Kontaktivaba süüde Jawale
#1

Tere!

Kas keegi oskab selle toote head ja vead esile tuua. Hind tundub ahvatlev aga kas keegi reaalselt kasutanud on?

http://www.jawavaruosad.com/#!product/pr...BC%C3%BCde
Vasta
#2

See nö. aju on üsna universaalne. Olen kohanud seda nii BMW, opeli kui VW kirjadega, pistikud olid samad ning kõik töötasid samamoodi.
Selliseid kasutati juba vähemalt 30a tagasi, võibolla sellest ka soodne hind?
Oma tsiklil olen ühe aju ka maha põletanud, tõenäoliselt seetõttu, et ei saanud piisavalt jahutust. Autolammutusest toodi mulle neid peoga tagavaraks.
Miinustest võib välja tuua selle, et see süütesüsteem vajab akut.
Sädet annab see süütesüsteem mõlemasse silindrisse korraga - see ei mõjuta mootori tööd, kuid kahe eraldi süütepooli kasutamisel suureneb energiatarve.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#3

Ok aga kui oleks soov süütesüsteemi kaasajastada, mis siis kõige mõistlikum variant oleks? VAPE süsteem? Asi selles, et garaažis seisab 1968 aasta 250cc Jawa, mis on põhimõtteliselt seisnud 40 aastat seal. Kunagi noore poisina panin käima aga mälu järgi süütesüsteemis ja laadimisega olid jamad. Nüüd tundub õige aeg olevat uuesti talle eluvaim sisse puhuda.
Vasta
#4

Mõistlik otsida esialgu vanakooli autoelektrik, kellel Jawaga varasem kogemus olemas ja kes oskab olemasolevad asjad korralikult tööle panna.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#5

(06-04-2015, 14:30 PM)ivoalaska Kirjutas:  Ok aga kui oleks soov süütesüsteemi kaasajastada, mis siis kõige mõistlikum variant oleks? VAPE süsteem? Asi selles, et garaažis seisab 1968 aasta 250cc Jawa, mis on põhimõtteliselt seisnud 40 aastat seal. Kunagi noore poisina panin käima aga mälu järgi süütesüsteemis ja laadimisega olid jamad. Nüüd tundub õige aeg olevat uuesti talle eluvaim sisse puhuda.

Kui mõnisada raha on olemas, siis soovitan VAPE varianti näiteks http://www.jawashop.com/Detail/11199
Võtad olemasoleva geneka, laadimisrelee, süütepooli, 6V lambid maha ja asendad 12V variandiga. Positiivne on ka see, et käivitamiseks pole akut tarvis, kuid pinge stabiliseerimiseks võiks see siiski küljes olla. Alternatiivina võib kasutada suure mahtuvusega kondensaatorit. Tuled hakkavad 12V lampidega ka näitama, võimsust lubatakse kuni 150W selle genekaga. Hea murevaba lahendus, mille paigaldamiseks ei pea midagi lõhkuma - originaalosad saad iga hetk tagasi kruvida, kui selleks vajaduse leiad.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#6

http://jawamarkt.cz/en/electric-2-2/elec...top-price-
Siit saad parima hinnaga, ise alles tellisin, teenindus viisakas ja tuleb kiirelt kohale.

terv.


PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Vasta
#7

(06-04-2015, 18:36 PM)madeinussr Kirjutas:  http://jawamarkt.cz/en/electric-2-2/elec...top-price-
Siit saad parima hinnaga, ise alles tellisin, teenindus viisakas ja tuleb kiirelt kohale.

terv.

seda viimast ühe suve kasutanud,töötab laitmatult
Vasta
#8

Esimeses postis välja toodud kontakti vaba süüte suurim probleem on see, et töötab 12 voldiga.
Vana Jawa 6 voldiga.
Vasta
#9

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/43...7473f0.jpg

Teletorni poest sai ostetud selline vigur . Kaasas veel cd ja juhe arvutiga ühenduse saamiseks . ainus küsimus mis juhtmed kuhugi lähevad .+ klemm kindel vool , a,b,g ja di klemmide alla . Kindel see et kahest süütepoolidele . 
Vasta
#10

Olen üsna kindel, et selliseid instruktsioone nagu alloleva viite taga on internet täis, peab ainult otsima. Tõenäoliselt on juhendid ka CD-l olemas.
https://imfsoft.com/en/category-control-...cification

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#11

Tänan . Sai otsitud ja erinevaid e-poode vaadatud et saaks aimu millega tegu . 
Vasta
#12

Mitu raha see asjandus maksis? Kui tööle saad, anna tagasisidet ka, kuidas toimetab.
Vasta
#13

Tsiteerides üht tuttavat, kes seda süsteemi juba aastaid kasutab:

###########
Sellel saab vastavalt mootori pööretele muuta eelsüütekõverat seda ise arvutiga programmeerides, säde ei ole korraga mõlemas silindris nagu VAPEga, süütepoolidele mineva voolu võimsust saab muuta jne. Ainuke probleem on selles, et isu on kohe süüdet jube varajaseks panna, lasin korra äsjapuuritud mootori kergelt kokku nii.
########

Tehke omad järeldused.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#14

Aga kas ilma arvutiga torkimatta saab ka tööle , ühendasin kõik ära aga säde netu .
Vasta
#15

(04-05-2015, 14:34 PM)rauno600 Kirjutas:  Aga kas ilma arvutiga torkimatta saab ka tööle , ühendasin kõik ära aga säde netu .

Ma ei ole selgeltnägija ning ennustamisega ei tegele. Seega jääb üle ainult soovitada, et võta juhend ette ja loe läbi.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#16

Kõik töötab ilusti ,viga selles et õues liiga valge ja andur ei lugenud signaali. Kaan peale asi tahe . Hetkel lihtsalt see asi et tuleb leida üleminek või selline vana läppar kuhu saaks selle juhtme ühendada . 
Nii et hetkel olen rahul ja see komp maksis 149 eur. Sobib ka 6v mootori peale . 
Vasta
#17

Päris põnev see programeeritav süüde. Kuigi hind on ainult 20eurot vähmem kui vape komplekt? Vapel ikkagi genekas, süütepool ja pingeregulaator... Selle trükiplaadi eest ikkagi kõva hind...

Ei tea kas ta lühiajalist uputamist ka kannatab? Vape igaljuhul kestab küll hästi.
Vasta
#18

Mulle pole teada ühtki OEM-i, kes kasutaks seeriatootmises optikat või lahtisi trükkplaate süütesüsteemi katkestis, kus esineb mustust ja vibratsiooni. Ise kunagi katsetasin Newtronicu (endine Piranha) optilist süüdet oma Suzuki T500 peal. Eredas päevavalguses ja stroboga mõõtes läks lolliks, samuti ei äratanud mitte-veekindlas "seebikarbis" logisev trükkplaat mingit usaldust.
IMFSofti kallima otsa Halli anduritega ja vaiku valatud eraldi elektroonikaplokiga progetav TCI süüde oli mul Yamaha TX750 peal, nägi väga kvaliteetne välja ja toimis edukalt. Eriti kasulik on progetavus vanakooli 4-taktilistel, mille vihtidega vms eelsüüteregulaator juba tehasest segast paneb, nt keerates eelsüüte juba madalatel pööretel maksimumile, hüpeldes, vms.
Samas aeglasekäigulisele 2-taktilisele progetav süüde osta võrdub suht-koht raha põlema panemisega.
Vasta
#19

Mina sõitsin temaga ühe suve ja vigu ei esinenud. Kaugemale nii 1000km ringile minnes viskasin kontakti süsteemi kaasa . Ja teades seda jawat siis kontaktivaba süütega tiksub nii 700-750 pöörde juures ilusti mootor,kuid laadimine tahab ära minna selle juures .
Vasta
#20

Kas oskate arvata selle komplekti kohta midagi. Soov oleks oma vanale CZ 250 midagi sisse istutada. Hind tundub eelpoolmainitutega vägagi soodne.
https://osta-ee.postimees.ee/index.php?f...rc=desktop

CZ 250 1963 a., Pannonia T5 1966 a. korviga, Jawa 638 1986 a.

Kõik on alles alguses
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne