IV Tarvitet Massinate Väljasöit 13.06.2015.-Tulemused, pildid ja järelkajad.
#81

Tänan korraldajaid Väga toreda ürituse eest. Kindalsti võtame ka 2016 a kalenderplaani selle sõidu. Väga meeldiv, et ei pidanud kella peale sõitma ja ristsõna oli ka kavalaid vimkasid täis, tore näha värskeid ideid.

Tehnilise poole pealt pidas sõiduk (must Gaz 3102) hästi vastu. Küll tuleb nüüd sildade määrimine ette võtta, kirigises teine nagu vedruvanker. Üks udutuli saab kehva ühendust ning mandrile naastes lakkas suunatuli töötamast (vabandan siinkohal Martti ees, kellele tuli väikese üllatusena praamikolonnis minu parempööre enne Haapsalu linna. Enda meelest näitasin suunatuld pikalt, kuid tegelikkuses see ei töötanud - lisakaitsmed andsid kehva ühendust).
Vasta
#82

(14-06-2015, 23:57 PM)robi Kirjutas:  Tänan korraldajaid Väga toreda ürituse eest. Kindalsti võtame ka 2016 a kalenderplaani selle sõidu. Väga meeldiv, et ei pidanud kella peale sõitma ja ristsõna oli ka kavalaid vimkasid täis, tore näha värskeid ideid.

Tehnilise poole pealt pidas sõiduk (must Gaz 3102) hästi vastu. Küll tuleb nüüd sildade määrimine ette võtta, kirigises teine nagu vedruvanker. Üks udutuli saab kehva ühendust ning mandrile naastes lakkas suunatuli töötamast (vabandan siinkohal Martti ees, kellele tuli väikese üllatusena praamikolonnis minu parempööre enne Haapsalu linna. Enda meelest näitasin suunatuld pikalt, kuid tegelikkuses see ei töötanud - lisakaitsmed andsid kehva ühendust).

Vabandused vastu võetud!
Ehmatav olukord oli küll, õnneks lõppes siiski hästi.
Vasta
#83

Ekipaaz nummer 007 tänab korraldajaid tipp-topp ornungi eest ja ilm oli ka easti valitud.
Lõuna ajal supp oli nagu supp olema peab, lusikas seisis ilusti püsti sees ja maitses ka hää. Mandrikokad ostke ära vöi tehke järgi.
Õhtupoole akkas saar vähekene köikuma ka, a juu see Söru praam vähekene töukas ka seda sealt ääre pealt.
Pagass oli seest ilusaesti öbe all kui öhtul sinna sisse sai vaadatud, köik asjad olid nii ilusaesti ühte värvi läinud seal sees. Tegelt ma arvasin kohe, et see veinipudeli punn oleks tulnud sinna augu ette enne söitu panna, a mitte pärast.

See oli sellele autole (Triumph TR7) esimene sõit. Kilte tuli kokku viis sotti, uksest ukseni. Ja eameel oli näha, et puuduvad amordid olid ka vahepeal koju saabunud, ilma nendeta seal kardirajal ilusaid poognaid ikka ei joonista, see sai nüüd küll järgi proovitud.
A selle Kõpu peaks ikka risti-rästi läbi sõitma järgmine aasta ! A muidu Super-Lux ehk 06.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, E21 320/6 
Vasta
#84

Kahjuks sõitma ei saanud (kuna ei ole veel piisavalt tarvitet massinat), aga Tubala vaia juures käbilaskmist käisin kiibitsemas küll. Toodi ju üritus lausa koju kätte. Lisaks laskjatele jäid pildile ka igasugu sõiduvahendid. Kuna minu ajaplaan oli piiratud, siis ei saanud pildile ei kõiki massinaid, ammugi mitte kõiki inimesi. 
aga midagi võib Snapi albumist siiski vaadata: http://www.snap.ee/user/ennww/album/tmv15

Ka pealtvaatajele oli üritus igati muhe. Loodame, et traditsioon jääb kestma.
Vasta
#85

Kiitus ja tänusõnad ka ekipaaž nr 75 (Jaguar XJ) poolt fantastilistele korraldajatele kui ka ülitoredatele sõidukaaslastele.
Milline äärmiselt tore ja sümpaatne seltskond! Puhas rõõm! Smile

Kohtumiseni loodetavasti järgmisel aastal ja ehk trehvab mujalgi - Eesti on ju niiiiiiiii väike...! Wink

Päikest!
Vasta
#86

Suurimad tänud ekipaaz nr.100 poolt väga toreda ürituse eest !!! Meie rännak lõppes alles pool tundi tagasi ja kilte spidokal kokku 1071 km. uksest ukseni. JÄRGMISEL AASTAL IKKA KOHAL!!!
Vasta
#87

Ahoi, väljasöitjad!
Korraldajad tänavad rohke osavõtu ja meeldejääva päeva eest!

Nüüd on kõik tulemused vormistatud ja esimeses postituses olemas!!!
Vasta
#88

Sügav kummardus korralduskomiteele. Oli väärt üritus ja ilma tellimine läks ka täkkesse. Lõpuprotokollidesse on jäänud sisse esialgu regatud masin, kuigi ma hommikusel möllimisel nägin, et seal tabelis oli õige. Oluliselt see asja ei muuda ja minu pärast pole tabeleid muutma vaja hakata.

Ruut@BMW316BaurTC1
Vasta
#89

Pilte eriti pole, aga üks vahejuhtum teel jäi pardakaamera peale küll.

2002 Volvo S80 D5
1987 Volvo Nilsson 740 "kaubik"
Vasta
#90

Ekipaaž 106 tänab korraldajaid mõnusa nädalavahetuse eest.

[Pilt: 01087060271d5e9.jpg]


Eesti Ladaklubi eriauhind kiireimale Ladale väljapoolt klubi liikmeskonda

[Pilt: 010870602920eef.jpg]
Vasta
#91

Kagueestlased nüüdseks samuti pikast reisist toibunud - nagu teemas juba kombeks, siis mainiks samuti ära kilometraaži, milleks oli viisakas 960km.

Üritus algas Tartust startimisega reede pärastlõunal ning pärast toidu ja tankimispeatusi maabusime Rohuküla sadamas paarkümmend minutit enne viimase praami väljumist. Kui tuli aeg järjekorrast kiirelt startida, selgus tõsiasi, et lõigul Pärnu -> Rohuküla on starteri küljest eraldunud tõmberelee. Egas midagi, mõnusalt pehmete istmetega harjunud jalad tuli lükkamise tarbeks väga kiirelt liikuma saada. Praamil sai tehtud 20 minuti remont, kus kaasasolevatest varudest sai leitud üks ülemõõduline viiene polt, millega tõmberelee taas starteri külge ühendada. Teine algupärane polt oli säilinud ning pikutas starteri peal.

         

Võistluseni sujus kõik kenasti, Ristimäel mitte käinutena panime maha ka märgi. Ikka nagu kohalikuks kombeks, mitte puu sisse kruvikeerajaga kraapides : "Vasja oli siin".
   

Kruusalõigud olid suhteliselt vaevalised ning mõjusid vist kõikidele masinatele kurnavalt - ehe näide sellest oli kohaliku noorhärra lahtise silindripeaga Stella. Siiski universaalautole kohaselt meie varustuses tööriistu leidus ja külamehe masinale taas hääle sisse. Hoolimata asjaolust, et tugev noor hiidlane keeras puruks ühe neljast silindrikaant hoidvast poldist.
   

Eelpooltoodud pildilt kumab välja natuke liiga lai naeratus teise õnnetuse üle - ärge muretsege, karma tegi selle meile peagi tagasi. Heltermaa külje all algasid probleemid tuledega ning pasun otsustas mitte töötada. Õnneks oli meil oidu teha kiire peatus kapoti avamiseks. Vaatepildiks poolenisti sulanud generaatori + juhtmed vastu kollektorit. Taas tööriistakastid välja ja pooleks sulanud/deformeerunud juhtmed vahetusse. Remondi käigus hakkas silma ka end ümber keeranud kiilrihm, mille vahetamise otsustasin teha enne Käina rada.
   

Teel Käinasse kiilrihma poolsuse vahetus ununes ja pärast autost kola välja viskamist sai rajale suure hooga peale tuisatud. Esimesel käiguvahetusel süttis generaatori märgutuli, kiirpilgul paistis tahavaatepeeglist must usjas sõõr. Selge pilt, mälu värskendatud!
Liiga kiirelt roniva seieri ning mootori kahjustamise hirmus sai 2 kurvi hiljem tehtud rihmavahetus, mis Tarvitet Massinate poolt Näoraamatusse lisatud videos samuti kaugvaates paistab. 

Õhtune oleng oli meeleolukas, eriti teeb rõõmu, kui omad mehed võidu koju toovad ja saavad ise nentida, et nii mõnusalt ja rahulikult sai üritust võetud. See näitab, et Tarvitet Massinate Väljasõit on üritus, kus ei pea võidu saamiseks olema kiire ja vihane Smile

Meie seltskonna ühispilt teede lahknemisel - pühapäeva pärastlõunal Haapsalu Selveris.

   
 

Taas väga hästi sujunud üritus - ainsaks lisasooviks on, et järgmisel korral lusikaseisusuppi jätkuks ka viimastele ekipaažidele Smile

Au ja kiitus korraldusmeeskonnale!
Vasta
#92

Kellegil rohkem pole pildimaterjali ?
Vasta
#93

Elamus tähtsam, mis sa ikka pildistad. 

Tegelikult, lihtsalt pidevalt tegemist ja ei saa ju legendi lugeda kui peegelkaamera kaelas ripub.

2002 Volvo S80 D5
1987 Volvo Nilsson 740 "kaubik"
Vasta
#94

Videokokkuvõte kaardilugeja kaamerasilmast.
https://www.youtube.com/watch?v=OlkznIyokFU
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne