24-05-2015, 22:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-05-2015, 23:08 PM ja muutjaks oli maitus.)
(24-05-2015, 22:15 PM)maisalup Kirjutas: Vot ksf dieselil väärt idee, näiteks ziguli kasti puhul annaks juba 2.käik soovitud pöörded välja, saaks kokku 20 käiku edasi+5tagasi, siit peaks olema küll võimalik omale sobiv käik välja valida ja tippkiirus tõuseks 2000 pöörde juures juba 30km/h, saab tühikäigul tiksuda ja ökotada.
Teise käigukasti paigaldamisel kiirendavaks reduktoriks on aga mõni "aga" ka.. Kägukasti vedav võll, mis siis jääks sul veetavaks võlliks, vajaks kindlasti ka tugilaagrit, mis teeks selle kombo koos kardaaniga ja kahe kasti vahelise kinnitusega väga palju pikemaks ja traktor hakkaks välja nägema nagu teehöövel . Ma ei tea küll Ziguli kasti kohta, aga enamus vene kastidega on ka selline asi, et siduripoolsel vedaval võllil puudub simmer ja selle asemel on keere, mis õli tagasi kerib. Sul hakkaks see käigukastist siis õli välja kerima. Simmeri saaks muidugi panna ka paigaldatava tugilaagri otsa, aga ma ütlen, et kogu see töö on kõike muud kui meelakkumine