15-06-2015, 17:32 PM
Muhv jääb kandma kogu raskust sellisel juhul, pead proovima hinnata tema võimekust. Kui seal sees on pisike tsentreeriv puks vbolla isegi toimib. Padja panekust originaalkohale ja kõrguse paikahäälestamisest vast unistada ei maksa, pigem tekib muhvile lisakoormus. Ja veel - käigukasti väljundvõll on arvestatud kandma kardaani raskust, käigukast ja pool (okok umbes kolmandik) mootorit kaaluvad kardetavasti rohkem. Samas töötundide ja kiiruste/pöörete vähesus võrreldes sõiduautoga peaksid jälle pooltargumentide hulka kuuluma...
Kõige kurvemal juhul vast vahetad saba laagreid ja muhve tihemini?
PS see pole ekspertiisi tulemus, lihtsalt teoretiseerin
PPS tee koost selline et hoolduseks saad saba tõsta, ei pea mootorit ettepoole liigutama demontaažiks
Kõige kurvemal juhul vast vahetad saba laagreid ja muhve tihemini?
PS see pole ekspertiisi tulemus, lihtsalt teoretiseerin
PPS tee koost selline et hoolduseks saad saba tõsta, ei pea mootorit ettepoole liigutama demontaažiks
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.