muhu remont
#1

Tere!
Mul on 1966.a. \"muhk\" mida ma plaanin korda teha.On kellelgil soovitusi,millest alustadada?

Pildid:
http://www.hot.ee/werewolf0/
Vasta
#2

Minu arvates on see hoopis ZAZ965, mitte 965A, viimasel on iluvõre teise kujuga. Aga alustama peaksid näiteks originaalse näidikuteploki hankimisest, hea, kui leiad ka äramõlgitud plekkide asemele korralikumad. Igatahes, kui tahad korralikku tulemust, ei saa teisiti, kui tuleb masin juppideks lahti võtta, mootor maha, sillad alt ära jne. Kõik vanast värvist ja saastast puhtaks teha, kruntida, värvida, vajadusel keevitada...

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#3

965A on sissepoole ninaga ja kapotil viisnurk
965AE on eksport ja punnis ninaga ja kapotil teistsugune embleem, külje suunad ja iluliistud.
965AI oli invaliididele kohandatud, käsijuhtimine.
Vasta
#4

Kõik oleneb muidugi omaniku vanusest ja püsivusest. Mina alustaksin restaureerimist sõitmisest. Sellel autol on liiga palju valesid detaile ja ilmselt kõige hõlpsam viis õigeid leida, on autoga ringi sõitmine ja suhete loomine. Sõida autoga naaber külla poe ette ja oota millal Sulle tullakse muhujutte rääkima, siis pakutakse ja juppe. Ühesõnaga alustama peaks meediakampaaniast.
Aastake või paar sellist sõitmist, loob omanikust kuulsuse kui kohalikust Muhu restauraatorist ja siis saab alles tegeliku tööga pihta hakata. Heale mehele kantakse juppe kilodega koju ja nõu antakse ka piisavalt. Samas selguvad sõites ka vajadused mootori, käiguosa ja veermiku detailide väljavahetamise osas.
Samuti tuleks vaadata teiste meeste Muhkusid ja sealt šnitti võtta.
Siin kohal avaldan siirast tunnustust korraliku eksport variandi rooli säilitamise eest!

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#5

Sellise projekti puhul oleks mõistlik \"rolling restauration\" ehk panna masin liikuma ja siis olemasolevaid puudusi/nõrkusi vaikselt likvideerima hakata. Mida ise ei suuda, seda teha teiste abiga.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#6

Armatuur on päris ära rikutud, seal aitab ainult uue pleki keevitamine, mis on päris suur töö. Kui sul vaja, siis mul 1 kere olemas kust saaks selle välja lõigata.
Vasta
#7

See on Zaz 965A lihtsalt sellel on iluliistud ja muud sellised expordi variandi jupid puudu.Kui ma ta 700.- eest sain siis tal oli millalgi kap. remont tehtud nii et veermik on üsna heas seisukorras.Nii hästi pole vedanud mootoril mis on omadega täitsa läbi.Plaanid on sellega niisugused et suvel kavatsen sellega sõita, sügisel viin varju alla ja hakkan vaikselt lammutama.
Vasta
#8

nymmik Kirjutas:965A on sissepoole ninaga ja kapotil viisnurk
965AE on eksport ja punnis ninaga ja kapotil teistsugune embleem, külje suunad ja iluliistud.
965AI oli invaliididele kohandatud, käsijuhtimine.
Panin natsa mööda ja parandan ennast.
965 on sissepoole ninaga ja kapotil viisnurk, oli tehtud kodumaa tarbeks.
965A punnis ninaga ja kapotil teistsugune embleem, külje suunad ja iluliistud, uuem mudel
965AE on eksport ja punnis ninaga ja kapotil teistsugune embleem, külje suunad ja iluliistud.
965AI oli invaliididele kohandatud, käsijuhtimine.
Nüüd vist täpsem.
Vasta
#9

Ei hakka uut teemat tegema, kuid paljud on kindlasti vaevanud pead kuidas teisi velgi alla panna. Tuleb veits treida ja tikkpoldid läbi puurida rummust.
Vasta
#10

Ostsin täna muhule uued küünlad.sain ta siis yle pika aja jälle liikuma
Vasta
#11

Oma synnipäeve puhu ostsin muhule 10l 91 bensiini.Kuni garaazi valmimiseni ja keevituse saamiseni tuleb sellega ringi kärutada.

Zaz 965AE 1966.a.
Vasta
#12

ühel pildil paisatavad kaks mosset, üks on 412 ja mis on see teine mosse.
Vasta
#13

Teine mosse on vanem 412 mida ma praegu lahti võtan.Praegu on maha võetud eest kõik porikad jms. uksed, klaasid ja tagasild.Homme veel esisild ja siis läheb see prügimäele mädanema...

Zaz 965AE 1966.a.
Vasta
#14

milline esiots sellel oli kas oli samasugune nagu 408 või ole see uuem kere
Vasta
#15

Nagu ma ütlesin vanem 412 millel on samasugune esiots nagu 408-l.Millest selline huvi?

Zaz 965AE 1966.a.
Vasta
#16

endal ka selline olemas ega sul polnud seal kroom detaile mis on veel heas korras, ja kas on müüa.
Vasta
#17

Sa mõtled neid mis on tulede ümbruses jne... Neid on jah,aga heas korras nad kyll pole,rooste jne.
Täna võtsin esisilla koos talaga maha ja nyyd jääb prügiautot ootama...

Zaz 965AE 1966.a.
Vasta
#18

mul endal on enam vähem korras aga mõtlesin et äkki on tegemist \"ideaalsete osadega\" aga enda omadel on väga väheke roostet peal.
Vasta
#19

Pole siia ammu midagi kirjutanud...
Sai siis täna garaaz valmis. Kui keevitus saabub saab tööle hakata.

Zaz 965AE 1966.a.
Vasta
#20

werewolf0 Kirjutas:Pole siia ammu midagi kirjutanud...
Sai siis täna garaaz valmis. Kui keevitus saabub saab tööle hakata.
Ega sul sellest garaazist pilte pole mis valmis sai, kui palju pinda on jne.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne