16-05-2015, 21:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-05-2015, 21:44 PM ja muutjaks oli maitus.)
Kui sa aga lihtsusest räägid, siis kõige lihtsam oleks sul sinna panna siiski suvalise väikese kubatuuriga sõiduauto mootor koos originaalkastiga, millel käigud libedalt sisse lähevad ja mis iga ilmaga käivitub. Selle ülekandega (~180x) jõuaks sul tagaratasteni paartuhat hobust rohkem kui Gaz 53-el. Gaz-i käigukast ei ole ka just kõige mugavama käiguvahetusega. Kõik mis sul sel juhul oleks vaja teha, oleks ainult jupp kardaani kahest kardaanist kokku panna. Ja oleks ka tunne ja teadmine, et sul on põka peal ikkagi lollikindel mootor ja piisavalt ressurssi milleks iganes - niiduki, mullafreesi, hüdropumba jne jaoks .