TZ 4 K 14 Metsaabi

(12-01-2018, 10:34 AM)viplala Kirjutas:  Seda kotti ei tohi vist kogu aeg lasta rippuda seal, ma ei usu, et kaal nn välja ei veni ja aiateibaid näitama ei hakka. Sellise kaaluga peab vist ainult kaalumise hetkeks koti üles tõmbama.

Seda minagi
Aga mu kotikärul on käsipump, sellega saab möödaminnes väikese võimlemisharjutuse teha ja korraks üles tõsta.
Edit: kaal ostetud, järgmine kott hakkab rippuma.  Näis siis.
Vasta

Eks jääme andmeid ootama Smile

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(12-01-2018, 10:34 AM)viplala Kirjutas:  Seda kotti ei tohi vist kogu aeg lasta rippuda seal, ma ei usu, et kaal nn välja ei veni ja aiateibaid näitama ei hakka. Sellise kaaluga peab vist ainult kaalumise hetkeks koti üles tõmbama.

Kuniks maksimaalset koormust ei ületata, ei juhtu pideval koormamisel anduriga midagi. Mõni lihtsam on muidugi sedapalju loll, et teeb sisselülimisel nullimise ja kui nüüd pinge all sisse lülida, tuleb tulemuseks null kilo ja grammi ning koormusest vabastamisel miinusmass.

Konkreetset ei tea.
Vasta

Enam pea tegema kõrgeid koormaid,lihtsalt proovisin,selline koorem liiast,sileda maapeal veel
http://static3.nagi.ee/i/p/1005/94/25148...7b_l.jpg/1
Vasta

(11-01-2018, 19:37 PM)Veskioja Kirjutas:  Keevitasin käru koorma osale 30 cm.tk.ettepoole,et mahuks peale 3 ja rohkem meetrised,tõenäoliselt saab olema manööverdamine mõtsas nüüd natskehvem,

Krt see katse eksitus meetod,ei saa ikka lõhkuda asja,mis on ennast juba sisse töödanud,noo mis jutt,et mahuks ikka rohkem.Ja ongi manööverdamine raskendatud,läheb tagasi niikui ennist oli,vbl.mingiaeg kui viitsib,ajan rattad laiemaks ja siis ka toikad,aga pikkust juurde väga vaja pole.Ja roopasse ka ei mahu,oli mõttetu töö
Vasta

(13-01-2018, 01:38 AM)Veskioja Kirjutas:  Enam pea tegema kõrgeid koormaid,lihtsalt proovisin,selline koorem liiast,sileda maapeal veel
http://static3.nagi.ee/i/p/1005/94/25148...7b_l.jpg/1

 Minu meelest sellise koormaga saab  tsehhikas kyll hakkama  sest ma ise kyll tulen 3 rummiga metsast välja ja veel originaal rehvidega .  Litsalt  liikumist alustan kohe teise käigu ja diffrilukuga   siiis saan  juba liikuma  ja edasi hölpsam .     Esimene käik sobib mu mu meelest lihtsalt aint nikedamiseks  kui on  näiteks vaja ymber puu 1 tiir teha   vöi  söidab mul ise rahulikult pöllu peal ees et ma  saaksin  sönniku käru pealt  liikumise ajal   maha laotada.
Vasta

Nhjh,niikui ütlesin,et siledal maal pole muret,saab kasutada ka kolmandat käiku,ajab musta aga läheb.Kui sa näeks,milliste mätaste ja suurte kivide vahel mul tuleb nikerdada,siis sul jutt muutuks.Ilma ketita ei tee seal miskit.Sain omal 2 laiemaks keevitatud velge,proovin ära,vastniiet ette paneks siis topelt TZ omad ja taha jeebi kolakad,eks näis saab ilma ketita hakkama.
Vasta

(12-01-2018, 04:30 AM)pkmp Kirjutas:  
(12-01-2018, 00:16 AM)viplala Kirjutas:   On sul järsku kaalu, et sellist katset teha?

Ei ole aga ma vaatasin juba e-bayst selliseid:
Niisiis laekuski see kaal http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid441529 
Kui otsas rippudes sisse lülitada, siis on tulemuseks null.  Seega enne lülitus, siis venitus. Aga sellest pole midagi, kui nüüd lumeolud paranevad, siis tekitan ühe 300 kg kotitäie ja prooviks seda siis periooditi kaaluda.
Vasta

http://static2.nagi.ee/i/p/870/56/21764217922836_l.jpg

Selline iiglama vana,aga toimiv,nüüd tekkis tõrge.Tal starter ja generaator ühes,mootoriga ühendatud kiilrihmaga.Tõenäoliselt tolle starteri laagrid õhtal,krigisevad ja läheb kuumaks ja hakkab segama mootori tööd,st.takistab.Ei ole veel osandanud,ja küsin,kas on ka tänapäevastel muru trakadel mõnel taoline süsteem?Selle mõttega,et vbl.saaks siis uue starteri-generaatori,ei hakkakski tolle vanaga mässama.Teeks uued kinnitus kronsad ja vsjoo

https://youtu.be/260Kcl58MXk

Sai lahendatud mootor sae keti tähiku sees oleva puksiga see enmv samat mõetu,noo natuke silumist ja saipiss
Vasta

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t...e=5CC08C8E

Keerasin tagaosa reduktori suunaga tahapoole,selline vist peaks olema ta tehase seades.Algul oli naljakas teist vaadata,justkui lowrider,peale maha ronimine ja manööverdus justkui paranes.Veel ei tea kuda metsa käru vedamisel ennast õigustab,kuda käru press koormaga tagaotsale jne.lume nügimisel oli täitsa ok.
Vasta

Jätkan ikka vanaviisi,ei tunne puudust jussist,kraanaga atv vints ajab edukalt asja ära,nhjh maha laadimine on natukse piiratud,aga omale tehes pole kiiret.Trakal tagaosa allapoole toomine mõjus ka positiivselt,manööverdamine tkmaad etem,ei tea kuda see saab nii mõjutada.Lõpuks leidsin ka saele õige koha.
http://static2.nagi.ee/i/p/1014/79/25369...2c_l.jpg/1
Vasta

(20-02-2018, 23:07 PM)pkmp Kirjutas:  
(12-01-2018, 04:30 AM)pkmp Kirjutas:  
(12-01-2018, 00:16 AM)viplala Kirjutas:   On sul järsku kaalu, et sellist katset teha?

Ei ole aga ma vaatasin juba e-bayst selliseid:
Niisiis laekuski see kaal http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid441529 
Kui otsas rippudes sisse lülitada, siis on tulemuseks null.  Seega enne lülitus, siis venitus. Aga sellest pole midagi, kui nüüd lumeolud paranevad, siis tekitan ühe 300 kg kotitäie ja prooviks seda siis periooditi kaaluda.

On mingeid andmeid tekkinud?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(10-02-2019, 03:28 AM)viplala Kirjutas:  
(20-02-2018, 23:07 PM)pkmp Kirjutas:  
(12-01-2018, 04:30 AM)pkmp Kirjutas:  
(12-01-2018, 00:16 AM)viplala Kirjutas:   On sul järsku kaalu, et sellist katset teha?

Ei ole aga ma vaatasin juba e-bayst selliseid:
Niisiis laekuski see kaal http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid441529 
Kui otsas rippudes sisse lülitada, siis on tulemuseks null.  Seega enne lülitus, siis venitus. Aga sellest pole midagi, kui nüüd lumeolud paranevad, siis tekitan ühe 300 kg kotitäie ja prooviks seda siis periooditi kaaluda.

On mingeid andmeid tekkinud?
Ei ole veel, see suur täis üle m3 kott on liiga suur ja raske, peab eraldi koti tekitama, mis 300 kg kaalu sisse mahub.  Katuse all kaetud peab ka olema, muidu lumi ja vihma ajavad sassi.  Kevade poole läheb hakkimiseks, siis peab meeles pidama. 
Samas ilma selletagi on materjal väga hea, niiskus-kuivamine on ok, tüki suurus ja regulaarsus automaatseks liigutamiseks on väga ok
Karjakaupa igasugu muid projekte käsil aga ega kütmine otsa ei saa, tasapisi arendan.
Vasta

(10-02-2019, 00:02 AM)Veskioja Kirjutas:  Jätkan ikka vanaviisi,ei tunne puudust jussist,kraanaga atv vints ajab edukalt asja ära,nhjh maha laadimine on natukse piiratud,aga omale tehes pole kiiret.Trakal tagaosa allapoole toomine mõjus ka positiivselt,manööverdamine tkmaad etem,ei tea kuda see saab nii mõjutada.Lõpuks leidsin ka saele õige koha.
http://static2.nagi.ee/i/p/1014/79/25369...2c_l.jpg/1
Et peitepilt või, kus on saag?
Aga kui vints pidevat kerimist kannatab, siis miks ta hea ei ole, eriti veel kui terve pika lepa sikutamiseks ka jõudu jagub.  Et ei pea igale jupile trossi venitama, haagid õige koha peale, tõmbad-tükeldad-tõstad.   Raadiopult lisaks mõnu veelgi. 

Selline koorem on tegelikult päris raske aga sellest ei saa enne aru, kui käru kännu peal külili keerad ja siis käsitsi kogu koorma eemale pead veeretama.  Mul on 1 teljega metsahaagis, seda põrkega kännu pealt külili ajada on täiesti võimalik.  Hea muidugi see, et üksinda nikerdades jälle sirgeks tagasi saab. Veeretad koorma eemale ja tugijalaga lükkad käru tagasi ratastele.
Vasta

(10-02-2019, 12:19 PM)pkmp Kirjutas:  Et peitepilt või, kus on saag?
  Et ei pea igale jupile trossi venitama, haagid õige koha peale, tõmbad-tükeldad-tõstad.   Raadiopult lisaks mõnu veelgi. 

Selline koorem on tegelikult päris raske aga sellest ei saa enne aru, kui käru kännu peal külili keerad ja siis käsitsi kogu koorma eemale pead veeretama.  Mul on 1 teljega metsahaagis, seda põrkega kännu pealt külili ajada on täiesti võimalik.  Hea muidugi see, et üksinda nikerdades  jälle sirgeks tagasi saab. Veeretad koorma eemale ja tugijalaga lükkad käru tagasi ratastele.

Noo tegelt paistab eespool ja just sellist asjatamist kasutangi,et sikutan terve puu järkjärgult ligemale.Natukse nii vanakooli miis,kes palgi haaratsist väga lugu peab,aint sellest sikutamisest on küllalt,tapab randmeid las vints veab.Tgelt pole suutnud siiamaani veel käru kummuli keerata,kuigi pinnas on peris fekaal,suured kivid ja mättad jne.ja pehme ka takka otsa,iga x tarvis rajad sisse ajada.Õnneks või kahjuks kunagi laia teed ei tee,TZ suudab edukalt sinkavonka teekonna läbida,kuigi viimasel ajal olen hakanud atv peale mõtisklema.Vist oli su enda teemas kuskil tehtud saele koht,ette kapote külge,sarnaselt tegin,mingi pärast pelgasin,et seal vbl.koledaste fibreerib,aga las olla,ta on ju saag,mitte sülekoer.
 http://static2.nagi.ee/i/p/1014/79/25369...e9_l.jpg/1
Pole pilt küll õige poolelt,aga selline prosta värk,vineer plaatidest
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne