Vene paadimootor CM-557 töökorda seadmine.
#21

Olgu, ehk oskad asjalikumat aparaati asjalikus hinnaklassis soovitada?

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta
#22

Jäi silma kaval ja ökonoomne paadi liigutamise seade, mis on lihtne ja geniaalne võiks ütelda.
Pole reduktoreid ega midagi.
Vasta
#23

(10-02-2015, 00:11 AM)dworkin Kirjutas:  Olgu, ehk oskad asjalikumat aparaati asjalikus hinnaklassis soovitada?

Asjalik hinnaklass on suhteline mõiste, kuipalju panustad niipalju ka saad. Paadimootoriina on väiksem diisel kahtlemata parim variant. Milline ja kui võimas see sõltub juba paadi suurusest, tema tüübist (glisser või veesistuv) ja soovitud kiirusest. Samuti tuleb valida õige sõukruvi. Kõik see tähendab üksjagu matemaatikat. Seega varusta end vastava kirjandusega või tuhni interneeduses ja hakka mõtlema.
Vasta
#24

(10-02-2015, 11:06 AM)Elektrimeez Kirjutas:  
(10-02-2015, 00:11 AM)dworkin Kirjutas:  Olgu, ehk oskad asjalikumat aparaati asjalikus hinnaklassis soovitada?

Seega varusta end vastava kirjandusega või tuhni interneeduses ja hakka mõtlema.

Tänan Sind hea soovituse eest, ise pole selle peale tulnud, lmselt selle pärast, et ma ei mõtle.
Või siiski, kui Sa ise seda tegevust proovid ja mündi teist poolt vaadata üritad, siis äkki ma olen seda juba kõike teinud ja jõudnud järeldusele, et hetkel on kõige ratsionaalsem proovida just see mootor koos selle paadiga tööle panna?
Selle teema algidee on jätkuvalt konkreetse mootori tööle rakendamine. Ilmselt arutelu paadi ja sellele sobiva mõne muu mootori leidmise üle pole siia foorumi konteksti sobiv.

Olen ju tegelikult endale teada olevad müügikanalid läbi tuhninud ja mingit asjaliku asendust leidnud ei ole. Loomulikult, kui keegi pakuks ligikaudselt samade näitajatega töökorras vanemat diiselmootorid mõistliku hinnaga (las see mõistlikus jääda siis minu otsustada), unustaksin koheselt remonti vajava bensuka.
Mida aga pole, seda pole.

Samuti kõik jutt ohutusest ja tagajärgedest on loomulikult õige. Kuid nagu ma ka alguses kirjutasin ei saa minust uut Columbust ning moderne päramootor saab alati igaks petteks kajutis kaasas olema.

Nagu ka siit foorumist selgub, on edukalt selle mootoriga ju kalal käidud ja miks mitte ka edasi käia. Ja kui asi tõesti lootusetult fekaal on, siis pean ma selle lihtsalt oma "jalaga" järgi proovima.

Parimat
Lauri

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta
#25

Hävitaks natuke ratsionaalsust Cool
Ühegi vana rondi taastamine ei ole ratsionaalne, ei rahaliselt, ega ajaliselt. Igal reeglil on ka erandeid: ühel juhul 100 000st võib vedada ja ühel juhul 10st on asi veel hullem. Kasutamise mõistes ei saa olla ratsionaalne pea sajandi vanune kahetaktiline mootor, pealegi kõik selle saasta, mis sumpsist tuleb lased vette.
Kui sa viitsiksid teha endale selgeks vähemalt mootori tööpõhimõtte, võiksime rääkida mingist kasutegurist selle protsessi juures.

Diiselmootorist. Anna aega, kõik ei tule kohe koju kätte. Kas vabal ahmiv 6 liitrit ja 90+ hobust koos käimariga sobiks? Oled siinses foorumis või paadimeeste omas kuulutanud. Palun ära küsi, mis aadressil paadimeeste foorum asub.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#26

Kui see vana puupaat on korralik ja taastamist väärt siis soovitaks kindlasti see kombo tööle panna - eks ole seegi ju kohalik meresõidu ajalugu mis vääriks säilitamist. Mis paadist teada, kas Eesti töö, mõnda paadi pilti ka on näidata?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#27

(09-02-2015, 11:45 AM)qwerty009 Kirjutas:  Isiklikult ostaksin rolleriklubi foorumist http://www.rolleriklubi.net/viewforum.php?f=66 odavalt korraliku 28mm tänapäevase karpa sinna peale. Saaks kordi parem ning karpa segu osas igast gaasi asendist timmitav.
 (küte sisse, küte välja ja vaakum).

Ma soovitaks Tillotson membraankarpasid. Töökindel ning sõidu ajal on segu näpuga regulaaritav.
[Pilt: F21-501-__.jpg]
Vasta
#28

Ahhoi foorumlased

(10-02-2015, 20:40 PM)metsakohin Kirjutas:  Hävitaks natuke ratsionaalsust Cool
Ühegi vana rondi taastamine ei ole ratsionaalne, ei rahaliselt, ega ajaliselt. Igal reeglil on ka erandeid: ühel juhul 100 000st võib vedada ja ühel juhul 10st on asi veel hullem. Kasutamise mõistes ei saa olla ratsionaalne pea sajandi vanune kahetaktiline mootor, pealegi kõik selle saasta, mis sumpsist tuleb lased vette.
Kui sa viitsiksid teha endale selgeks vähemalt mootori tööpõhimõtte, võiksime rääkida mingist kasutegurist selle protsessi juures.

Diiselmootorist. Anna aega, kõik ei tule kohe koju kätte. Kas vabal ahmiv 6 liitrit ja 90+ hobust koos käimariga sobiks? Oled siinses foorumis või paadimeeste omas kuulutanud. Palun ära küsi, mis aadressil paadimeeste foorum asub.

Kas Delfi komentaariumiks juba kätte ära ei lähe?
Pean Sind kurvastama, ei hakka ma Sinuga rohkem vaidlema, mis on ratsionaalne ja mis mitte, sest ma ei pea seda siin hetkel sobivaks. Kuigi ainest oleks paljuks.

Ja milleks lahmida kusagil kaugel äärmuses oma 6 liitrise diiselmootoriga? Kirjutasin ju, et ligikaudselt samade näitajatega mootorit palun soovitada. 13 hj versus 90+ hj pole ju mitte ligilähedaselt samad.

(10-02-2015, 23:26 PM)Walter Kirjutas:  Kui see vana puupaat on korralik ja taastamist väärt siis soovitaks kindlasti see kombo tööle panna - eks ole seegi ju kohalik meresõidu ajalugu mis vääriks säilitamist. Mis paadist teada, kas Eesti töö, mõnda paadi pilti ka on näidata?

Korralik ta on, taastamisväärsus minu jaoks sõltubki sellest kuidas ta ennast merel üleval peab. Reaalne kogemus mul puudub, kuna ostsin ju alles see talv. Ega seal suurt midagi taastada polegi, ühtegi mädanenud kohta ma leidnud ei ole. Vana värv tuleb eemaldada ja kajut natuke ümber ehitada.
Paadist tean, et ehitatud on ta aastal 1977 ja Tallinnas, 6m x 1,6m.
Pildi leiab sellelt lingilt:
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/43...7b8a7d.jpg

(11-02-2015, 15:08 PM)vootele Kirjutas:  
(09-02-2015, 11:45 AM)qwerty009 Kirjutas:  Isiklikult ostaksin rolleriklubi foorumist http://www.rolleriklubi.net/viewforum.php?f=66 odavalt korraliku 28mm tänapäevase karpa sinna peale. Saaks kordi parem ning karpa segu osas igast gaasi asendist timmitav.
 (küte sisse, küte välja ja vaakum).

Ma soovitaks Tillotson membraankarpasid. Töökindel ning sõidu ajal on segu näpuga regulaaritav.
[Pilt: F21-501-__.jpg]

Tänan soovituse eest, uurin asja.

Parimat kõigile
Lauri

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta
#29

Oma käru? Või hakkad ehitama? Mul mingid rullikud vedelevad, aitäh eest saab. 

Aitäh võib muidugi kuuekaupa ka kilesse keeratud olla Big Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#30

Haagis oli renditud.
Suur tänu pakkumise eest, kuid haagist ma ehitama ei hakka. Peale paadi valmimist on tal kodusadam olemas ning temaga maismaad mööda rändamist tuleb väga harva ette.

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne