Uus kiirusrekord traktoritele: 131 km/h
#1

Juha Kankkunen püstitas uure kiirusrekordi traktoritele: 131 kilomeetrit tunnis.

http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=24075

Järgmiseks ootame jutte sellest, kuidas Belaruss või põka või Kirovets juba kolhoosiajal selliseid näitajaid saavutas Smile

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#2

Selline ettevõtmine on ainult kivipalluritele. Olen oma silmaga näinud isevalmistatud väiketraktorit sõitmas 60+ km/h ja kogu aeg paistis valgus alt läbi...
Vedrustus ei ole naljaviluks leiutatud.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#3

Ma ei teadnudki, et Juha Kankkunen kivipallur on Smile

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4

See on soomlaste/rootslaste edu võti rallimaailmas, nad on liiga flegmaatilised, et mingi tühise kurvikese pärast pidurdama hakata Smile

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#5

Kaasaegsed traktorid lähevad 70km/h välja ja ei ole mingit hüppamist Big Grin
Vasta
#6

Kunagisel hallil ajal kah ehitasin ühe väikese põkatsi.Invaliidika mootor,vahekast  ja aeglustuskast.

Mõtlesin kah korra,et käin asfaldil proovimas.Ei ma tea kui palju kiirust.Mõnikümmend ilmselt,kuid minu olemise võttis ikka jahedaks.Pidureid polnud ja mis sellest kiirusest kasu,kui sellega lendu läheb.Ni,et enam ilmselt nii ei tee Big Grin
Vasta
#7

JCB-l on selline mudel nagu Fastrac, millel on nelja ratta vedrustus ja tippkiirus kuni 80 km/h otse poest  Wink
Vasta
#8

(08-04-2015, 10:05 AM)Aspelund Kirjutas:  Juha Kankkunen püstitas uure kiirusrekordi traktoritele: 131 kilomeetrit tunnis.

http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=24075

Järgmiseks ootame jutte sellest, kuidas Belaruss või põka või Kirovets juba kolhoosiajal selliseid näitajaid saavutas Smile

A.

Need jutud et see asi ainult mootori parameetreid muutes võimalikuks sai on jama. 50km 2300 peal, 130 kilomeetril peaks juba ralliautole kohased pöörded olema ehk 6000rpm-i. Info oli et muudetud jõuülekande ülekandearve ja eemaldatud esisilla kardaan+ ilmselt ka planetaarid tühjaks tehtud.
Vasta
#9

Olen kuulnud jutte,et T-150K-le pidid alla istuma MAZ-i sillad. Olevat päris vilkaks muutnud selle aparaadi.
Vasta
#10

(08-04-2015, 23:52 PM)sndr81 Kirjutas:  Olen kuulnud jutte,et T-150K-le pidid alla istuma MAZ-i sillad. Olevat päris vilkaks muutnud selle aparaadi.

tere,see jutt õige,mul kälimees vedas 80-ndatel EMV-le (EKE Montaazivalitsus)kohtla-Järve kandist lõhkeainet ja tal olid maz silla reduktorid all,kujutage ette kui selline täislast uppi oleks keeranud,maapinnas oleks 100.m.-e auk olnud.
Vasta
#11

(08-04-2015, 11:52 AM)Marko Kirjutas:  Selline ettevõtmine on ainult kivipalluritele. Olen oma silmaga näinud isevalmistatud väiketraktorit sõitmas 60+ km/h ja kogu aeg paistis valgus alt läbi...
Vedrustus ei ole naljaviluks leiutatud.

Antud traktoril on hüdropneumaatiline esivedrustus standardis, ka kabiin on vedrustatud. Ning tähelepanelik vaataja ilmselt märkab, et kiiruskatset ei tehtud Eesti "teedel", vaid oluliselt siledamal pinnal.

Huvitav, et jõuülekanne sedapalju juurde timmida andis. Videos ei mainita ümberehitustest midagi. Veovõlli katkemise lõigust paistab tavapärane võll olema. Samas pole möödasõidul kuulda jõuülekande planetaaride ega pumpade kiunumist.

Rehvijutu taustaks oleval paigaltvõtupildil viskab ka esiratas lund nühades, kuid sõidu ajal ei saa aru. Väga võimalik, et esikardaan on eemaldatud takistuste vähendamiseks. Kiirusrekordi püsitamiseks pole nelivedu vajalik.
Vasta
#12

(08-04-2015, 22:13 PM)autojuht Kirjutas:  Kaasaegsed traktorid lähevad 70km/h välja ja ei ole mingit hüppamist Big Grin

Tehniliselt lähevad, juriidilidselt ei tohi. T5 on kuni 50 km/h. FastTrack ja Unimog peaksid olema veoautona arvel, et saaksid täiskiirusel sõita.

Hüppavad päris kenasti, kui traktor vääralt koormatud või tagarattad lopergused Toungue . Kollase Kirovetsi paneb ka hüppama mitte traktor ise, vaid kõrgekvaliteedilised nõukogude ovaalrehvid.
Vasta
#13

Tohivad ka juriidiliselt.
Vasta
#14

(09-04-2015, 13:45 PM)jaakjaak Kirjutas:  Tohivad ka juriidiliselt.

Paluks viidet, millise pügala alusel tohib T5 traktor teel sõita kiiremini, kui 50 km/h?

Mitte N2G maastikusõiduk.
Vasta
#15

(09-04-2015, 08:06 AM)näkisepp Kirjutas:  
(08-04-2015, 23:52 PM)sndr81 Kirjutas:  Olen kuulnud jutte,et T-150K-le pidid alla istuma MAZ-i sillad. Olevat päris vilkaks muutnud selle aparaadi.

tere,see jutt õige,mul kälimees vedas 80-ndatel EMV-le (EKE Montaazivalitsus)kohtla-Järve kandist lõhkeainet ja tal olid maz silla reduktorid all,kujutage ette kui selline täislast uppi oleks keeranud,maapinnas oleks 100.m.-e auk olnud.

Teadupärast oli T-150K ehitatatud sõjaväele rakettide ja suurtükkide transportimiseks ning sõjaväe mudelil T-154 oli kiirema ülekandega käigukast, mis arendas kiirust kuni 70 km/h. Vene ajal pakkusid Kloogal asuvas tankipolgu ohvitserid müüa neid kiire ülekandega käigukaste kolhoosimeestele, mida nad ilmselt salaja NZ võetud traktoritelt maha keerasid või siis aeglaste vastu ära vahetasid.
Meenub veel, et Harju EPT oli üks kiirete sildadega T-150K, mis käruga mööda rajooni kaupa laiali vedas. Nii, et kiirus oli ka siis juba hinnas!
Vasta
#16

(09-04-2015, 13:56 PM)v6sa Kirjutas:  
(09-04-2015, 13:45 PM)jaakjaak Kirjutas:  Tohivad ka juriidiliselt.

Paluks viidet, millise pügala alusel tohib T5 traktor teel sõita kiiremini, kui 50 km/h?

Mitte N2G maastikusõiduk.

Jookseb välja 70km/h


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#17

(09-04-2015, 16:39 PM)traps Kirjutas:  Teadupärast oli T-150K ehitatatud sõjaväele rakettide ja suurtükkide transportimiseks ning sõjaväe mudelil T-154 oli kiirema ülekandega käigukast, mis arendas kiirust kuni 70 km/h. Vene ajal pakkusid Kloogal asuvas tankipolgu ohvitserid müüa neid kiire ülekandega käigukaste kolhoosimeestele, mida nad ilmselt salaja NZ võetud traktoritelt maha keerasid või siis aeglaste vastu ära vahetasid.
Meenub veel, et Harju EPT oli üks kiirete sildadega T-150K, mis käruga mööda rajooni kaupa laiali vedas. Nii, et kiirus oli ka siis juba hinnas!

Minuteada oli ikka K-700 algselt loodud sõjaväe tarbeks. Mudelist T - 154 pole midagi kuulnud. 
Vasta
#18

(09-04-2015, 19:16 PM)krossifänn Kirjutas:  
(09-04-2015, 16:39 PM)traps Kirjutas:  Teadupärast oli T-150K ehitatatud sõjaväele rakettide ja suurtükkide transportimiseks ning sõjaväe mudelil T-154 oli kiirema ülekandega käigukast, mis arendas kiirust kuni 70 km/h. Vene ajal pakkusid Kloogal asuvas tankipolgu ohvitserid müüa neid kiire ülekandega käigukaste kolhoosimeestele, mida nad ilmselt salaja NZ võetud traktoritelt maha keerasid või siis aeglaste vastu ära vahetasid.
Meenub veel, et Harju EPT oli üks kiirete sildadega T-150K, mis käruga mööda rajooni kaupa laiali vedas. Nii, et kiirus oli ka siis juba hinnas!

Minuteada oli ikka K-700 algselt loodud sõjaväe tarbeks. Mudelist T - 154 pole midagi kuulnud. 

Siin lühitutvustus nimetatud traktori Harkovi Traktoritehase lehelt. Nimetatud traktor projekteeriti algselt sõjaväele, hiljem põllumajandusele. Loodan, et vene keelt valdad.

Колесный трактор ХТЗ Т-154


Трактор Т-154 это армейская модификация трактора Т-150К, основное предназначение  которого является буксировка артиллерийских орудий и выполнение армейских инженерно-строительных работ. Отличается от базовой гражданской модели отсутствием задней маятниковой навески (она заменена буксировочным крюком), наличием предпускового подогревателя двигателя, увеличенной скоростью движения, удлиненной задней полурамой и размещением на ней грузового кузова.
Vasta
#19

(09-04-2015, 19:16 PM)krossifänn Kirjutas:  
(09-04-2015, 16:39 PM)traps Kirjutas:  Teadupärast oli T-150K ehitatatud sõjaväele rakettide ja suurtükkide transportimiseks ning sõjaväe mudelil T-154 oli kiirema ülekandega käigukast, mis arendas kiirust kuni 70 km/h. Vene ajal pakkusid Kloogal asuvas tankipolgu ohvitserid müüa neid kiire ülekandega käigukaste kolhoosimeestele, mida nad ilmselt salaja NZ võetud traktoritelt maha keerasid või siis aeglaste vastu ära vahetasid.
Meenub veel, et Harju EPT oli üks kiirete sildadega T-150K, mis käruga mööda rajooni kaupa laiali vedas. Nii, et kiirus oli ka siis juba hinnas!

Minuteada oli ikka K-700 algselt loodud sõjaväe tarbeks. Mudelist T - 154 pole midagi kuulnud. 

T-154 ka ei tea, aga  omal õnnestus 3-kuud venekroonus opereerida sellist masinat, mis kaevas "kaevikuid". Selle margiks on PZM-2. Oli tõesti kiire lippamisega, aga mitte 70, vaid maksimum oli 50 km/h ja seda tehaseseades. Tore oli linnvahel trammidega võidu ajada. Käimakast on sellel teine mis T-150K-l. Kolm käiku edasi, need mis rooli kõrvalt lükkasid, põrandalt sai transportrea, töökäigu ja aeglusti. Armatuuris oli vana Paz bussi spidomeeter ja kabiinis oli käsi etteandepump. Selle põhimõtet välja ei mõelnudki, aga ju ta millegipärast hea pidi olema. Veel oli erinevus hüdrosüsteemi töös. Jagaja kaks sekttsiooni töötasid läbi esimese sektsiooni, see pidi pidevalt sees olema. Oli kohe selline eraldi fikseeritav kang, et sektsioon kogematta välja ei hüppaks. Muus osas oli nagu traktor ikka. Ahjaa kabiin oli ka poolitatav, katuse ja klaasiringi sai kergesti pealt maha tõsta.
Vasta
#20

(09-04-2015, 13:56 PM)v6sa Kirjutas:  
(09-04-2015, 13:45 PM)jaakjaak Kirjutas:  Tohivad ka juriidiliselt.

Paluks viidet, millise pügala alusel tohib T5 traktor teel sõita kiiremini, kui 50 km/h?

Mitte N2G maastikusõiduk.


Vaata siia:
http://www.mnt.ee/public/liiklusseadus/P...ollist.pdf

ja kui sellest on vähe , siis
https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/124..._lisa4.pdf seal on punkt 5)
T5 kategooria – ratastraktorid, mille suurim valmistajakiirus on üle 40 km/h.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne