Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Eks jääme andmeid ootama
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 338
Teemad: 4
Liitus: Jan 2015
Maine:
5
Nhjh,niikui ütlesin,et siledal maal pole muret,saab kasutada ka kolmandat käiku,ajab musta aga läheb.Kui sa näeks,milliste mätaste ja suurte kivide vahel mul tuleb nikerdada,siis sul jutt muutuks.Ilma ketita ei tee seal miskit.Sain omal 2 laiemaks keevitatud velge,proovin ära,vastniiet ette paneks siis topelt TZ omad ja taha jeebi kolakad,eks näis saab ilma ketita hakkama.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(20-02-2018, 22:07 PM)pkmp Kirjutas: (12-01-2018, 03:30 AM)pkmp Kirjutas: (11-01-2018, 23:16 PM)viplala Kirjutas: On sul järsku kaalu, et sellist katset teha?
Ei ole aga ma vaatasin juba e-bayst selliseid:
Niisiis laekuski see kaal http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid441529
Kui otsas rippudes sisse lülitada, siis on tulemuseks null. Seega enne lülitus, siis venitus. Aga sellest pole midagi, kui nüüd lumeolud paranevad, siis tekitan ühe 300 kg kotitäie ja prooviks seda siis periooditi kaaluda.
On mingeid andmeid tekkinud?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
vabandust, tahaks kangesti teada, miks on kasutusele võetud hakkuri poolakeelne nimetus ja seda eesti moodi kasutatakse?
rebak-rebakiklots-rebakkimine.
kas poleks parem eesti keelseid sõnu pruukda?