Krossiminsk - erkki
#41

Motonostalgial sõites siis juhtus see, et alguses arvasin et kuum ilm tegi liiga ja peadüüs liiga väike ning jooksis kinni. Aga tegelikult oli viga taas väntvõllis. kepsu alumise laagri ääres olev seib oli läbi kulunud ja eraldas mõned metallitükid mis kolvi peale jõudsid. Nüüd sai uus (custom) väntvõll paigaldatud and mootor tagasi koos ja sõidab jälle väga hästi Smile  järgmine kord jälle. aga vedrustust tuleks järgi aidata pisut sest hetkel tahtis asfalti peal kurvis alt ära minna masin.

chevy 1940
Vasta
#42
Photo 

[Pilt: large_29851111_UVwT.jpg]

[Pilt: large_29851113_mU4w.jpg]

chevy 1940
Vasta
#43

update...

seni on minsk hästi sõitnud. kàivitub super hasti ja liigub endiselt reipalt. nyyd jaab lopuks aega mootori korvalt et lenksu laagrid uued panna ja kiigepuksid ja tagaamordid vahetada/ uuendada. 

samas on käimas ka mõnes teised minski  projektid: Krossiminski originaalmootor sai 0.50 kolvi koos kahe kitsa rõngaga. avasin kolmanda ülevoolu kanali sisselakse poole. kolvi seelikul sisselaske pool kaks läbivat ava. avardatud sisselaske suue ja ehitasin reed valve pesa milles rotax 122 kuue lehega klapp. Plaan originaal väike väntvõll veel väiksemaks teha ja jarterisse lisa materjali täiteks. 

minsk rotax: valmis projekt, millel lühidalt öelduna on ristatud aprilia silinder ja kolb minski karteri otsa. custom väntvõll 54mm käiguga. custom veepump mis on mahutatud veohammaka ja küljekaane vahele. custom made resonaator ja summuti.

Destroke minsk: ehk siis pooleli olev projekt minski mootorist, millel custom 54 käiguga väntvõll, kahe kitsa rõngaga ja intake aukudega kolb. suurendatud ja muudetud kanalid. samuti rotax reed  valve ja spets insert põlemiskamber mis ulatub vajaduse jagu hylsi sisse..

chevy 1940
Vasta
#44


chevy 1940
Vasta
#45


chevy 1940
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne