Rehvid: nõrgenev euro ja ehk ka mitte-hooajamüügid?
#41

Aga sama üritab ju Habugi öelda. Ning ta pole sugugi üksi. Toungue

Üks märkus oma kogemustest: mida parem on rehv, seda raskem on end kontrollida, et mitte põhjendamatul kindlustundel lasta valitsema pääseda kaine arvestuse asemel.
Vasta
#42

(07-02-2015, 19:30 PM)diesel Kirjutas:  ja üldiselt on alati süüdi tihend rooli ja istme vahel. ning veel hullemaks teeb selle kehva tihendi kasko olemasolu. lamba arust kasko kaitseb kõige eest ja füüsikaseadused enam ei kehti.

Kõige hullem kooslus: uus hea auto rikkalike abimeestega, meedias kajastamist leidva väite - "kuiva ringraja slikkide haarduvust tagavate naastrehvide" - olemasolu, kasko, vähene elu- ja sõidukogemus mistahes liikuritega ja ongi olemas. 
Ja siin on ka kogenute jaoks tegelikult ohukoht olemas: tõesti need ülihea pidamisega rehvid tekitavad ajus "hapnikupuuduse" ning kohe on vaja nende pidamise piire kompama hakata... see on lihtsalt nii äge külg ees kontraga aga kontrollitult kurve võtta. Kuniks julgus ja kiirus on juba nii suur, et pauk on kordades kõvem. Ehk millest kirjutab ksf! Võsa. Ideaalis oleks meil kõigil nii tugev enesekontroll, et me mitte kunagi ei kompaks piire aga mitu auto"lollidest" on sellised? Margus-Hans Kuuse, kes ei sõidagi autoga... ja paar samasugust auto-tehnika ajakirjaniku veel. 

Väga hea rehv, parim auto ja rikkalikud lisad on neile, kelle jaoks on auto lihtsalt vahend A'st B'sse sõiduks ja kes mitte kunagi pole isegi osanud mingeid sportlikemaid sõiduvõtteid katsetada. Siis on ju koos kõik parimad omadused aga selliseid on ikka karjuv vähemus kogu liiklejate hulgast. Seda mulli puhutakse nüüd ju veel suuremaks ka igasuguste libeda- ja pimedasõidukoolitustega, kus siis noortele jäetakse mulje, et nad on Ässad! 
Paljud meist peavad aga ennast ise distsiplineerima teadlikult kehvemate rehvidega. 
Vasta
#43

Üldiselt väiksemale rahakotile on mõistlik valik näiteks collins profiler, sõitsin selle lamelliga 2 aastat ja auto jäi terveks ja kõik käigud tehtud. Nii palju kui mul erinevaid rehve olnud on, siis tavaliselt lõpebki lamell kui mustrit veel 5mm alles. Tavaliselt 5mm talverehvid jätan suveks alla, ja kui hästi peab vastu, siis saab teisegi suve nendega sõita veel. Ei ole mõtet autot pidada kui remontida rehve osta ei jõua.
Ja ega rehv tihendi vigu ei korrigeeri, natuke leevendab ainult. on kogemus ka hakkapelita4 rehvidega, pidamine väga pro aga kui see pidamine lõpeb järsult, siis on kellad  Rolleyes
 
Vasta
#44

Oli aasta umbes 1987 , kaubandusvõrku ilmusid Nokia naastrehvid,sai omale ka neli tükki susserdatud,Esimese suurema lumega sai siis alla kruvitud ja kimama kohe.Umbes kümnendal kilomeetril  sai kraavi sõidetud nii et lumi pea akendeni,kaaskodanike abiga sai auto teele sikutatud ja kohale jõudis teadmine et ega rattad ei sõida ise kui loll roolis.See  ka ainuke kord kui on asja kraavi olnud ,sõidetud nii lamelli kui naastuga .
Vasta
#45

ma olen jätkuvalt kooner ja otsin nn odavmüügihetke. Ehk on praegu suverehvi ostuks õige aeg? Smile
Arvan, et valisin rehvi välja, aga mitmest asjast ei saa sama rehvi puhul aru:
1) eri mõõtude hinnastamine on huvitav - kas levinumad mõõdud on sarnastest tõesti 10..20% odavamad? Uskumatult suur hinnavahe.
Näide mu valitud rehvi põhjal:
215/45 R17 91Y - 91,5eur
225/45 R17 94Y - 77,9eur
Mõlemad rehvid on XL (kandevõime) + FP (veljekaitse)
2) nn fuel economy tähis varieerub samal rehvimudelil viidatud müügiputkas A-st E-ni (reifendirektis on nt C ja E): kas see on müügiputkade viga ja ühel rehvimudelil see ikkagi ühene? Loogiliselt on ju sama kummisegu ja muster - et mis seal nii erinevat olla saab...
3) koormus- ja kiirusindeksid varieeruvad samuti veidike (ka muudes müügikohtades), aga see on ilmselt lihtsalt mõõdu ja XL-tähisega seotud? Paistab loogiline - kui pole nn XL-tähist, on koormusindeks väiksem. Ning <225 laiade rehvidega (millegipärast) selle mudeli puhul päris 300kmh liikuda ei tohi.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#46

Kaks jorda jah:

Kioskite andmeväljad sisaldavad tihti vigu.

Ning levinumad mõõdud on alati odavamad.

Sad
Vasta
#47

Antud müügikohas võib ka TÄPSELT ühesugustel rehvidel olla eri hinnad sõltuvalt tootmisaastast. Olen 4 eri hinda näinud otsitud rehvil...
Vasta
#48

Mõõtude hinnavahed tunduvad vahel müstilised jah, Alfa 159 tehasemõõt on 225/50 r17 ning suverehve selle mõõduga kas ei olnud või oli mitukümmend eurot tüki kohta 225/45-st kallimad. Eelmine kevad kui uusi suvekaid otsisin oli teemaks veel ÜV läbimine tehasemõõduga aga läksin riski peale ja ostsin uued madalamad ikka. Talvekaid oli saada 50 kõrgusega rohkem ja hinnavahe oli mõned eurod, võtsin tehasemõõdu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne