Mis see on?
#1

Pilt on tehtud 1961.aasta augustis ja tõenäoliselt on tegu vene võrrimootoriga, mis on monteeritud mingile naisterattale, lisaks paigaldatud raami ülemine toru ja kummaline esipakiraam. Üsna omapärane kooslus. See ei ole ju vabrikutöö?  Pakiraam on kuidagi kahtlane, sellele eriti midagi paigutada ei saa.    
Vasta
#2

Pakuks,et naisteratta raamile paigaldatud mootor+ülespoole lisatud toru-s.t omalooming ehk rahvakunst.
Vasta
#3

Iseehitatud raam jah. Eks tollal tehti selliseid asju palju, sest tehasest korraliku alusega raame D-mootorile ei tulnud piisavalt.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#4

Vaidlen vastu ja lükkan ümber! Peaks olema ikka tehase töö, ilmselt Saare või Säde tehase võidusõidu tsikkel, mul on peaaegu samasugune, aga siiski veel parem...
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=49971
Vasta
#5

Aga see esimene pakiraam - kas see kinnitub raami või kahvli külge? No see ju on ikkagi pakiraam, aga mitte raami osa? Funktsionaalsus on muidugi küsitav, kuna tugivardad teevad pakkide paigutamise raamile ebamugavaks. Sinna saaks ehk mingi spetsiifilise kohvrikese panna? Ja sadul tundub kahtlaselt madalal olema, ilmselt on ka selle raamitoruga midagi tehtud. Samas tagumised poolraamid jooksevad justkui ilusasti. Originaal jalgrattaraamil ei tohiks sadul nii madalal olla.
Vasta
#6

(16-02-2015, 07:07 AM)Raudpats Kirjutas:  Aga see esimene pakiraam - kas see kinnitub raami või kahvli külge? No see ju on ikkagi pakiraam, aga mitte raami osa? Funktsionaalsus on muidugi küsitav, kuna tugivardad teevad pakkide paigutamise raamile ebamugavaks. Sinna saaks ehk mingi spetsiifilise kohvrikese panna? Ja sadul tundub kahtlaselt madalal olema, ilmselt on ka selle raamitoruga midagi tehtud. Samas tagumised poolraamid jooksevad justkui ilusasti. Originaal jalgrattaraamil ei tohiks sadul nii madalal olla.

See ei ole otseselt pakiraam, on lihtsalt raam. Ülemine osa kinnitud raami külge, alumine esihargi külge - teeb rooli stabiilsemaks ja jäigemaks! Aga point on selles, et see on tegelikult söeraja tsikkel, sellepärast selline esiotsa/hargi raamilahendus ja ka madalamaks lastud istekoht. Samas mitmepäeva -söerajasõitudel sai ka sellele esiraamile panna väikese kompsu küpsiste ja limonaadiga või grillimistarbed (sütt muidugi sai kosmitada rajalt, seda polnud tarvis kaasa vedada.
Kahju muidugi, et need, kes asja jagavad, näit. ksf!-d  Emsa, PlyVal, kas-või Urmast või saare tehase mototehnikaga kursis olev Onumeelis, siin jällegi vaikivad!  Sad  Samas võtavad sõna aktiivsed diletandid stiilis - pakun, arvan, mul vanaisa nägi unes jne. Kuid õnneks on internetis viited olemas (vt. mu eelmist postitust!) ja on mehed, kes teavad ja tunnevad, veelgi enam - neil on asi olemas ning ksf! Valdo juhtimisel käivad peaaegu korra juba avatud ja peagi päriselt avatavas Jalgrattamuuseumis kibekiired ülakorruse VIP-saali laiendustööd, et eesti sportmootorattaehituse kuldajastu lipulaeva tulevikus vääriliselt eksponeerida!  Cool
Vasta
#7

On selle võrriga , nagu on, aga ärge Kassile rohkem palderjani andke.
Vasta
#8

Mis siis nüüd jälle on? Kui ma midagi valesti väitsin, siis tõestage ära! Minul paraku midagi tõestada pole vaja, sest mul on ju õigus!?
Ja mulle pole Teie palderjani vajagi, juba vanast ajast seisab omal kinnine 0,7 liitrine pudel palderjani-piirituse tinktuuri riiulis...
Vasta
#9

 tegelikult  on tegu  ju  lausa  suurepärase ideega dr Kassi kullafondist , mina usun küll , et  kõik asjad  just  täpselt niimoodi  ongi.  kui seda  mitmepäeva söeraja   asja veel pisut  lihvida , lisada  näituseks  trikoovooru  või muud  toredat , ma arvan  et mitmepäevasõidu keskkomitee peaks  konks  neelama küll .  
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne