Küsimus mähise kohta...
#1

Mure järgmine, leidsin ühele pisut kulunud mähisele uue asenduse kuid pistik teise kujuga, kuna kolb püsib käes siis tuleb otseloomulikult vana pistik uuele külge joota kuid enne võiks süsteemi endale selgeks teha... Ja mis oleks veel parem koht teadmiste omandamiseks kui seda on AM foorum, siin meil mitmed elektroonikud kes vast võtavad vaevaks aidata.


Viskan pildid ka, sellega peaks asi kohe selge olema. Anduriga on lihtne kuid mis vahe on mähisest tuleval kolmel juhtmel?

[Pilt: DSC_0278.JPG]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#2

Mitte midagi.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#3

Et võib neid omavahel vabalt vahetada siis?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#4

No see nagu 3 faasi mootor,kuhu dioodisild (alaldi) vahele käib.Järjekord pole oluline.

Mööbel eritellimisel,aknad-uksed       
https://www.facebook.com/profile.php?id=...96&fref=ts
Puhtavuugi ladumine
https://www.facebook.com/groups/1062476653862492/



Vasta
#5

Peaaegu nagu mootor jah, aga kui mootoril ajad kaks faasi omavahel sassi, siis hakkab mootor käima teises suunas. Geneka puhul, millele järgneb alaldi, ei ole mingit vahet, sest võtad igast faasist oma vajaliku plussi ja miinuse ning need juba ühtlustatud pingeregu abil.

Kas on ka kusagilt näha mingi põhjus, miks see esimene gene üldse ära suitses?
Enne uue vidina sõitu saatmist võiks võrrelda faase omavahel selliselt, et pingeregu on küljes. Kui erinevate mootoripöörete juures on faaside pinged omavahel võrdsed, siis las jääb. Kui aga erinevad, siis pingeregul ka häda küljes. Mõõtma peaks faasidest vahelduvat pinget.
Tihti põlevad need mähised siis läbi, kui mingi faas ei ole saanud piisavat kontakti. Kui kõik korras, siis on neid suht raske üle koormata, sest mähise oma induktsioon piirab voolu ära.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#6

Tere.

Mulle meenutab pildil olev ikka mootorit, miks generaatoril peaks asendi andur olema?

(20-01-2015, 23:33 PM)mlsluik Kirjutas:  Et võib neid omavahel vabalt vahetada siis?
Kui tegemist on mootoriga, siis sõltub mootori pöörlemise suund juhtmete asetusest, ja mootori valepidi tööle hakkamise tuvastamisel tuleks 2 juhtme asend omavahel ära vahetada.

Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Vasta
#7

Eks ikka sellepärast on asendi andur,et tegu on mootori külge käiva generaatori osaga ja kusagilt peab ju süüde teadma millal säde anda.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#8

Tegu atv geneka straatoriga tõesti, vana mähis suri eelmise omaniku lollusest tekitatud mehaaniliste vigastuste tõttu.
Üldiselt ei ssaanudki päris hästi aru kuidas see nii ribadeks on võimalik lasta kuid hullul ja aurul pidavat kõva jõud olema, eriti kui veel hull auru all on...

Kogu kompott igatahes asetseb kenasti õli sees ning nüüd on natuke tegu et mootorist kõik väiksed tükid kätte saada mis eelmisest mähisest eraldunud on ning õliga kenasti laiali voolanud...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#9

(21-01-2015, 11:21 AM)mlsluik Kirjutas:  kuid hullul ja aurul pidavat kõva jõud olema, eriti kui veel hull auru all on...

Legend räägib seda, et kui taha teada kas tegemist on lolli või normaalse inimesega, siis anna talle paraja suurusega maakivi. Kui suudab selle teise aia nurka veeretada nii, et seda ära ei lõhu, siis on kõik korras. Kui aga pooleteepeal ära kaotab, siis on asi päris hull ja kui hull auru all...

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#10

Jälle reanimeeriti vana anekdooti kus venelane kahest trikkide tegemiseks antud teraskuulist üksikkambris ühe ära kaotas ja teise katki tegi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#11

 Kuna siin teadma mehed siis küsiks ka:
Kuidas on ühendatud selline regulaator kuhu läheb kaks kollast juhet? Seal siis on genekast tulev kolmas juhe maandatud V? Sees tundub ka olema ainult kaks dioodi, u nagu poolperiood alaldi.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#12

Nendel on üks faas ainult, mille kaks otsa pingereguse lähevad. Vähemalt ma ei suuda meenutada teisi lahendusi hetkel.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#13

Omalt poolt tänud abivalmitele kodanikele siit foorumist, atv käib nagu kell ning ise jälle natuke targem. Asendi anduriga tundus lihtne, sinine sinisega ja kollane siis rohelisega kuna rohkem võimalusi polnud, aga võta näpust, hiinlaste mõttekäik käib teist teed mööda....  Toungue Igatahes selle hammustasin kiirelt läbi ning vahetasin juhtmed ringi.
Starteri vabajooksu siduri vahelt rookisin juba korra vanu mähise juppe mis õliga olid kusagilt välja ujunud, peale puhastamist ja uue õli sissekallamist pole rohkem probleeme esinenud, tegin metsas ca 15km pikkuse ringi ning tundub et toimib nii nagu peab. Vända otsale tegin uue kiilu ka sest eelnevad insenöörid olid selle kunagi ära kaotanud...

Teile aga suured tänud, seda pole küll palju aga asi seegi. Rolleyes

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne