ajavad.
Ma sellega suviti ikka võitlen kus voolikud umbes, kondensaadipumbad kuival, sõelfiltrid umbes, nivooanduri ujukid kinni, jms.
Jah mineraale pole aga patsillust ja muud mustust on ikka.

Teemasse kah. Olen kohanud klaasipesu vedelikku mis külmaga pakseneb seega ei pritsi nii hästi pihustitest välja. Ehk kas on proovitud teist vedelikku nt.
Vasta

Teooria on huvitav, praktiline kogemus ütleb, et enne pihusteid peab olema filtrike. Toiminud aastakümneid lugemata arv autodel, null probleemi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Kas on võimalik akusi(kahe akuga varjant) laadida kapoti all olevast terminalist.Akud on pakitud juhiistme alla ja niisama lihtsalt sinna laadima ei pääse.Kui saab kapoti alt kas siis laeb mõlemat akut.Üks peaks olema starteri jaoks ja teine lisadele webasto,salongituled jne.Autoks Ford transit custom 2014a.
Vasta

Mul küll vanem transit, aga ka 2 aku ja webastoga ja sellel laeb küll kui kapoti alt laadija järgi lükata.
Vasta

Uus kogemus.
2018 Iveco daily 3L ja 132kw
Adblue häire tuli. Ehk armatuuris hakkas tuli vilkuma. Samas oli ka Ab paak tühjaks saamas ehk näitas midagi 10% alla. (Ei olnud ise roolis).
Noh sai siis paak täis lastud aga häire jäi. Varasemalt on ikka ära kustunud ( korra ehk paar on nii juhtunud)
Sai veel sõidetud. Korra märkasin, et käivitades näitab ka mingit kaugust kaua sõita saab vist oli mingi 350 km vms. aga sõidu ajal ei näita seda enam kordagi. Nüüd olin ise roolis ja muutus sõidu pealt vilkuv häiretuli põlevaks ja kuvas ka teksti armatuuris, et kiirus on limiteeritud. 
Olin sellel hetkel 4 realisel ja 100 rauas. Hoogu auto ise maha ei tõmmanud aga juurde ei saanud ka vajutada. Pedaal põhjas aga ei midagi. Maha ei julgenud ise ka lasta ehk äkki jääb madalaks. Korra tuli sunnitud kiiruse vähendamine aga õnneks lubas tagasi tõsta aga mitte rohkem kui u. 90 peale. Aga huvitav oli see, et see häire kadus paarikümne km pärast ära ja kiiruse piirang samuti.
Teagi mis nüüd siis oli. 
Varem on öeldud, et kui häire tuleb siis vaja kohe teenindusse minna muidu jääb teepeale.
Vasta

Reedel käisime sõbraga peipsil kalal,tal mingi ca 6 aastat vana renoo 3,5 tonni reg massiga kaubik(täpset marki ei tea).hakkasime lagedilt liikuma ja servise tuluke põles ehk vist soovis mootori õli juurde,oli vist valanud ka,aga ikka põles...Kuskil rakvere kandis miskis olerexi tanklas tegi poe peatuse,mootorit uuesti käivitades oli tuluke kustunud...Kah kummaline käitumine...
Vasta

Kas solgi tankimisel mootor töötas või seisis?
Mul oli navaraga sama teema,tuli välja et tankimisel peab mootor seisma.
Vasta

Kui see küsimus mulle oli siis jah Ab tankimisel mootor seisis ja sai peale tankimist kuni selle kirjeldatud kiiruse piiramise juhtumini korduvalt seisma ja käima pandud.
Vasta

(12-02-2023, 21:30 PM)mutikas Kirjutas:  Kas solgi tankimisel mootor töötas või seisis?
Mul oli navaraga sama teema,tuli välja et tankimisel peab mootor seisma.
Navarade jaoks ongi vist tanklates märgid , Suitsetada ei tohi ja mootor peab seisma. Wink
Vasta

Meelis, mul on Scannil paar korda sama asja teinud, viimati oli umbes kuu aega tagasi, kui viskas mootoritule põlema ja hakkas tunde maha lugema selle hetkeni, kui piirang peale oleks tulnud ja põhjuseks oli mõlemal korral NoXi andur. Autod küll erinevad, aga AdBlue-d ja muud jamad ikkagi enamusel uuematel autodel peal.
Muideks, korra on AdBlue paak täiesti tühjaks ka saanud- olin ka seal Rakvere kandis ja no mitte kusagilt AdBlue-d püstolist võtta polnud, võtsin siis esimese hooga "hädatapuna" ühe kanistri, et järgmine päev kuskile püstoli otsa saaks. Autot ma küll seisma ei jätnud, kuid siis sellega mingit piirangut peale ei tulnud veel. Kuulda on küll olnud, et tunde hakkab maha lugema siis, kui seisma jätad. Aga jällegi, autod pole samad ja isiklikku kogemust selle viimatinimetatud asjaga pole, aga mine sa tea.
Vasta

enam pole teemaks uuem kaubik 
ehk selle teema alguse juurde tulles siis sai 2015 alguses otsitud uuemat kaubikut ja see ka siin kajastatuna soetataud 
sellel ajal siis 2011 aasta auto oli 4 aastat teiste poolt saksas kasutatud enne kui meieni jõudis.
meenutuseks, et siis tegu suure kõrge ja pika MK7 transitiga 
vedas tagasild ja käigud 6tk manuaalsed ainult, et erilisem oli mootor mis oli siis 3,2 liitrine (147kw)
täna siis 8 aastat hiljem hakkan temast loobuma.
uuem suguvend 2019 aasta transitina sai asendusek juba ette võetud ja suure solvumise märgina lasi vana kaubik nüüd esimesel kohtumisel ka väikse loigu maha
ehk täpsemalt ei teagi veel aga parema esimese piduri juurest miskit hakkas lekkima.
selle 8 aasta jooksul siis mälu järgi probleeme peale ühe suurema ei esinenud.
tavapärane hooldus: filtrid, õlid, klotsid kettad, rehvid, kardaaniristid, akud, rattalaagrid - kõike siis tehtud hoolduste ajal ehk hea ja usaldusväärne pill oli 
see suurem mure oli kui ma 2016 septembris otsustasin, et seda kw ja Nm võiks olla rohkem 
ja kui peale aju kallal käimist vandusid kuu aja pärast alla mõned kolvid (tagantjärgi tarkusena ei kannatagi need lisa välja aga originaalsete numbritega kestavad heasti)
seejärel sai tehtud otsus, et hea asja ei saa jätta ja tehtud sai täielik remont: puurimine, lihvimine, mootori pesu, uued kolvid, rõngad, tihendid jms. uued pihustud, pumba remont, kütusesüsteemi, läbipesu jms.
loomulikult sai taastatud tehaase mõtlemine ajus ja edaspidi oli ainult rõõm.
kõik ülevaatused puhtalt läbi peale mõne märkuse tulede ja helkurite kohta kuni 2021 kui jäi ülevaatajale ette üks kobrutav koht mille toksimisel ilmus auk kere tagumises kannikas.
see sai lapitud ja edasi toimetatud
aga ükskord saabub igal asjal oma aeg - nüüd on selle kaubiku aeg.
meile jäi temast kogemus väga hea ja keegi saab veel hea masina.


meie jätkame nüüd uuema transitiga
2019, 96kw, 2L, tagavedu ja 6k. manuali 
ja jälle teiste poolt saksas 4 aastat kasutatud enne kui jõudis meieni.
Vasta

Kangeimal võimalikul Berlingol hakkab 100 kilo ettekerima, ja garantiigi läbisaama. Selle ajaga on imetabase masuudipressi otsas tolknev imetabane 8 käiguline tomatikast ärasöönd kolm turbiini/hüdrotrahvot.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne