Dnepr MT10-36, 1981
#21

Tänud. Pekar'id on ikka küljes, sai need viimati talutavalt sünkrooni, kuid endiselt vanaviisi, et järsult gaasi andes poos kinni. Proovin hooaja lähenedes, kuidas selle ava puurimise järel asi toimib ja annan tulemustest teada.
Vasta
#22

3 aastat on möödas, enamus ajast Dnepr seisnud. Märkusena, hetkeseisuga on 8 aasta jooksul minu käes Dnepr hodomeetri järgi läbinud kõigest 261km. K68 Pekar'ite puurimise asemel sai need vahetatud K-65te vastu. Kuna kinnituvad need samamoodi, siis lihtne ümber tõstmise vaev. Seni toimib nendega mootor proovitust kõige paremini. Meenub, et vahepeal on vahetatud kõik rattalaagrid ning rattad rihitud – mitmed kodarad pidi asendama. Lisaks on ette ja taha uued Mitase rehvid saanud. Nüüd üle kahe aasta sai ratas välja aetud ning käivitatud, lootuses see hooaeg mõni sõit ka teha. Katsun rattale ülevaatuse lähiajal teostada ning hooajaks garaaži "löögivalmis" jätta.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Pilt (pildid)
   
Vasta
#23

Jätkuna. Ülevaatus saigi hommikul läbitud, ainus märkus üks mõrane summuti. Eks passiivselt on käinud uute summutite otsimine, kuid korralikke polegi nii palju leida. Kuna ilm oli sombune, siis valisin lähima, ca 200m kaugusel oleva ülevaatuspunkti ning mingit erilist sõitu ei teinud. Garaaži tagasi jõudes ilmnes, et kummist klapikaane tihendi vahelt tilgub õli. Oma mälu järgi olin neid juba vahetanud, aga ju siis mitte. Õnneks olid varudes olemas silikoonist tänapäevased tihendid.

[Pilt: IMG-7412.jpg]



[Pilt: IMG-7414.jpg]
Vasta
#24

Kas vanadest rehvidest oli mõni niipalju kobe, et kõlbaks mõnele seisvale masinale alla panna?
Vasta
#25

Paraku on need garaaži koristamisel ühes teiste vanarehvidega utiili läinud, rehvivahetus toimus praeguseks juba tükk aega tagasi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne