14-05-2015, 22:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2015, 23:16 PM ja muutjaks oli maitus.)
(14-05-2015, 21:40 PM)maisalup Kirjutas: Eks selle mootori saab hiljem alati välja vahetada hiljem, mõtteis mõlgub mõni pisike isuzu mootor opeli pealt aga esialgu piisab ka sellest 14hj bensiini mootorist ka.
Ega kellegil juhtu kodus aia servas mõnd gaz veoautot jõude seismas? Tarvis oleks siduriketta südamikku, roolikarpi koos vardaga, kardaaniga ja rooliga, ning kardaani mis käigukastist välja läheb.
Homme likvideerin õuelt vanarauda, lähen vaatan türil vanarauaplatsi üle kas ehk sealt miskit leidub...
Pakkusin kõiki neid asju Gaz 53 pealt siin korduvalt välja, aga keegi ei tundud huvi, nüüd on need asjad tulega tükkideks tehtud ja ootavad oma viimset teekonda. Kardaan on veel alles, aga ma üsna kaugel. Mootori küljes on heal juhul veel ka siduriketas olemas. Sama nuudiga siduriketas on veel ka Gaz 21 - ehk ka teistel volgadel, ei ole kursis. Üks poolpidune rool on ka olemas- ise sain Maz-i käest korraliku .
Eks iga mees teab muidugi ise mis teeb, aga ma soojalt soovitan sul kõigepealt kõik mehhanismid muretseda, need pukkide otsas kokku panna ja selle järgi raam teha- muidu võib su ehitus väga pikale venida ja lausa pooleli jääda, sest ümbertegemine ei ole enam lõbus .
Mina tegin ka nii, ja tegin sellepärast, et targemad soovitasid, mitte et ma ise nii tark oleks olnud. Ma ei ütle et pead tegema nii, sest et mina nii tegin, aga ma kujutan nüüd, kus asi valmis hakkab saama, väga hästi ette, et mis oleks saanud, kui ma nii ei oleks teinud .
Kas sul on ka ettekujutus, et mida see põka sul tegema peab hakkama?