22-01-2015, 13:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2015, 13:31 PM ja muutjaks oli hotrod.)
vootele teema võib nüüd siin edasi minna.
Mõtlesin pikalt kas müüa originaal mootorit või mida teha, tundus siiski mõtekam endale taas krossiminsk ehitada, sest kunagi selline oli kuid müüsin maha, et tänava-minsk osta. Sestap saigi vootele masin ära ostetud. Esimenst proovisõidust sellega rääkisin vootele teema lõpus....höhöh. Aga nüüdseks esiporilaud tamiiliga kokku õmmeldud ning saab taas sõita.
Veel sai lõigatud tagumist porilauda, et näeks originaalim välJa. Lisaks nu,ber pintsliga
Ja numbrialus ette. Karpa puhastatud, kuid tilgub, nõelklapp ei pea. Proovin üldse vist k68 karpa peale panna, ehk läheb siis pöörde ka. Makroflexi/sumpapüti värvisin mustaks - lihtsalt välimuse pärast. Käiguhoova kinnitasin uuesti.
Gaasirutskat lihvisin paremaks veidi et ei takerduks. Sumpa kroomplekk + lenks sai pindmisest roostest metallvillaga puhtaks plus poleeritud ..lihtsalt mõned kosmeetilised vead kõrvaldatud. Lisaks Jalarauad sai vasak pool paremaga ringi tõstetud, sest olid valesti külges. Esialgu Jääb nii, sõidame siin isu täis
Ja siis võtan pulkadeks...pritsi Ja tsinki Ja värvi. Sadul sadulsepale Jne. Originaalmootori proovin ka ära taastada - kõigest siis aegamööda siin - nii kuidas teiste proJektide kõrvale aega üle Jääb.
Paar udust pilt ka siia
Mõtlesin pikalt kas müüa originaal mootorit või mida teha, tundus siiski mõtekam endale taas krossiminsk ehitada, sest kunagi selline oli kuid müüsin maha, et tänava-minsk osta. Sestap saigi vootele masin ära ostetud. Esimenst proovisõidust sellega rääkisin vootele teema lõpus....höhöh. Aga nüüdseks esiporilaud tamiiliga kokku õmmeldud ning saab taas sõita.
Veel sai lõigatud tagumist porilauda, et näeks originaalim välJa. Lisaks nu,ber pintsliga
Ja numbrialus ette. Karpa puhastatud, kuid tilgub, nõelklapp ei pea. Proovin üldse vist k68 karpa peale panna, ehk läheb siis pöörde ka. Makroflexi/sumpapüti värvisin mustaks - lihtsalt välimuse pärast. Käiguhoova kinnitasin uuesti.
Gaasirutskat lihvisin paremaks veidi et ei takerduks. Sumpa kroomplekk + lenks sai pindmisest roostest metallvillaga puhtaks plus poleeritud ..lihtsalt mõned kosmeetilised vead kõrvaldatud. Lisaks Jalarauad sai vasak pool paremaga ringi tõstetud, sest olid valesti külges. Esialgu Jääb nii, sõidame siin isu täis
Ja siis võtan pulkadeks...pritsi Ja tsinki Ja värvi. Sadul sadulsepale Jne. Originaalmootori proovin ka ära taastada - kõigest siis aegamööda siin - nii kuidas teiste proJektide kõrvale aega üle Jääb.
Paar udust pilt ka siia
chevy 1940