DT 75 külgsidur kinni.
#1

DT 75 külgsidur on kinni jäänud. Pidur töötab. Mida ette võtta ,et sidur lahti saada? Kas seal on selline võimalus, et kettad on kokku kleepunud või kokku roostetanud? Kuidas mõjuks naftaga pesu. Hiljem peseks bensiiniga puhtaks.
Kas siduri reguleerimine käib nii, et pealekeeramine hoiab sidurit kõvemini koos?
Teadmatusest küsin: kas tegu on siduripakkidega (taldrikud)

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
#2

(02-04-2015, 17:57 PM)Ranno Kirjutas:  DT 75 külgsidur on kinni jäänud. Pidur töötab. Mida ette võtta ,et sidur lahti saada? Kas seal on selline võimalus, et kettad on kokku kleepunud või kokku roostetanud? Kuidas mõjuks naftaga pesu. Hiljem peseks bensiiniga puhtaks.
Kas siduri reguleerimine käib nii, et pealekeeramine hoiab sidurit kõvemini koos?
Teadmatusest küsin: kas tegu on siduripakkidega (taldrikud)

Kui linti liiga peale on pingutatud tagant siis ei lahuta ära. Vaja järgi lasta. Mingeid kettaid pole,on trummel ja lint. Kui kangid on eespool ehk vabas olekus siis on lint ära pingutatud trumli külge ja toimubki vedu. Kui kangi tõmmata siis laseb lindi vabaks ja lahutabki ära. Tagasillas on planetaarülekanne.....
Vasta
#3

Võtad abilise, kes kabiinis kange liigutab ja ise vaatad tagant luugist kas laseb lindi täiesti lõdvaks ja kui ei, siis keera maha seni kui näpuga loksub.
Siis võib proovida traktorit edasi ja tagasi nõksutada mõlemaid kange enda pool hoides.
Kui tuleb lahti on hästi.
Kui ei tule peab lindi otsad lahti võtma ja lindi kummilabidaga lahti kangutama trumlilt.
Kui trummel väga kõvasti roostes siis oleks tark lint päris välja võtta, traktorile kõige kiirem käik sisse ja lauajupi otsa pandud liivapaberiga pöörlev trummel ära lihvida roostest.
Lindi väljavõtmise jaoks peab keerama välja poldid, mis lindi ja trumli vahet hoiavad.
Need on otsapidi tagasilla korpusest väljaspool ja 3 tk peaks olema kui õieti mäletan.
Tagasi keerates pingul lindiga peab otsa vastu linti keerama ja 1-1,5 ringi tagasi et lint saaks trumli lahti lasta ja jääks poltidele toetama.
Vasta
#4

Kui julged riskida ja on ruumi siis kiirel käigul järsud katsed masinat pöörata võivad aidata. Igatahes minul õnnestus peale paari aastat seisnud masinal asi tööle saada. Hirmus oli küll, aga kuna oli põllul ruumi lammutada siis sai proovitud. Neli tankisti ja koer tulid silme ette küll kui paari sõbraga põllurallit tegime. Big Grin  Samas ei ole kindel et midagi ära ei lõhu. Meil igatahes vedas
Vasta
#5

Kas sidurit maha keerates on oht, et reguleerimismutter ennast päris lahti kruvib ja karterisse kukub?

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
#6

(02-04-2015, 21:26 PM)Ranno Kirjutas:  Kas sidurit maha keerates on oht, et reguleerimismutter ennast päris lahti kruvib ja karterisse kukub?
No kui liiga lahti keerad siis jälle ei vea......... eks pead jupikaupa krudima ja siis proovima.
 Talupoja Ülikooli tund: Big Grin
Kunagi olin hädas sellega,et siduritrummel oli nii kulunud,et lint ei pingutanud enam ära ja tegin lindi lühemaks pisut.... jupp maha, puurisin uued augud ja sõit jätkus.  Ei andnud enam peale pingutada,kuna vint lõppes. Asja annab alati natuke kohendada,ei pea kohe traktorit ära pilbastama. Piisab vahest natukesest sügamisest.
Vasta
#7

Vaata üle sidurilindi tagasitõmbe vedrud.  Asuvad need tagasilla korpuse all olevate luugikeste küljes. Väikesed vedrud aga teevad suure töö ära

Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Vasta
#8

(02-04-2015, 17:57 PM)Ranno Kirjutas:  ...
Teadmatusest küsin: kas tegu on siduripakkidega (taldrikud)

Ei ole seal sidurit, on planetaarülekanne. Reguleerimisest juba räägiti...

Tee enda elu lihtsamaks ja hangi endale mingi raamat, milles natt sees. Vähe teistmoodi asju tuleb sealt veel hulgim päevavalgele...
Vasta
#9

Kui kellelgi on pakkuda dt 75 raamatut, või siis arvutist loetavat versiooni, siis olen huvitatud.
Tundub et sidurilint on nii kinni, et sõites lahti ei tule.  

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
#10

Ksf Ranno- noomitus- profiil täitmata! Mul olemas venekeelsed tehaseraamatud ja Agrotööstuskoondise 84a juhendmaterjalid Nr1-3, mis pühendatud DT-75 ja DT-75B tehhooldusele. Üksipulgi venekeele mitteoskaja jaoks massin ära seletatud.
Vasta
#11

(03-04-2015, 00:13 AM)pen.skar Kirjutas:  Ksf Ranno- noomitus- profiil täitmata! Mul olemas venekeelsed tehaseraamatud ja Agrotööstuskoondise 84a juhendmaterjalid Nr1-3, mis pühendatud DT-75 ja DT-75B tehhooldusele. Üksipulgi venekeele mitteoskaja jaoks massin ära seletatud.

Profiil muudetud.

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta
#12

Ka minul selle külgsiduriga jamad. Eelmine omanik on sidurilintidele, kus peavad olema klotsid, hoopiski mingi kraana pidurilindi peale neetinud ja see nüüd seismisega trumlile kinni jäänud (vask ju seal sees). Veel avastasin, et all need tagasitõmbevedrud on olematuks roostetanud. Kui luiugikesed ära võtsin, tulid ainult jäänused välja! Kas keegi teab, kust sihukesi saada või kus neid müüa oleks? Esialgse hinnangu kohaselt neid ise järgi just ei tee.
Vasta
#13

Idapoolses foorumis täiesti olemas, kui keelt valdad. Avamiseks tahab djvu-readerit.

http://fermer.ru/forum/instruktsii-rukov...ogi/131347

Lisaks teema tugitooli pärsia vaiba ja muude mugavuste lisamisest, ei viitsinud läbi lapata, ehk isegi tagasillast juttu.

http://fermer.ru/forum/rtm-remontno-trak...aya/147694

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#14

Pidurilindil käivad klotsid.
Vasta
#15

(03-04-2015, 15:20 PM)jaakjaak Kirjutas:  Pidurilindil käivad klotsid.

 Kas siis piduri- ja sidurilindid on ehituselt erinevad? Mu teada olid mõlemil klotsid, et jahutus ja puhastumine oleksid paremad...
  Aga mul jah siis põhiprobleemiks need alumised tagasihoidevedrud. Pole suutnud neid leida.
Vasta
#16

Minul on siiski tegu uuemaaja kandilise kabiiniga DT 75 DZ-162-3 buldooseriga. 

Esmalt on puudu sellised tähtsamad osad. Kui keegi teab kust hankida, siis võiks anda teada.
1. Katuseventilaatori kate. (vesi on vent mootori liikumatuks muutnud)
2. Aku kate mis paikneb paremal taga porilaua peal.
3. Parempoolse ukse link (väljudes võib jääda muidu lukustunud ukse taha)


4. 3 lindipolti (otsad murdunud)
5. Puudub tagumine rippseade (aisad, tõmmits, silinder jne) . Võiks olla olemas

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne