Tundmatu motikas.
#1

Mille raam on pildil?

http://2.bp.blogspot.com/-sVNm6nY3mHI/VR...C13890.JPG
Vasta
#2

Tõenäoliselt II maailmasõja eelne võrriline... Sachsi 98 cm3 mootoriga.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

(01-04-2015, 17:22 PM)Aspelund Kirjutas:  Tõenäoliselt II maailmasõja eelne võrriline... Sachsi 98 cm3 mootoriga.

Justkui Exspress?
Vasta
#4

Seda raami tuleks igaks juhuks uurida, nii arvas anonüümne helistaja! Kas oleks võimalik seda veel uurida ja vb pildistada? Tuleks selgitada, kas on raaminumbrit (sadulamuhvil või raamikaelal vm, kas on raamikaelal sildiauke või neete. Ei teeks paha pilt teisest küljest, ketirattast, väntadest, paagiküljest. Vb tuleks üldse ära tuua sealt, kuigi üsna õnnetu jäänusega tegu...
Vasta
#5

Kahjuks ei leidnud raaminumbrit lenksu juurest ega ka sadulatorul ning ka neediaugud puuduvad, ehk peaks traatharjaga neid kohti puhastama. 
Vändad liiguvad, kuid rool on üle keeratud, justkui viimane sohver oleks üle lenksu lennanud, raam on ka veidi kõver.

http://2.bp.blogspot.com/-S0yY7AB9LEc/VR...C13896.JPG

http://4.bp.blogspot.com/-jdNA-sdMXhs/VR...C13894.JPG

http://3.bp.blogspot.com/-LTDVnGM3SPU/VR...C13893.JPG

Paagi küljes olev käigukangi kinnitus asub nüüd paagi sees.
Vasta
#6

"Tagahargi" otste kuju põhjal võiks olla igal juhul Express (SL102 ?).

Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Vasta
#7

(02-04-2015, 20:06 PM)kass Kirjutas:  Oh õudust! Aga tänan piltide ja info eest!


See "õudust" liigub nüüd Türi poole.

Raamil leidsin sadula juurest numbrid, mis olid justkui 123, kuid kahjuks ei olnud traatharja käepäerast.
Vasta
#8

Selge see, kellel ikka terashari käepärast on. Mina ise küll sellist asja ei vajagi, ma ajan habet 1 x nädalas, lõug on enamuse aega habemetüükas, hea pisemaid nipsasju roostest puhtaks harjata...
Aga sõber Ilmari, keda progresiivne üldsus tunneb Illi123 nime all, pärast olen juba ammu mures, kuidagi kõhnaks on jäänud ja peas ei paista ka kõik just tiba-toba olevat! Õnneks on Türil küll 2 vanaraua kokkuostu, ehk lõpeb see lugu siiski õnnelikult?
Vasta
#9

Tundmatu mootorjalgratta raam on valmistatud Kr.Saare jalgratta vabrikus arvatavasti 1937.aastal. Toungue 
Esihark, rattad, b.paak, 98cc Sacsh mootor osteti, raam, porilauad, ketikaitse, leistang tehti tehases ise. Töömeesteks olid Egon Saal, Henn Sõelsepp ja triibuevedajaks Raimond Brööm. Värvitud oli see mudel sinepiroheliseks ja jooned mustad, mille keskel kuldne triip, b.paagi põsed kroomitud. Seda raami jne tuleks säilitada tervikuna, konserveerituna, mitte mingil juhul kasutada doonarina mingi "brennabori" taastamiseks. Õnnitlen harulduse leidjat ja värsket omaniku uute probleemide hankimise puhul! Smile
Vasta
#10

No mis Saare tehase võidukas see saab olla, kirjutati ju eelnevalt, et Express mis Express. Jääme ikka fakti juurde, et Türil on ainult üks teaduslikult tuvastatud Saare tehase võidusõidutsikkel, tagasihoidliku siinkirjutaja erakogus, muidugi.
Aga taastatakse teema Express nagu ikka seibi täpsusega, Družba mootor peale, uus korralik raam , näiteks Gaujalt, pulbervärviga ilusaks sirelilillaks, korralikud maastikuratta aluveljed kreemide kummidega, pikk sadul ja resokaga sumps - äh, sülg jookseb suhu ja suunurgast juba kõhupeale ka.
Vasta
#11

 Tänud Tõnnile eskortimise eest tuhamägede vahei, tänud Vanakarule õigetele jälgedele juhatamise ja õnnitluse eest ja dr. Kassile õige diagnoosi eest, kahjuks lootusetult hilinenud. Tunnetan endal vastutuse koormat

 Teie 123
 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne