Jõud kaob ära?
#1

Tegu M 72-ga ( K750) 

Kohapeal käima lüües anna tuuri palju tahad, ilusti jõuliselt läriseb. Kui aga asun sõitma , on asi teisiti. Kirjeldan...

Alustan sõitu, lisades gaasi tõmbab hinge kinni- parem silinder töötab katkendlikult (parempoolne küünal tahmub kuigi vahetan uute vastu). Lisades sujuvalt gaasi, võtab tasapisi hoo üles ja mõlemad silindrid töötavad. Jällegi, et hoogu juurde saada uue käigu vahetuseks pean lisama gaasi, mispeale taas hing kinni ja puterdab. Alla mäge pole jõulist vedu vaja, siis nagu tiksub ühtlaselt. Milles võiks olla viga?
Vasta
#2

(12-03-2015, 14:57 PM)elumees Kirjutas:  Tegu M 72-ga ( K750) 

Kohapeal käima lüües anna tuuri palju tahad, ilusti jõuliselt läriseb. Kui aga asun sõitma , on asi teisiti. Kirjeldan...

Alustan sõitu, lisades gaasi tõmbab hinge kinni- parem silinder töötab katkendlikult (parempoolne küünal tahmub kuigi vahetan uute vastu). Lisades sujuvalt gaasi, võtab tasapisi hoo üles ja mõlemad silindrid töötavad. Jällegi, et hoogu juurde saada uue käigu vahetuseks pean lisama gaasi, mispeale taas hing kinni ja puterdab. Alla mäge pole jõulist vedu vaja, siis nagu tiksub ühtlaselt. Milles võiks olla viga?

Ma ise kahtlustan õhu pealevoolu paremasse silindrisse- nimelt parema poole ühuvoolik on lühem ja teravama nurgaga õhupuhastist karbussi. Tuuri andes tekib tubli hõrendus voolikus ja mingil määral tõmbub vast voolik koomale ja õhu juurdepääs väheneb veelgi või sootuks kui peaks juhtuma et vooliku päris kokku tõmbab. Päris kokku ei tohiks tõmmata kuna voolik ikka päris paksuseinaline ja lühike-jäik. 
Vasta
#3

Kontrolli üle elementaarsed asjad: süütemoment ning selleosade korrasolek, karburaatorid puhastada ning reguleerida ning sünkroniseerida.
Kõlab ikkagi toitesüsteemi anomaaliana. Võta karburaatorid elementaarosadeks ning puhasta hoolikalt ning puhu suruõhuga kõik kanalid läbi. Segunõelad seadista keskmisesse asendisse ning seadekruvid vastavalt manuaalile("Palu piibel") ning katsetama - vajadusel segunõela kas allapoole või üles.
Samuti kontrolli üle kolvirõngaste lukupilud, tahmumine võib tulla ka liigsest õlist, mis põlemiskambrisse satub(selljuhul peaks ka sinine vine järgi olema).
Liiga rikkale küttesegule viitab mustem suits gaasiandmisel ning tugev bensiiniving.

Jaksu ning kannatlikku meelt.

Sünkroniseerimisest ka "Palu piiblis" hea õpetus.
Vasta
#4

(12-03-2015, 15:29 PM)ats97 Kirjutas:  Kontrolli üle elementaarsed asjad: süütemoment ning selleosade korrasolek, karburaatorid puhastada ning reguleerida ning sünkroniseerida.
Kõlab ikkagi toitesüsteemi anomaaliana. Võta karburaatorid elementaarosadeks ning puhasta hoolikalt ning puhu suruõhuga kõik kanalid läbi. Segunõelad seadista keskmisesse asendisse ning seadekruvid vastavalt manuaalile("Palu piibel") ning katsetama - vajadusel segunõela kas allapoole või üles.
Samuti kontrolli üle kolvirõngaste lukupilud, tahmumine võib tulla ka liigsest õlist, mis põlemiskambrisse satub(selljuhul peaks ka sinine vine järgi olema).
Liiga rikkale küttesegule viitab mustem suits gaasiandmisel ning tugev bensiiniving.

Jaksu ning kannatlikku meelt.

Sünkroniseerimisest ka "Palu piiblis" hea õpetus.

Peal on muidu jawa 638 karpad. Samas seisnud mõnda aega paak tühjana- umbes aasta. Vaatan bensiini paagist kütuse pealevoolu üle, äkki sealt takistus ees, samuti karpade tüüsid puhtaks, lisaks usun, et poleks ka paha kahe poole õhu omavaheline ühendamine lisaõhuvooliku näol...
Vasta
#5

Proovisin sõita korraks ilma õhupuhastita, kõik endine- jõudu ikka pole, vahetasin parema silindri õhuvooliku ära korrektse vastu- ikka sama asi. Tundub, et õhku saab peale hästi. 
Käisin just sõidus- poole gaasiga saab hoo üles kuni 70 km /h kuid kui äkki gaasi anda, on kohe parem silinder kadunud ja veab ainult vasemaga. Eks ta seisis mul pikalt, tundub, et kusagilt takistab ikkagi bensiini pealevoolu, kas siis karpade tüüsid, bensiinipaagi kraan... asja uuritakse :-)
Vasta
#6

(13-03-2015, 14:40 PM)elumees Kirjutas:  Proovisin sõita korraks ilma õhupuhastita, kõik endine- jõudu ikka pole, vahetasin parema silindri õhuvooliku ära korrektse vastu- ikka sama asi. Tundub, et õhku saab peale hästi. 
Käisin just sõidus- poole gaasiga saab hoo üles kuni 70 km /h kuid kui äkki gaasi anda, on kohe parem silinder kadunud ja veab ainult vasemaga. Eks ta seisis mul pikalt, tundub, et kusagilt takistab ikkagi bensiini pealevoolu, kas siis karpade tüüsid, bensiinipaagi kraan... asja uuritakse :-)

Vaata, ega kraani settepotis või ujukikambri põhjas  vett pole ? Vesi on bensust raskem ja püsib põhjas, kui pöörded suurenevad kulub rohkem bensu ja imeb ehk vett sekka.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne