Vanasõidukite Suursõit 2015
#1

KOKKUVÕTE


20.06.2015 kuni 23.06.2015 toimunud Vanasõidukite Suursõit 2015 on
möödunud. Reisiväsimus kontidest ja vesi masinatest-riietest on taandumas.
Korraldajad avaldavad kõigile osavõtjatele sügavat tänu osavõtu ja
heatahtliku abi eest. Taas sai kinnitust tõsiasi, et osavõtjate enda
ühiselt korraldatud ning särasilmse positiivsusega vürtsitatud üritus ei
saa ebaõnnestuda isegi siis, kui taevataat on taaskord lätlaste poolel.


Vanasõidukite Suursõit 2015 arvudes oli järgmine:

1. Kokku registreeriti Vanasõidukite Suursõidu raames 187 sõidukit
(neist 122 sõiduautot, 46 mootorratast, 11 veoautot ja 8 bussi). Tegemist
ei ole siis mitte eelregistreerunute, vaid reaalselt kohale tulnud
osalejatega. Lisaks sellele mitukümmend masinat, mis osalesid sõidul
episoodiliselt, st vaid mõnes peatuskohas ja ei pidanud vajalikuks end
registreerida.

2. Täiskasvanud osavõtjaid registreeriti 408, lisaks hulk lapsi, kelle üle
arvestust pidada ei suudetud.

3. Läbisõit Pärnust Paidesse oli peaaegu 700 km.

Kuivõrd lõpus eraldi registreerimist ei toimunud, siis ei ole veel täpseid
andmeid selle kohta, kui palju sõidukeid tegi kaasa kogu sõidu. Kuna aga
kõiki Paide Vallimäele jõudnuid fotografeeriti saabumisel, siis saab ka see
number peagi selgeks.

Vanasõidukite Suursõit 2015 märk tuleb eraldi tellida, see ei olnud
eelarvesse sisse planeeritud. Kõigil, kes osalesid sõidu algusest lõpuni,
on õigus tellida vastav märk. Märgi tellimiseks tuleb saata sooviavaldus
klubi kaudu või samal viisil, nagu toimus registreerimine sõidule, st
suursoit@vanatehnika.ee või mati@rexer.ee Märgi hind on 25 €. Märgi kuju
on analoogne eelnevatega ainult muutub „klassikalisemaks” s.t kaetakse
mitmevärvilise emailiga. Märgid valmivad augusti lõpuks. Märgi eest tuleb
tasuda analoogiliselt registreerimistasuga Eesti Vanatehnika Klubide Liidu
kontole juuli kuu jooksul.




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Iga viie aasta tagant on korraldanud Eesti vanatehnikahuviliste klubid ühiselt suurt vanasõidukite demonstratsiooni jaanipäevaaegse ringsõiduga mööda võidutuledest valget Eestimaad. Nõnda saab toimuma "vanatehnikalaulupidu" ka eeloleval, 2015. aasta suvel. Uuniklasi ootab ees neli sõidupäeva ja samapalju valgeid jaaniöid. Päevane läbisõit jääb 200 kilomeetri piiresse.


20.juuni – 23.juuni 2015 toimub Eestis juba neljas Vanasõidukite Suursõit, kuhu on oodatud kõik, kel südames vanaaegsed liiklusvahendid. Uudistamise rõõmu on pisikestele ja äratundmisnostalgiat vanematele - kõigile, kes leiavad teekondade kaardilt kodule lähima peatuspaiga, kuhu tulla näitust kaema, või lähima teelõigu, et sättida end teepervele lehvitama. Kel aga uunikum olemas, sel on ees sadu õlilõhnalisi kilomeetreid, unetuid öid mutrivõtmete seltsis ja ohtralt võidurõõmu kui tehnika vastu peab.

Vanasõidukite Suursõit 2015 toimub liikuva näituslaagrina, et ühendada Eesti vanatehnikahuviliste ja meie sõprade püüdlusi tehnikaajaloo talletamisel.

19. juuni 2015 kogunevad kaugemalt pärit vanatehnikahuvilised Pärnus, kus laagripaigaks on Konse kämping. Oodata on külalisi vähemalt Soomest ja Lätist.

20. juuni 2015 toimub suursõidu avamine ja näitus Pärnu linnas, start antakse kell 12.00. Osavõtjad liiguvad Kilingi-Nõmme ja Mõisaküla kaudu Lätimaale. Ööbimine Valmieras.

21. juuni 2015 naaseb vanatehnikaseltskond Eestisse. Kell 12.00 toimub näitus Valga linnas, Isamaalise Kasvatuse muuseumi perepäeva raames militaarmuuseumi hoovil. Pakutakse suppi. Kella 14 paiku liigutakse Tsirguliina-Tagula-Antsla-Sõmerpalu-Võru, kus on näitus kell 16.00. Ööbimine Rõuge Suurjärve maalilistel kallastel.

22. juuni 2015 hommikul kell 10 toimub ühine Maanteemuuseumi külastus. Kella 12 suundutakse Varbuse mõisa lõunasöögile. Edasi sõidetakse Põlva kaudu Moostesse. Tartusse jõutakse kella 17 paiku, toimub näitus kesklinnas (Küüni täanaval). Kell 19 sõidetakse ööbimiskohta, mis on Elva laululava kõrval. Paraadsõit Elvas kell 20.00.

23. juuni 2015 sõidetakse Palamuse ja Põltsamaa kaudu Võhmasse, kus toimub kell 13 lõunasöök ja näitus. Järgmiseks sõidetakse Türi ja Väätsa kaudu Paidesse, kus toimub kell 17.00 sõidu lõpetamine.

Ootame kõiki julgelt osa saama endiste aegade tehnikasaavutustest, kuulama algupärast mootorimüdinat ja nuusutama vanaisade sinisevingulisi unistusi kaugetest maadest! Näitused on tasuta.

OSALEJA MEELESPEA
1. Sõidukid osalevad avalikus teeliikluses ning peavad vastama õigusaktides ettenähtud nõuetele. Osalemiskriteeriumiks on vanus vähemalt 35 aasta, esteetiline ja originaalilähedane välimus, mis ei paneks piinlikku olukorda teisi osavõtjaid ja pealtvaatajaid.
2. Toimub eelregistreerimine, mille käigus on korraldajatel õigus otsustada sõiduki sobivuse üle.
3. Külastades Läti Vabariiki on vajalik ID-kaart või pass, sõidukil peavad kaasas olema registreerimistunnistus ja liikluskindlustuse roheline kaart.
4. Hoia heakorda, korista enda järelt ning juhi ka teiste tähelepanu sellele, et Eestimaa risustamine ei ole lubatud. Koristajaid palgatud ei ole.
5. Hoia silm peal enda tehnikal ning ole tähelepanelik ka teiste sõidukite suhtes. Kahjuks on palju inimesi, kes ei oska või ei taha mõista vanatehnika eripärasid. Turvamehed oleme ise.
6. Toitlustamine ja ööbimine ei ole osavõtutasu sees, kuid osalejatele edastatakse informatsioon erinevate ööbimisvõimaluste kohta - kõikjal on võimalik telkimine, oma magamisvarustusega saab piiratud arvul ööbida ka siseruumides, samuti edastatakse info lähikonna majutuskohtade kohta, kuhu saab broneerida majutuse. Ühist toitlustamist ei ole, va lõunasöögiks pakutav supikatel. Õhtuks ja hommikuks on kokkulepped kohalike toitlustajatega.

PEALTVAATAJA MEELESPEA
1. Vanatehnika on tihti vanem kui seda uudistav rahvahulk. Temasse tuleb suhtuda nagu oma kallisse pereliikmesse.
2. Vanatehnika taastaja on panustanud oma sõidukisse sadu või tuhandeid tunde. Austa tema tööd ja pühendumist.
3. Sõidukisse istumiseks, selle katsumiseks või peale ronimiseks küsi luba. Ära tõsta lapsi ise autosse. Ära ava ise uksi ega liiguta nuppe või linke. Vanad asjad võivad olla haprad.

Registreerimise ja osavõtutasu maksmise tähtaeg on 02.06.2015. Registreerimiseks tuleb saata aadressile suursoit@vanatehnika.ee osaleja nimi, telefon ja elektronposti aadress, samuti osavõtva sõiduki pilt ning üldandmed (mark, mudel, valmistamise aasta). Osalejate nimed ning sõiduki üldandmed koos pildiga avaldatakse vanatehnika.ee lehel. Osavõtutasu tuleb tasuda pärast registreerimise kinnituse saamist Eesti Vanatehnika Klubide Liidu arveldusarvele nr EE132200221061429917 (Swedbank).
 
Osavõtutasu on 20 eurot sõidukilt (sh juht), 10 eurot kaasreisija, 5 eurot üldhariduskoolides õppivad lapsed. Lasteaialapsed tasuta.


Eesti Vanatehnika Klubide Liidu liikmed on Classic Riders AMC (Narva), Eesti Vanamootorrattaklubi Unic-Moto, Klubi Unic, Pärnumaa Vanatehnika Klubi, Tartu Uunik Auto, Vanatehnikaklubi „Retrom“, Vanatehnika Klubi "Levatek", Vanamootorrattaklubi Wana-Kolga Tsiklitall ja Virtuaalne Vanatehnikaklubi.

EVKL eesmärgiks on põhikirja järgi ühiselt esindada vanatehnika klubide huvisid suhtlemisel valitsusasutuste, kohalike omavalitsuste ja teiste riigivõimu- ja valitsemisorganite, samuti avalik-õiguslike, eraõiguslike juriidiliste isikute, füüsiliste isikutega ning teiste koostööpartneritega. Kokku on lepitud tegevuse põhisuunad, milleks on:
1. vanatehnika klubide vahelise koostöö edendamine, sh vanatehnikaürituste toimumise aegade kooskõlastamine;
2. ühiste seisukohtade esindamine vanatehnikaga seonduva õigusloome kujundamisel;
3. suhtlemine rahvusvaheliste vanatehnikaorganisatsioonidega;
4. vanasõidukite tunnustamise alase tegevuse korraldamine ja selle alase arvestuse pidamine;
5. muude vanatehnikaalaste tegevuste arendamine, millised kinnitab EVKL-i üldkoosolek.

Vanasõidukite Suursõidu korralduse üldküsimustes palume pöörduda Tõnu Piibur +372 5116265, tonu@kuusaluautobaas.com.
Registreerimise ja osavõtutasu küsimustes palume pöörduda Mati Kits +3725525324.

Eesti Vanatehnika Klubide Liidu pressiteade
Tõnu Piibur







Jooksev täiendav info hakkab ilmuma Vanatehnika.ee lehel, Suursõidu teemas.

http://www.vanatehnika.ee/foorum/viewtopic.php?f=15&t=2713

Samuti tuleb eraldi teema registreerunud osalejatest ja sõidukitest.

Info kerge leitavuse ja selguse huvides me sealsetes teemades esialgu niisama arutelu ei plaani, aga see ei tähenda seda et arutelu üldse puuduma peaks. Tehke plaane, andke tuld ja muljetage möödunud Suursõitudest, kasvõi siinsamas.



Vanasõidukite Suursõit 2015



Info ööbimisvõimalustest

19.06.2015 – Pärnu
Laager on Konse Karavanikeskuses
Tel: +372 53435092 Fax: +372 4455070 E-mail: info@konse.ee
Aadress: Suur-Jõe 44a, Pärnu 80021 Eesti
GPS-koordinaadid: 58º23`05“N  &  24º31`35“E

20.06.2015 – Valmiera

Laager on kämpingus Lantus, mis asub Läti Vabariigis, Kocenu maakonnas, Bērzaines vallas
Kämping peaks olema võimeline mahutama kõik soovijad, kontaktid allpool.
Telefon: +371 28648679
www.laukumaja.lv
lantus@inbox.lv
"Lantus", Bērzaines pagasts, Kocēnu novads LV-4208

21.06.2015 - Rõuge
Laager on Rõuge Suurjärve ääres Ööbikuoru keskuses. Hommikul saab kasutada koolimaja pesemisvõimalusi.
Kohalikke majutuskohti Rõuge vallas vähemalt 22, seejuures ka Rõuge alevikus laagripaiga kõrval või jalutuskäigu kaugusel. Nimekirja leiab http://rouge.kovtp.ee/majutusvoimalused

22.06.2015 – Elva
Laager on Elva Laululava kõrval, kasutada saab põhikooli maja pesemisvõimalusi.
Info kohalike vaatamisväärsuste ning majutuse kohta http://www.visitelva.ee/kontakt/
Hommikusöögiks on valmistunud Pubi Vapper Mäger

23.06.2015 –Paide
Laager Paide linnamäel

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#2

Osalejate nimekiri:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...edit#gid=0
Vasta
#3

Lembit Solom

Wanderer W24, 1936

[Pilt: IMG_1499.JPG]


Wilhelm ja Hela Cardinal Von Widder, Saksamaa
Triumph TR6, 1973

[Pilt: 2013_1010cavi2013Italien0031_1.JPG]


Andrus Rikkas

Harley-Davidson WLA, 1943

[Pilt: H-D+WLA+1943.JPG]


Kaido Kaas
Iz Jupiter 2, 1971

[Pilt: Motikad+013.JPG]

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#4

Indrek Sirk

DKW F7 Front Luxus, 1938

[Pilt: 20140718SilverJaKathyPulm3.jpg]


Rando Ainlo
Mercedes-Benz W123

[Pilt: DSC_0138.JPG]


Raimo Hyttinen

Mercedes-Benz 300 Adenauer, 1952

[Pilt: Mercedes+Benz+300+Adenauer.jpg]


Toomas Arukask
GAZ M20 Pobeda, 1953

[Pilt: Pobeda+avaldus.jpg]


Jüri Hinsberg
GAZ 51A, 1971

[Pilt: 51.jpg]


Janno Kase
Ural M63, 1965

[Pilt: Ural+M63.jpg]

Märt Kirik

Ford A Tudor, 1930

[Pilt: Aonwall.jpg]


Einar Lallo
GAZ M-20 Pobeda, 1954

[Pilt: 380424_424618884240876_2128326135_n.jpg]


Mati Kits
Rover P5B, 1971

[Pilt: 13_001.jpg]


Vello Järvesalu

Volvo P1800, 1967

[Pilt: Volvo+2010.JPG]


Toomas Kivi

Fiat 500 Topolino, 1938

[Pilt: Fotokas+2014+401.JPG]


Veiko Praks

VAZ 21063, 1984

[Pilt: DSC_0016.JPG]


Arno Anier
VAZ 2102, 1971

[Pilt: 005.JPG]


Veiko Kallaspoolik
Land Rover Series III, 1979

[Pilt: WP_20140424_022.jpg]


Mauno Moon
GAZ-24, 1978

[Pilt: vzXI5MJQTGK.jpg]


Mart Joosep
GAZ-21, 1965

[Pilt: IMG_5124.JPG]


Liina Jutt
GAZ-21 1966

[Pilt: Volga_1_.jpg]


Erki Teemägi
Volvo 131 Amazon, 1969

[Pilt: IMG_7707.JPG]


Peep Põder
GAZ-24, 1977

[Pilt: IMG_0158.jpg]

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#5

Aivo Kont

Chrysler Royal Six, 1941

[Pilt: N96A0545.JPG]


Rein Lume
Moskvits-423, 1960

[Pilt: DSC_0008.jpg]


Ahto Lõhmus

GAZ-24

[Pilt: IMGP7257.jpg]


Andris Vanags

ZAZ-965, 1969

[Pilt: DSC_0002.jpg]


Valter Kreis

Ikarus Lux, 1972

[Pilt: 28.jpg]


Märt Jamnes
VW Transporter, 1977

[Pilt: _XLS7966.jpeg]

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#6

Andris Auzins

GAZ-24, 1979

[Pilt: GAZ-24_2.JPG]


Gert Havik
Willys Overland, 1948

[Pilt: Willys+Overland+1948.JPG]


Raivo Hannus
Ford Edsel, 1959

[Pilt: laidoner143.jpg]


Harry Lindh
Renault 8S, 1970

[Pilt: Renault+8.JPG]


Jarkko Rämä
VW Karmann Cabrio, 1954

[Pilt: Jarkko+R_m_.jpg]


Jüri Vaikjärv
Fiat Retro, 1938/2008

[Pilt: Fiat-Retro.JPG]


Mart Uusküla
BMW R-75, 1943

[Pilt: BMW.jpg]


Jüri Koster
Cadillac Fleetwood, 1966

[Pilt: IMG_8913.JPG]


Linards Zandovskis
Renault R4, 1975

[Pilt: DSC03345.JPG]




Endel Napast

LAZ-695, 1982

[Pilt: _S017528.jpg]

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#7

Roland Kork

Buick Super Riviera, 1958

[Pilt: unnamed.jpg]



Rain Mürkhain
M401, 1954

[Pilt: P1010001.JPG]


Rein Kork
Ural M67-36P

[Pilt: 42.jpg]


Margus Igga
Opel Manta A, 1971

[Pilt: P5103760.JPG]


Mati Taar
UAZ-469B, 1974

[Pilt: IMG_20150510_091557.jpg]


Ivo Uukkivi
GAZ M-72 Pobeda, 1956

[Pilt: IMG_5663.JPG]


Ivo Kerdt
Jawa 634, 1980

[Pilt: jawa+1.JPG]


Silver Otterklau
K-55, 1956

[Pilt: K-55.jpg]


Valdis Kupcis
GAZ-21, 1965

[Pilt: volga8.jpg]


Artis Grinfelds
VAZ 2102, 1980

[Pilt: 1097927_486536494769567_1345242630_o.jpg]


Aivar Võsa
Jawa 360, 1968

[Pilt: Jawa+360+1.jpg]


Gunnar Pällo
GAZ-69, 1967

[Pilt: IMG_0130.JPG]


Ivar Aasmäe
K-750M, 1968

[Pilt: 20140727_170532.jpg]

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#8

Allan Guitor

Adler Junior, 1938

[Pilt: 53.jpg]


Heino Jaanus
ZiS-110B, 1956

[Pilt: IMG_7696.JPG]


Kristo Kikas
M-750M, 1973

[Pilt: 55.jpg]


Gunnar Kask

Rolls-Royce Silver Shadow, 1979

[Pilt: unnamed_001.jpg]


Marek Põder
KMZ M-72, 1956

[Pilt: 57.jpg]


Aivar Michelson
BMW R-35, 1948

[Pilt: P4010007.JPG]


Edgar Aadusoo
VW Põrnikas, 1973

[Pilt: IMG_0479.PNG]


Margus Kristjuhan
VW K-70, 1973

[Pilt: Uunikute+T_hes_it+2008+001.jpg]


Eugen Muga

Saab 90, 1984.

[Pilt: unnamed1.jpg]


Mihails Judovs
GAZ-69, 1965

[Pilt: 287.JPG]


Sergei Didõk
Citroen DS-23, 1973

[Pilt: unnamed2.jpg]


Jaak Kirsipuu
Cadillac Fleetwood Brougham

[Pilt: DSC_0145.JPG]


Boris Porietis
Mercedes-Benz Simplex replica, 1903

[Pilt: Mercedes-Simplex_+1903+replika.JPG]

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#9

Hindrek Raudväli

GAZ M20 Pobeda, 1954

[Pilt: Pobeda.jpg]


Margus Guitar
Buick Electra, 1959

[Pilt: IMG_2013.JPG]


Georgijs Sovetovs
VW Käfer 1300, 1972

[Pilt: IMG_1589.JPG]


Kaarel Simson
Saurer, 1942

[Pilt: 69.jpg]


Ernests Ronis
GAZ-21, 1966  

[Pilt: 20150516_191802_resized.jpg]


Elmar Murs
SISU LP128 CIT, 1979

[Pilt: 2015-05-25+14_28_07.jpg]


Sven Peets
Land Rover 88, 1983

[Pilt: suursoit131.jpg]


Aigars Kalve
GAZ-24, 1980

[Pilt: DSC_8713.JPG]


Tiit Riisalu
Pannonia T1, 1964

[Pilt: IMG_1687.jpg]


Jaan Sild
Zündapp K800, 1937

[Pilt: IMG_0651.JPG]


Jevgeni Popov
Mercedes-Benz, 1938

[Pilt: Regata-Bauska+010.jpg]


Jüri Bäärs
VAZ 2103, 1976

[Pilt: 2015-05-27+19_22_24.jpg]



Toomas Olbrei

GAZ-21R,  1969

[Pilt: 78.jpg]


Sven Golovkin
GAZ-21, 1960

[Pilt: dMqFHvydXxQ0K2jRTdroCcp9gEcpJIMZAhbmKGc6...=w990-h519]

Toomas Pavelson
IZ-412, 1978


Kert Kullik
BMW R-35, 1948

[Pilt: IMG_1165.JPG]


Tiit Kullik
IZ-350, 1948

[Pilt: IMG_1167.JPG]

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#10

Margus Kivi

Saab 99, 1977

[Pilt: CAM04150.jpg]


Lembit Nael
MAN 4500A, 1944

[Pilt: MAN.jpg]


Urmas Tingas
TA 6-1, 1964

[Pilt: IMGP4444_TA6-1.jpg]


Ahti Nael
GAZ 63, 1967

[Pilt: GAZ+63.JPG]


Urmas Teearu
Harley-Davidson 32V, 1932


Karl Jalakas
VAZ 21011, 1975

[Pilt: 10610478_873023862749865_488046077984754000_n.jpg]


Ingvar Sedman
GAZ-69, 1965

[Pilt: 89_002.jpg]


Janek Lindau
Moskvits 427, 1973

[Pilt: 90_001.jpg]


Heiki Reitel
GAZ-21, 1960

[Pilt: DSCN5410.JPG]


Villu Nael
Ford BB, 1932

[Pilt: 18.JPG]


Raivo Ojaveer
GAZ-69A, 1971

[Pilt: 93.jpg]


Sven Tiirusson
International Harvester Travelall, 1972

[Pilt: harvester.jpg]


Svetlana Kasherina
VAZ 2103, 1974

[Pilt: P1060671.JPG]


Petteri Eskola
Ford A, 1928

[Pilt: Ford+A+1928.jpg]


Ziedonis Kaulakains
GAZ 22, 1970

[Pilt: 492.JPG]


Ave Nael

Mercedes-Benz 200, 1968  

[Pilt: Mercedes-Benz.jpg]


Väino Linde
GAZ-63, 1962

[Pilt: P7240151.JPG]


Vallo Suitso
MZMA 2138, 1978

[Pilt: piidsf-GynK977mpEzqYjM0CTmnTDEM9qaMnkIbd...=w990-h519]


Uno Kübar
Chevrolet M1009

[Pilt: IMG_0312.JPG]


Ilmar Kuusk
Jawa 634, 1978

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#11

Avo Kompus

IZ Planeta, 1963

[Pilt: IMG_1886.JPG]


Marko Aug
GAZ-24, 1978

[Pilt: 104.jpg]


Rain Laasner
IMZ M8903, 1980

[Pilt: 20150530_102701.jpg]


Aivis Liepins

Volvo 164E,

[Pilt: IMG_5302.JPG]


Ivars Ozölins
VAZ 2101, 1978

[Pilt: vaz2101.jpg]


Mati Nael
AZLK 2140, 1984

[Pilt: 108.jpg]


Reigo Vilu
Jawa 354/04, 1958

[Pilt: pjIEd0hQRdaXjQrN1WFtjpVU2ZvWtHtlfygVBy4r...=w990-h519]


Mait Klaassen
GAZ-21 US, 1969

[Pilt: CAM00288.jpg]


Janis Buka
IZ 2125, 1975

[Pilt: IMG_0420.JPG]


Agris Smits
VW T3 Westfalia, 1982

[Pilt: image002.jpg]


Ainars Indriksons
Opel Kapitän, 1962

[Pilt: 1962g.JPG]


Aare Nurm
GAZ 21P, 1967

[Pilt: tvbiFG93CJ17yfSHoTL6kcWjfmx1X2WfXhh8TmT5...=w990-h519]  


Aivar Palk
IZ Jupiter 2K, 1967

[Pilt: IMG_0014.jpg]


Taavi Rokka
VW Karman Ghia, 1969

[Pilt: 116.jpg]


Harri Tiidus
MG B, 1975

[Pilt: 117.jpg]


Erik Lidmets
Jaguar XK 120, 1953

[Pilt: 118.jpg]


Katre Unt-Lidmets
Porsche 911, 1972

[Pilt: 119.jpg]


Sandra Lutterus
Daimler SP 250, 1961

[Pilt: 120.jpg]


Andres Koldre
Ikarus 260. 37,  

[Pilt: image001.jpg]


Ivar Aasmäe
GAZ-69, 1973

[Pilt: X2RK-OLPwy3ZgMasMW2oVekY9Khkuh2Jw0wKt1m_...=w990-h519]

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#12

Lembit Lillemets
RAF 2203, 1979

[Pilt: 123.jpg]


Anti Seli
GAZ-14 Tsaika, 1983  

[Pilt: 20150601_102618.jpg]


Mati Solom
VAZ 2106, 1979

[Pilt: 20150521_114606.jpg]


Vello Vilu
Nissan Sunny B11

[Pilt: sunny.jpg]

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#13

Mart Liho

Mercedes-Benz 230, 1966

[Pilt: 1155549803_100_8603.jpg]


Aare Lehtmets
Iz-49K, 1952

[Pilt: iz+49k.jpg]


Aivar Tiik
Gnome Rhone, 1938  

[Pilt: DSC00772.JPG]


Heiki Vint
Jawa 350/360, 1969

[Pilt: Jawa+350+Suurs_iduks_.jpg]


Andres Kortel
GAZ-52, 1979

[Pilt: 52.jpg]


Uko Truu
Jawa 250 /353-03, 1957

[Pilt: Photo0140.jpg]


Väino Peebo
GAZ-69, 1955

[Pilt: GAZ+69.JPG]


Villu Peebo
GAZ-AA, 1946

[Pilt: GazAA.JPG]


Ivar Lindla
Indian Chief, 1946

[Pilt: DSC_1925.JPG]


Taavi Taros
Jawa 354, 1964

[Pilt: IMG_20150509_183435.jpg]


Henn Siilbek
GAZ-21

[Pilt: IMG_1366.JPG]


Margus Siilbek
GAZ-13

[Pilt: IMG_1365.JPG]


Pelle Pello
GAZ-69, 1961

[Pilt: WP_002353.jpg]


Marek Iila
K750 M, 1966

[Pilt: 140.jpg]


Pavels Mazors
RAF 2203

[Pilt: DSC_0469.JPG]


Aldo Mihkra

GAZ-21i, 1960

[Pilt: 20150531_140358.jpg]


Allan Kaasik
Citroen DS 2CV6,  

[Pilt: 143.jpg]


Urmas Valgma
SKV Katrineholm, 1962

[Pilt: DSC04590.JPG]

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#14

Arne Sõna

Renault R18Turbo, 1984

[Pilt: N-V_RU+225+046.jpg]


Martti Suur
IZ-412IE,

[Pilt: Mosse_1_.jpg]


Jaak Ermits
Saurer 2DM, 1969

[Pilt: P5306556.jpg]


Heiki Ennok
Mb-750M, 1973

[Pilt: MB750M.jpg]


Marek Heinsaar
Jawa typ 20, 1968

[Pilt: jawa.JPG]


Mads Michael Hastrup Nilsson
Citroen DC 23, 1973

[Pilt: DSC09041.JPG]


Silver Tigane
Iz-56, 1960

[Pilt: P1010016.JPG]


Kaido Nael

Praga S572, 1965

[Pilt: DSC06387.JPG]


Laszlo Zagyva
Citroen DC, 1972

[Pilt: DSC_0333.JPG]


Üllar Suvemaa
Nash Special Six, 1929

[Pilt: _MG_3741small.jpg]


Eno Hermann
TA6-1, 1949

[Pilt: 155.jpg] 


Arno Jõemaa
BMW R45, 1979

Helja Jõemaa
K750 M, 1968

Meelis Jõemaa
Vjatka VP 150, 1962

Indrek Jõemaa
Jawa 634, 1976

Veljo Jõemaa
Ural M63P, 1972

Eigo Jõemaa
Dneprs MT10, 1975

Kristin Kase
VAZ 2103, 1974

Vello Närep
K-750 V, 1961

[Pilt: 163.jpg]

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#15

Heiki Riim

Saab 96, 1974

[Pilt: 164.jpg]


Meelis Juursoo
GAZ 24-10

[Pilt: 165.jpg]


Rein Nael
MAN 630-L2A, 1962

[Pilt: 166.jpg]


Heiki Nael
Dodge W300M, 1960

[Pilt: 167.jpg]


Eva Salu
VAZ 2101, 1974

[Pilt: 168.jpg]


Jari Ala-Ilomäki
SISU K42-SP, 1961

[Pilt: 169.jpg]


Väino Karu

M408, 1970

[Pilt: 170.jpg]


Otto-Martin Karu

IZ-412, 1970

[Pilt: 173.jpg]


Ervin Karu
ZAZ-968, 1975

[Pilt: 172.jpg]


Raivo Nestor
GAZ-M20 Pobeda, 1955

[Pilt: 176.jpg]


Viktor Grab
VAZ-2106, 1976

[Pilt: 174.jpg]


Valdur Kaelep
VAZ-21063,

[Pilt: 175.jpg]


Gunnar Ulfsak
M-412, 1973

[Pilt: 178.jpg]


Jaan Ott
BMW R-35


Einar Potter
K-750, 1967

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#16

Mõned killud Mõisakülast:

[Pilt: 1]

http://nagi.ee/photos/Aspelund/sets/396419/

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#17

automoto.ee mõnulehel facebookis on ka jooksvalt täienev fotogalerii: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10153334678241224.1073741827.230479571223&type=1
Vasta
#18

Panin eile õhtul Autolehe veebi kolm galeriid esimesest sõidupäevast (Pärnu, ülesõit ja Valmiera).
Vasta
#19

Panin oma kodulehele samuti esimese päeva galerii: http://www.rallifotod.eu/album502/fotod.html

Kattub osaliselt Autolehes olevaga, aga mitte täielikult.
Vasta
#20

Pildid Tartust

https://www.flickr.com/photos/35633958@N...2761030764
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne