Kavrovetsi võntvõll
#1

Tervist!

Kas leidub mõnel kodus seisvat kavrovetsi väntvõlli? Nimelt sai soetatud endale kavrovets, 1962 aastast. Väga palju antud isendist ei tea. Kuulsin, et saab ka kasutada voshodi mootori osi. Niisiis sai sellega tegutsema hakatud. Mootor ei tahtnud ringi käia ja sai laiali võetud. Käigukasti hammakad tundusid korras olevat. Ainus, mis mind üllatas, oli kolb. Kolvi sees oli kepsulaager enam vähem samamoodi, nagu püssikuul metalli lastes. Sealt siis ka prolbleem, miks mootor ringi ei käinud. Kolb oli suht kutu omadega, kolvirõngad olid puruks ja terve karter kepsulaagrikuule täis. Tuleks väntvõlli ära vahetada nüüd või on ka teine võimalus, kuidas kepsulaager korda teha? Selle koha pealt ei oska eriti kaasa rääkida. Ehk asjatundjad oskavad õpipoisile veidikene nõu anda Smile


   

Kolvi seisund
   

Karterist välja pudenendud kepsulaagrikuulid
   
Vasta
#2

Ega siin midagi muud aita,kui teine väntvõll otsida. Ilmselt kepsulaager kas vähe õlitust saanud või on kulumisest tingituna laiali jooksnud.
Mul peaks olema isegi võll ja kolb ka, kui hästi otsida. Samas selle otsimisega on nii,et raha motiveerib mind sellega tegelema.  Wink


Vasta
#3

Kui see hind ülemõistuse ei ole, siis isegi mõtleks selle peale veel Big Grin Ei oska täpelt öelda, mis hinnaklassi see jääks. Kolb on olemas, väntvõlli oleks tarvis Smile
Vasta
#4

Hea teema, lisaks iseteendindava garaaži ja maaelu arutelu kõrvale!
Olen midagi sellist ammu oodanud! Ja nüüd on minu häbematu soov, et keegi (näiteks ksf! MAZ, kes on paljaste kätega paarkümmend 175 ccm kovrovi tehase tsiklit laiali kiskunud) seletaks, missugune võll millisele 175-sele läheb. Teretulnud oleks mingisugused eripärad, vihjed või lausa joonised/mõõdud. 
Oleks vähe asjalikum jutt, kui et "mul peaks üks kolb ka kusagil olema..."
Nimelt on ka minul kusagil mõni väntvõll ja ka üks kolb ning lisaks kange soov need vedelaks teha. Ja ei taha seda tingimatta ksf! MAZ-i äriplaani rikkudes teha, piisab, kui saan teada, mis mudelile mu võllid läheksid. 
Vasta
#5

Mul on kogemus olemas. Olin juba mopeedi mees ,kui külapoistelt sain osta ühe vana Kavrossi . Sõitsin aukudest läbi ja tundus,et midagi lendas näkku....kodus peegli ees tekkis neegri tunne-nägu kõik vana õliga koos... Big Grin  Esiamortidest lendas õli otse pähe.... Jube hea minek oli sellel pätakal. Aga üsna lühikest aega.... käis üks kõva ragin ja oligi vakka... Mootorit lahti võttes avastasin,et mingid ümarad rullikesed kolvipeal kinni... Big Grin  See mind ei häirinud,lõin viiliga augu ümaraks ja Tartus Ülikoolis õppimas käiv vend  kolas linnas ringi ja ostis mulle uue kolvi koos rõngastega. Selle järgmise sõiduga sai asi selgeks- kordus sama lugu ja ma arvasin,et nüüd aitab,võibolla järgmisel korral tulevad uued rullid lakke... Big Grin  Hakkas juba ära tüütama,et sõita üldse ei saa.krt.... Ja sinna see asi jäigi......keegi sai selle tsikli omale ja ma ei kahetse üldse...
Siit ka soovitus-uus võllikene on vaja välja otsida! Poolepidune on pisut kahtlane.....Nagu juba Sulle ennem mainisin,ei ole minu varudes sellist asja,on küll 3 käigulise tutikas võll ja viimase otsa 3-se poolepidune,pea-aegu sissetöötanud asi....aga neid pole nii lihtne Kavrossi sisse toppida.
Vasta
#6

Minul kogemusi pole, aga on 2 üleliigset väntvõlli. Ja aeglase taibu ning piiratud aruga soovin alati pikka ja aeglast selgitust. 3-käiguline, see on K-175. Ksf! Juurikal on ilmselt K-175B(uratino). K-175A ja B olid vist ühe võlliga, aga K-175V juba mingi järgmisega. Mingil ajal olevat toodetud tagavaraosana mingit unifitseeritud väntvõlli, mis kõlbas panna kõigile 175 ccm kovrovi K-mudelitele? Kuidas on Voshodi võllidega, kas mingi Voshodi vänt oli sama, mis mingi K-mudeli oma.

Teema tsikli kohta küsin, et kõigil on kolvid olemas, aga kas silinder ei saanud haiget või on see võõras valu, topi uus kolb sisse ja anna piitsa, tsikkel peab edasi minema, soovitavalt hea lennuga?
Vasta
#7

Ega mul siin midagi seletada pole. Kodanik Kass võttis sõnad suust. Kuna tegu pole 3-käigulise K-175ga siis väntvõllide sobivus probleemiks ei ole. Põhimõtteliselt on väntvõll K-175V kuni Voshod 2Mni sama. Ei mingeid tappide,kepsulaagri ega ka kepsu pikkuse erinevusi. Voshod 3 ja 3M väntvõlli sobivuse osas ma enam nii kindel ei ole. Mudeliga 3 siseeluga pole kursis ja 3M on täiesti erinev väntvõll eelkäijate omadest.
Kassile teadmiseks ära lõhkunud olen vaid 2 tk aga minuni on jõudnud tükeldatud kujul neid Voshodi laadseid vist 10 tükki. 


Vasta
#8

Minul oli silindris väike kriim sees, see võtab jõudu vähemaks, aga kui paremat ei leia, siis panen selle peale tagasi. Hetkel on väntvõll tähtsam.

Ehk siis mille väntvõlli saaksin ka sel mudelil kasutada?
Vasta
#9

(17-01-2015, 20:26 PM)OliverJuurik Kirjutas:  Minul oli silindris väike kriim sees, see võtab jõudu vähemaks, aga kui paremat ei leia, siis panen selle peale tagasi. Hetkel on väntvõll tähtsam.

Ehk siis mille väntvõlli saaksin ka sel mudelil kasutada?

Pole asjaga eriti kursis.Kuid on sellinsed[attachment=51881] pakkuda. Hea kui keegi teaks mille oma on.
[Pilt: attachment.php?aid=47671]
Vasta
#10

(18-01-2015, 10:45 AM)juri73 Kirjutas:  
(17-01-2015, 20:26 PM)OliverJuurik Kirjutas:  Minul oli silindris väike kriim sees, see võtab jõudu vähemaks, aga kui paremat ei leia, siis panen selle peale tagasi. Hetkel on väntvõll tähtsam.

Ehk siis mille väntvõlli saaksin ka sel mudelil kasutada?

Pole asjaga eriti kursis.Kuid on sellinsed pakkuda. Hea kui keegi teaks mille oma on.
[Pilt: attachment.php?aid=47671]

No ongi Kavrossi silindreid neli tükki. Parempoolne on mingi Jawa teema järsku...las spetsialistid täpsustavad.
Vasta
#11

Kas kellelgi on siis pakkuda töökorras kavrovetsi/voshodi väntvõlli? Ei pea olema just 5+ seisukorras, aga keps ei tohi nüüd meeletult loksuda. Hinnas saab alati kokku leppida ja kui jõuame ühele meelele, siis kaup koos!
Vasta
#12

Kasutamata n. liidu aegne väntvõll - 40.- €
Vasta
#13

(08-02-2015, 23:49 PM)kass Kirjutas:  Kasutamata n. liidu aegne väntvõll - 40.- €

Sellest pilte ka saaks? Hind ongi 40 või saab ka natukene alla?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne