02-03-2022, 10:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2022, 10:11 AM ja muutjaks oli hotrod.)
viimati sai krossiminskiga Kuimetsa rajal “kihutatud” aga kuna ei pööranud varasemalt tähelepanu õhufiltrile millest õhk koos sopase veega mööda pääses. siis jahvatas see kolvi kiiresti ära.
Uus kolb ja rõngas 52.25mm remontmõõdus. uuesti kokku ja jälle sõidab. Tegin väikse video talvisest sõidust. Varahommikune lumekoorik kandis suht hästi aga minski tahtis seal liikumiseks parajaid pöördeid. Pärast sõitu oli õline tusla puhtaks põlenud ja tossas veel korralikult. Aga mis kõige olulisem ja imekspandavam, et kolb ei jooksnud kinni ?. Küünla värv tumepruun.
Uus kolb ja rõngas 52.25mm remontmõõdus. uuesti kokku ja jälle sõidab. Tegin väikse video talvisest sõidust. Varahommikune lumekoorik kandis suht hästi aga minski tahtis seal liikumiseks parajaid pöördeid. Pärast sõitu oli õline tusla puhtaks põlenud ja tossas veel korralikult. Aga mis kõige olulisem ja imekspandavam, et kolb ei jooksnud kinni ?. Küünla värv tumepruun.
chevy 1940