16-03-2015, 21:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2015, 21:32 PM ja muutjaks oli maitus.)
Lõhnab uue ja pika teema järgi, sest olen loll kui lauajalg ja iseseisvalt asjaga kindlasti hakkama ei saaks ja aega on ka vähe . Eks enne loen muidugi ka läbi mis siin eelnevalt sellel riista kohta kirjas on.
Õnnestus siis suht juhuslikult saada selline isend ja 150 raha tundus aus hind olema. Arvel ei ole asi kunagi olnud, aga poe dokud on olemas. Huvitav kas nendest piisab, et arvele saaks. Ise arvan, et see oleks väga loogiline, aga iseenese tarkusest iga kord ei piisa . Seisukorra kohta ei oska muud öelda kui et sõiduriist see hetkel kindlasti ei ole. Käimaloomisvänt ei hakka ka millegi taha, ehk õige vähe lõpust ainult. Värv ei kõlba kusagile, plekid on kõvasti kriipida saanud ja rooste oma tööd hakanud tegema. See-eest paistab aga, et läikivad osad on ideaalses seisukorras. Sadul on kulund ja logiseb, aga see on ainuke asi mille uuendamisega ma suurepäraselt hakkama saan , paak on mõlkis, kõik käepidemed keelrevad ilma, et need midagi liigutaksid, lenksud on rõvedelt kokku keevitatud murdekohast jne. Ainuke asi mille korrasolekust aru on saada, on tagapidur. Spidokas näitab, et riistal on juba 30 km/h hoog sees, aga silmaga liikumist ei tähelda. Kas võib järelduse teha, et spidokas on õhtal?
Ja mida sellele pillile üldse paaki valada- passis on kirjas, et 72-hte ??? Minumeelest ei ole sellist asja enam olemas ju.. või siiski?
Ma loodaks siit saada kõigepealt natuke infi selle kohta, et millised on Delta tüüpvead, mis kindlasti üle tuleks vaadata, või on tark ta üldse algosadeks võtta- pean silmas mootorit. Ehk on midagi mida peaks vaatama enne lahtivõtmist ? Ülejäänud läheb niikuinii algosadeks, sest tahan sellest asjast prillikivi teha .... kui juba üldse teha ...!!!
Pilte siis ka:
Kas olen hinnaga kaapida saanud, või on ok ?
Õnnestus siis suht juhuslikult saada selline isend ja 150 raha tundus aus hind olema. Arvel ei ole asi kunagi olnud, aga poe dokud on olemas. Huvitav kas nendest piisab, et arvele saaks. Ise arvan, et see oleks väga loogiline, aga iseenese tarkusest iga kord ei piisa . Seisukorra kohta ei oska muud öelda kui et sõiduriist see hetkel kindlasti ei ole. Käimaloomisvänt ei hakka ka millegi taha, ehk õige vähe lõpust ainult. Värv ei kõlba kusagile, plekid on kõvasti kriipida saanud ja rooste oma tööd hakanud tegema. See-eest paistab aga, et läikivad osad on ideaalses seisukorras. Sadul on kulund ja logiseb, aga see on ainuke asi mille uuendamisega ma suurepäraselt hakkama saan , paak on mõlkis, kõik käepidemed keelrevad ilma, et need midagi liigutaksid, lenksud on rõvedelt kokku keevitatud murdekohast jne. Ainuke asi mille korrasolekust aru on saada, on tagapidur. Spidokas näitab, et riistal on juba 30 km/h hoog sees, aga silmaga liikumist ei tähelda. Kas võib järelduse teha, et spidokas on õhtal?
Ja mida sellele pillile üldse paaki valada- passis on kirjas, et 72-hte ??? Minumeelest ei ole sellist asja enam olemas ju.. või siiski?
Ma loodaks siit saada kõigepealt natuke infi selle kohta, et millised on Delta tüüpvead, mis kindlasti üle tuleks vaadata, või on tark ta üldse algosadeks võtta- pean silmas mootorit. Ehk on midagi mida peaks vaatama enne lahtivõtmist ? Ülejäänud läheb niikuinii algosadeks, sest tahan sellest asjast prillikivi teha .... kui juba üldse teha ...!!!
Pilte siis ka:
Kas olen hinnaga kaapida saanud, või on ok ?