26-02-2015, 13:29 PM
Võistkonnad numbritega 51,40 ja 88 teevad suure kummarduse Priidu ja CO ees.
Gaz oli seekord väga tujukas. Nimelt reede õhtul selgus, et klapi vahed on ära kadunud. Sellest ka pidev suituspilv ja käivitus nagu T-16. Kui see veel kogenenud rallitajaid segada ei lasknud, siis enne lõunat segas tugevalt süütepooli vahelduv töö. Õnneks tutvustele sai lõuna ajal sebitud uus pool ja sõit jätkus kuni eelviimase AKP kontrollpunktini, kus vaatasime juba, et oleme ajast ees. Kuid aega aitas jälle parajaks teha süütepooli vahelduvvool. Seega olime viimase AKP Toyota BJ40 nööri otsas. See oli päris huvitav kogemus, sest GAZ 51-l klaasipesureid ei ole. Seetõttu tuli vahepeal pimedas cruiseri tagatulesid jälgida ka pea aknast väljas. Lisaks suutsime päeva esimeses pooles ka korra teelt välja sõita kuid koht oli valitud ilma kraavideta .
Eriti huvitavad oli kitsad ja jäised lõigud peale lõunat, kus tundus et 51 hoiab päris hästi teed ning pigem kippusime teistelt eest ära kui jalus olime.
Ootame juba järgmist aastat.
Gaz oli seekord väga tujukas. Nimelt reede õhtul selgus, et klapi vahed on ära kadunud. Sellest ka pidev suituspilv ja käivitus nagu T-16. Kui see veel kogenenud rallitajaid segada ei lasknud, siis enne lõunat segas tugevalt süütepooli vahelduv töö. Õnneks tutvustele sai lõuna ajal sebitud uus pool ja sõit jätkus kuni eelviimase AKP kontrollpunktini, kus vaatasime juba, et oleme ajast ees. Kuid aega aitas jälle parajaks teha süütepooli vahelduvvool. Seega olime viimase AKP Toyota BJ40 nööri otsas. See oli päris huvitav kogemus, sest GAZ 51-l klaasipesureid ei ole. Seetõttu tuli vahepeal pimedas cruiseri tagatulesid jälgida ka pea aknast väljas. Lisaks suutsime päeva esimeses pooles ka korra teelt välja sõita kuid koht oli valitud ilma kraavideta .
Eriti huvitavad oli kitsad ja jäised lõigud peale lõunat, kus tundus et 51 hoiab päris hästi teed ning pigem kippusime teistelt eest ära kui jalus olime.
Ootame juba järgmist aastat.