13-01-2015, 23:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2015, 23:05 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
Tervist!
oma teise põrnika teemas olen viidanud '65 masinale.
põrnikaklubis olen selle tegemisi ja plaane juba kajastanud. Et kõlapinda laiendada, teen ka siia teema. Üldtehnilisemad arutelud (nt alusvärvivaliku osas) on vast automotole kohasemad. Ning ehk saan siit ka juppe või viiteid nende "leiukohtadele". Suuremate juttudena (esi-)tiivad, juhiuks, tagaklaas ja peaaegu kõik, mis salongis.
nimetan siinse teema põrnikat "siniseks" või "'65"-ks. Teist oma põrnikat (mis on hetkel ikka tee-legaalne) "roheliseks" või "'66"-ks. Aastaarvud on kindlam orientiir, kuna siinse teema masina puhul pole ma veel otsustanud, kas ta jääb siniseks või muutub roheliseks. Püüan seega viidata aastaarvudele, kuigi seniseks orientiiriks on olnud just värvid
nimelt teise ('66) masina pikem plaan on saada valgeks - selline ta tehasest välja veeredes oli. Juhtub see heal juhul 2016 või 2017a. Pigem hiljem. Ning ka interjööri ja tehnika võtmes tahab see masin tehaseolukorda saada.
siinse teema põrnika ('65) uba on olla edevam ning praktilisem. Roheline pärlmuttervärv on päris edev. Samas pole ka sinisel häda ning miks mitte masina identiteeti suure plaanina säilitada.
õnneks on mul otsustamiseks veel mitu kuud - hetkel ei oska lihtsalt otsustada
lühikokkuvõte masina ajaloost minu käes:
- soetasin 2008a eelkõige säilinud 6V el süsteemi tõttu, mida '66 peal pruukida. Seisnud ja mäda kerega. Tagaklaasita. Teadmisega, et enne 2010a ma temast midagi ei tee
- 15dets 2014a lohistasin masina garaazhi
- praeguseks on keevitatud esiots ja väljastpoolt mõlemad küljed. Sisemised küljeosad ja nt ühe esipampri kinnituse + pasunaaluse keevitan külge pärast seda, kui olen krundipüstoli välja võtnud
- homme panen 6V aku peale ning loodetavasti saab mootori käima. Seejärel läheb tehnika riiulisse, "keevitub" tagaots. Millele järgneb põhja ja kere lahutamine. Natuke uue põhja keevitamist ning siis (ilmselt aprillis) on põhjust krundipüstol välja võtta
Teet
oma teise põrnika teemas olen viidanud '65 masinale.
põrnikaklubis olen selle tegemisi ja plaane juba kajastanud. Et kõlapinda laiendada, teen ka siia teema. Üldtehnilisemad arutelud (nt alusvärvivaliku osas) on vast automotole kohasemad. Ning ehk saan siit ka juppe või viiteid nende "leiukohtadele". Suuremate juttudena (esi-)tiivad, juhiuks, tagaklaas ja peaaegu kõik, mis salongis.
nimetan siinse teema põrnikat "siniseks" või "'65"-ks. Teist oma põrnikat (mis on hetkel ikka tee-legaalne) "roheliseks" või "'66"-ks. Aastaarvud on kindlam orientiir, kuna siinse teema masina puhul pole ma veel otsustanud, kas ta jääb siniseks või muutub roheliseks. Püüan seega viidata aastaarvudele, kuigi seniseks orientiiriks on olnud just värvid
nimelt teise ('66) masina pikem plaan on saada valgeks - selline ta tehasest välja veeredes oli. Juhtub see heal juhul 2016 või 2017a. Pigem hiljem. Ning ka interjööri ja tehnika võtmes tahab see masin tehaseolukorda saada.
siinse teema põrnika ('65) uba on olla edevam ning praktilisem. Roheline pärlmuttervärv on päris edev. Samas pole ka sinisel häda ning miks mitte masina identiteeti suure plaanina säilitada.
õnneks on mul otsustamiseks veel mitu kuud - hetkel ei oska lihtsalt otsustada
lühikokkuvõte masina ajaloost minu käes:
- soetasin 2008a eelkõige säilinud 6V el süsteemi tõttu, mida '66 peal pruukida. Seisnud ja mäda kerega. Tagaklaasita. Teadmisega, et enne 2010a ma temast midagi ei tee
- 15dets 2014a lohistasin masina garaazhi
- praeguseks on keevitatud esiots ja väljastpoolt mõlemad küljed. Sisemised küljeosad ja nt ühe esipampri kinnituse + pasunaaluse keevitan külge pärast seda, kui olen krundipüstoli välja võtnud
- homme panen 6V aku peale ning loodetavasti saab mootori käima. Seejärel läheb tehnika riiulisse, "keevitub" tagaots. Millele järgneb põhja ja kere lahutamine. Natuke uue põhja keevitamist ning siis (ilmselt aprillis) on põhjust krundipüstol välja võtta
Teet
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"