Murdke mu autosse sisse!
#21

mõne aasta eest sulges mu värskelt soetet trabant oma uksed.
tüüpvea ja oma lolluse koosmõjul.
võti ilusti süütelukus.
ja uksel muidugi nuppe pole mida kergitada.
väänasid kõrvalistuja poolse ukse ülalt urvakile ja proovisin pika traadiga juhiust lingist lahti tõmmmata. a see sisteem ei toimi. kui uks lukus, siis link ei tee midagi.
siis sai sama traadi otsa sobivalt modifitseeritud ja uue kujuga riistaga õnnestus vajutada süütelukus oleva võtme peal uste avamise nuppu.
küll see klõps kõlas kõrvale meeldivalt.
Vasta
#22

ma kui paras tainapea, ehk pole viitsinud uut varuvõtit teha, olen oma Fordi uksed lahti saanud nii.. Proovi käega alla suruda küljeaknaid, mõni ikka liigub et traat sisse läheb. Tõsi küll viimane kord aitas korralik kivi, mis purustas Mondeol tagumise ukse klaasi. Ei soovita pragegugi tuleb klaaskuubikuid lagedale. VW Golf 3l on asi lihtne keerad luugi luku julmalt puruks ja voilaaa oled pääsenud. Pärast paned katte ette et keegi sama teed ei kasuta.

Veel pole maha löödud
Vasta
#23

lugupeetavad, lugege ikka see teema läbi.
on õpetlik.
esiteks ei ole vaja midagi lõhkuda.
ukse saab ülevalt kerge vaevaga eemale painutada ja sealkaudu abivahenditega uksed lahti.

teiseks võib suvalise kruvikaotsa või muu sarnase asjaga proovida lukke avada.
ka ilma lõhkumata, lihtsalt võtit imiteerides. sageli õnnestub.
lihtsaim ilmselt enim kasutatud lukuga, ehk siis arvatavasti juhiukse oma.

ja kolmandaks, kui ikka ilmtingimata on vaja lõhkuda, siis tasub üheksal juhul kümnest võtta ette esiklaas.
enamasti on ta kõige odavam.
siis üldjuhul igal pool klaasiärides kohapeal saadaval.
ja kildusid ka ei aja kui vähegi tänapäevane asi juhtub olema.
Vasta
#24

(28-04-2015, 09:14 AM)diesel Kirjutas:  lugupeetavad, lugege ikka see teema läbi.
on õpetlik.
esiteks ei ole vaja midagi lõhkuda.
ukse saab ülevalt kerge vaevaga eemale painutada ja sealkaudu abivahenditega uksed lahti.

teiseks võib suvalise kruvikaotsa või muu sarnase asjaga proovida lukke avada.
ka ilma lõhkumata, lihtsalt võtit imiteerides. sageli õnnestub.
lihtsaim ilmselt enim kasutatud lukuga, ehk siis arvatavasti juhiukse oma.

ja kolmandaks, kui ikka ilmtingimata on vaja lõhkuda, siis tasub üheksal juhul kümnest võtta ette esiklaas.
enamasti on ta kõige odavam.
siis üldjuhul igal pool klaasiärides kohapeal saadaval.
ja kildusid ka ei aja kui vähegi tänapäevane asi juhtub olema.
Esiklaasi kasuks räägib ka see, et enamikul autodest vajab ta nagunii vahetamist.
Pärast on vähemalt hea ja kriimuvaba sõita.
Vasta
#25

Ahhaa, juba lahti uks. Mul oli samasuguse, ent 86-a Mazdaga aastat 11 tagasi täpselt sama jama. Peenikesele sukavardale konks otsa, alt esiklaasi ja tihendi vahelt sisse ja uks oli 10 sekundiga lahti. Et järgmisel korral teadSmile
Vasta
#26

Esiklaasi lõhkumise teel autosse sisenemine - vaat seda imet tuleks kohe oma silmaga kaema!!! Tuletan siinkohal meelde, et liimitava klaasi paigalduse hinnad algavad ca. viiekümnest eurost. Lisaks klaasi hind+ juuspeene killupuru koristamine salongist ja ventilatsioonikanalitest. Asjal on jumet siis, kui on tihendiga klaasid. Lõikad tihendi puruks ja pärast lammarist võtad 10e eest järgmise. Kui on võtta. Kui midagi tahate hirmsasti lõhkuda, siis on selleks esiukse klaas. Hind ja vahetamise lihtsuse suhe on üldiselt kõige parem.  Igasugused kolmnurgad ja kereklaasid unustage ära. Kunagi sai vahetatud e34 tagaukse kolmnurka, mis eeltoodud põhjustel oli ära lõhutud. Lisaks sellele, et oli esiukse klaasist oluliselt kallim, oli vahetamine keberniit kuubis. Loo kokkuvõte on see, et lõhkumine primaatide pärusmaa. Mõtlev inimene saab oma asjad muud moodi aetud!!!
Vasta
#27

kahele enda kasutuses olnud masinale olen pidanud pättide järelt küljeklaasi soetama.
mõlemal juhul oli see kallim esiklaasist ja teisele pidi suisa väljamaalt tellima ja jupp aega ootama.
võib-olla tasuks siis enne kiviga virutamist teha ehk kõne klaasiärisse?
Vasta
#28

(28-04-2015, 10:47 AM)diesel Kirjutas:  kahele enda kasutuses olnud masinale olen pidanud pättide järelt küljeklaasi soetama.
mõlemal juhul oli see kallim esiklaasist ja teisele pidi suisa väljamaalt tellima ja jupp aega ootama.
võib-olla tasuks siis enne kiviga virutamist teha ehk kõne klaasiärisse?

Unustasin lisada, et minu postituses on rõhk sõnal "üldiselt". Sirvisin huvipärast hinnakirjasid. Meil levinud rahvaautod (nii uuemad kui vanemad) on ukseklaas üldjuhul siiski ca. 50% soodsam. Lisaks võit paigalduselt. Eksootide ja ameerika rauaga võivad jutud olla muidugi teised.
Vasta
#29

Vanad volkswagenid (golf 1, 2 / polo/ passat jne) saab lahti kui esiukse klaasi tihendi vahelt ajada sisse traadist konks ja tõmmata seda uksenupu hooba. Ise tegin oma 83 aasta polo lahti nii paarikümne sekundiga ja kasutada oli keemilise puhastuse traadist riidepuu.
Vasta
#30

See traadiga ja joonlauaga (metall) avamine on kõige lihtsam viis, aga kui lukk on pandud lukku (Doublelocking) siis ei tee eelpool mainitutega midagi. Olen pidanud uuemasse transitisse sisse pugema, millel see luku lukk peal. Vot see oli pähkel! Aga hakkama sain ilma millegi lõhkumiseta. 
 Ahjaa võti (puldiga) oli mul taskus, kuid see ei aidanud sest auto aku oli tühi ja lukk ei keeranud. Nentigem, et puldi unustas ta kah tänu tühjale puldi akule ära ja selleks, et selgeks teha oli vaja seda süütelukus laadida.
Vasta
#31

Sellisel juhul saab lisaelektrit anda starteri plussi peale või teise alternatiivina näiteks pagasiruumi valgustuse kaudu, mõlemat varianti ise ka kunagi kasutanud.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#32

Tegevusobjekt Passat 99 universaal ja kopitud minu oma jutust teisest kohast ja kui keegi oskaks mulle reaalselt toimiva prodseduuri pakkuda selle masina juures, kuulaks huviga( sobib ka erakiri)  Tegu just selle topelt lukuga ja eraldi signat peal ei ole:


 Ronisin autost välja, avasin tagumise luugi ja asusin metsariideid selga sikutama. Autost võtsin gepsu, suusakepi ja telefoni, keerasin uksed lukku ja lõpetasin kummikute jalga sikutamisega digimuundumise ja lõin luugi kinni... Krt, pastakas ununes! Ja mitte ainult...taskutes ei olnud võtmetest lõhnagi! Vaikselt hakkas külm higi tekkima, telefon on-levi pole. Pealegi ei suudaks ma elu sees kedagi siia juhatada, kes pole geopeitur...mnjaaa. Otsustasin autol klaasi lõhkuda, kuna lukuabi tellimine(isegi, kui ta mingi imega mind leiaks), tundus maksvat umbes pool auto hinnast. Aga päeval oli mulle midagi muud plaanis pakkuda, kuna isegi kivi polnud ümbruskonnas. Liisk langes suusakepile ja aknale lähenedes hakkas hing hõiskama: kõrvalistuja aken mitu sentimeetrit praokil! Metsast kena tokk, aknast sisse ja keskluku nuppu togima. Täiesti null kasu, aga mul ju hea, terav ja sitke suusakepp. Kõigepealt tuli eemaldada terastraadist klamber rõnga kätte saamiseks, aga millega? Ja siis kõik algas: autos kõik eluks vajalik olemas, ole mees ja saa vaid kätte. Kõigepealt üks aarde topsik,õnneks metallist, millega sai traadiotsi painutada, tehtud. Edasi õngitsesin autost ühe kõvaketta magneti, mis oma kõverate otstega sobis suurepäraselt traadi kangutamiseks. Taskust leidsin korraliku kodanikuna helkuri, selle paelast sai teha lasso, uksenupule kaela, see üles aga tühjagi, uks jäi lukku. Edasi kruvisin suusakepi rihma hoidva kruvi mündiga välja ja üritasin 90 kraadi all ta käepidemesse saada. Loomulikult kukkus 10 kopikaline münt maha ja kadus...kirjaklambriga sain küll paar pööret teha, kuid vähe. Selge, vaja korraliku tööriista. Uksetaskus oli shveitslane ning suusakepi, magneti ja helkuri paela koostööl sai ka see ja ka teine suusakepp kah välja õngitsetud. Kogu protseduur kestis juba mitu tundi, õngitsesin välja igaks juhuks rahakoti dokumentidega, suitsupaki ja sütkari(olin juba üsna osavaks muutunud ja pidasin plaani ka spinningu ja õnge kättesaamise üle)...Vahepeal puhastasin tagumisi klaase porist(esmakordselt kirusin ka toonklaase-muhvigi pole näha, krt) ja tundus, et pagasnikus,kalakasti peal ja pükste all on võtmerõngas koos autovõtmega Smile Vahepeal olin keskluku nupu juba okkaliseks kratsinud, aga uksed endiselt suletud. Jäi veel üks ja viimane võimalus enne saatusliku lööki: 4 meetrise vitsaga, mille ühes otsas on nööri otsas magnet ja teises ullike, tuleb läbi kogu auto lükata ja hakata nurga tagant "kalastama".Ja nii ma jooksin esimese ja tagumise otsa vahel nagu kodutu kirp ja üritasin mitte kätt väristada, ise samaaegselt otsides neegrit pimedas toas. Kostuski viimaks väike klõps ja hingamine peatus umbes kolmeks meetriks, millimeetri kaupa liigutades- hurrrraaaa, käes!!! Viisakalt võtmega uks lahti, autost pastakas, aken kinni, uks lukku ja metsa
Vasta
#33

(28-04-2015, 11:59 AM)Kadari Kirjutas:  
(28-04-2015, 10:47 AM)diesel Kirjutas:  kahele enda kasutuses olnud masinale olen pidanud pättide järelt küljeklaasi soetama.
mõlemal juhul oli see kallim esiklaasist ja teisele pidi suisa väljamaalt tellima ja jupp aega ootama.
võib-olla tasuks siis enne kiviga virutamist teha ehk kõne klaasiärisse?

Unustasin lisada, et minu postituses on rõhk sõnal "üldiselt". Sirvisin huvipärast hinnakirjasid. Meil levinud rahvaautod (nii uuemad kui vanemad) on ukseklaas üldjuhul siiski ca. 50% soodsam. Lisaks võit paigalduselt. Eksootide ja ameerika rauaga võivad jutud olla muidugi teised.
 Soodsus soodsuseks aga  vaevalt et autol millele 50 euro kulutamine ohkama paneb on just vahetatud esiklaas. (tuleb tunnistada et enda säästukulguri tuuleklaas "natuke" matistunud) Seega motamees vast pidas silmas ka OTd, et lõhkumisest natukegi kasu.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#34

Tsitaat:Sellisel juhul saab lisaelektrit anda starteri plussi peale või teise alternatiivina näiteks pagasiruumi valgustuse kaudu, mõlemat varianti ise ka kunagi kasutanud.
Pole kasu, kuna puldi aku tühi ja võti ei keera ikka (Luku südamik kinni kõdunenud).
Vasta
#35

Tsitaat.
----------------
VW Golf 3l on asi lihtne keerad luugi luku julmalt puruks ja voilaaa oled pääsenud. Pärast paned katte ette et keegi sama teed ei kasuta.
----------------
Ei ole vaja Golfil midagi puruks keerata, võta numbritulel klaas maha, tuli välja ja tekkinud ava kaudu saab ilusti tagaluugi lukule ligi et see avada.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#36

(28-04-2015, 15:35 PM)Econoline Kirjutas:  Tegevusobjekt Passat 99


  Taskust leidsin korraliku kodanikuna helkuri, selle paelast sai teha lasso, uksenupule kaela, see üles aga tühjagi, uks jäi lukku.
Loll jutt! Passati lukus ustega on nupp polstriga tasa ja sinna ei saa mingi valemiga mingit lassot ümbel panna!
Teinekord kui midagi kokku hakkad valetama siis mõtle ennem detailid läbi.
Vasta
#37

    Lisan ühe lahenduse!Tegelikult enamusel VAG grupi autodel peaks lingi lõhkumisega sisse pääsema.
Vasta
#38

(29-04-2015, 20:24 PM)autojuht Kirjutas:  
(28-04-2015, 15:35 PM)Econoline Kirjutas:  Tegevusobjekt Passat 99


  Taskust leidsin korraliku kodanikuna helkuri, selle paelast sai teha lasso, uksenupule kaela, see üles aga tühjagi, uks jäi lukku.
Loll jutt! Passati lukus ustega on nupp polstriga tasa ja sinna ei saa mingi valemiga mingit lassot ümbel panna!
Teinekord kui midagi kokku hakkad valetama siis mõtle ennem detailid läbi.
Ei ole mul midagi mõtet valetadaSmile

Ukse sisemist linki sikutades kerkib nupp täpselt niipalju, et nööri kaela sai. Kui ei usu, võin demonstreerida.
Vasta
#39

[Pilt: 0108455925d5306.jpg]
[Pilt: 0108455927779fa.jpg]
vot nii on lood.
Vasta
#40

(29-04-2015, 21:02 PM)Econoline Kirjutas:  
(29-04-2015, 20:24 PM)autojuht Kirjutas:  
(28-04-2015, 15:35 PM)Econoline Kirjutas:  Tegevusobjekt Passat 99


  Taskust leidsin korraliku kodanikuna helkuri, selle paelast sai teha lasso, uksenupule kaela, see üles aga tühjagi, uks jäi lukku.
Loll jutt! Passati lukus ustega on nupp polstriga tasa ja sinna ei saa mingi valemiga mingit lassot ümbel panna!
Teinekord kui midagi kokku hakkad valetama siis mõtle ennem detailid läbi.
Ei ole mul midagi mõtet valetadaSmile

Ukse sisemist linki sikutades kerkib nupp täpselt niipalju, et nööri kaela sai. Kui ei usu, võin demonstreerida.

Kui Passatil topeltlukustus peal , ei saa seda seestpoolt lahti.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne